Gjest Principessa Skrevet 2. juni 2005 #2921 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei du din nyutdannede sykepleier...sover du lenge i dag? Håper du får en fin dag! Som ferdig utdannet! Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. juni 2005 #2922 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror også hun sover litt lenger idag... ser henne ikke på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #2923 Del Skrevet 2. juni 2005 Heldig hun. Jeg våknet halv åtte og var lys våken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2924 Del Skrevet 2. juni 2005 *kremt* ...God morgen! Eller kanskje jeg skal si god formiddag!!? :oops: Deres antakelser var i allefall korrekte, for jeg har sovet, og jeg har sovet godt...sett bort ifra et og annet jobb- OG bryllupsmareritt! :-? Jeg har vært heeelt på jordet i natt. Husker ikke så mye sammenhengen i det hele, og minst dette med jobb, men noe fra disse bryllupstingene husker jeg. Bl.a at jeg fikk en kjole med stort hull i foran, og jeg hadde ikke noe valg, for vi skulle plutselig gifte oss i Frankrike...vies rett etter min svigerinne da, for å gjøre det ekstra. Og da de kom inn i denne kirken, hvor de faktisk løp tre runder rundt alteret som entré (:klø, så hadde hun altså samme kjole som meg, bare uten hull! :o I siste liten kom forøvrig floristen med buketten, som ikke var blå...å nei, den var knall rosa og lilla! :-x ...også var den så lang (sånn favnbukett, er det det det heter?) og knakk på midten med en gang. Så der stod jeg med en halv bukett i hver hånd, en hullete kjole og var temmelig ute av meg!!! :cry: Det var ved en anledning her at jeg plutselig stod i hvit arbeidsuniform og hadde lettere hetta fordi jeg var for seint ute til en pasient og bare trippet for at vi skulle bli ferdige med den fordømte vielsen... Tror nesten jeg er i ferd med å bli gal jeg...så snart trenger jeg ikke bare si at jeg ikke er helt normal, nå vet jeg det, ikke minst ER det! Kjempefin den frisyren du har linket til. Den har jeg printet ut for lenge siden og den var med til frisøren i helgen, men som sagt så vil slike krøller skli ut av håret mitt i løpet av dagen, så det er bare å glemme for min del Hvordan gjør du det forresten med sløret ditt til den frisyren? (Hvordan fester du det?) Diademet du og J har fått er nesten likt det jeg har kjøpt. Jeg skal ha denne (TP-006). Takk for gratulasjoner, vennen! Og et lite sørlandstreff skal vi fint få til! Når det gjelder den frisyren, så skal den være litt annerledes da. Jeg får en litt mer oppsats bak, som sløret skal festes på, med kam eller lus, og muligens pyntes det rundt denne kanten og litt sporadisk med blå blomster jeg også har i buketten. Jeg kan forresten trøste deg med at jeg for min del ikke hadde NOK hår til å få til en slik frisyre uten hjelp, så jeg får en liten ekstra manke festet med klyper! *s* Men det ble skikkelig fint altså! Vittig at diademene var såpass like - lekkert ditt også! :-) Gratulerer saa mye med fullendt studie, Toria!! Flinke teddyen vaar! En liten nattaklem fra meg her jeg sitter i England. Naa maa jeg legge meg - teltmenneskene kommer i morgen tidlig for aa ferdigstille marquee'en vaar (som foreloebig ser veldig fin ut). Takk, skjønningen! Hørte at teltene var oppe og at det lover godt, så jeg krysser bare fingre for at alt faller helt på plass, og selvsagt at solen titter frem! --- Gratulerer med overståtte eksamener, lunacia! Fint å ha deg tilbake... Og dere andre, jeg har som sagt snorket langt ut i formiddagstimene i dag, men nå er jeg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. juni 2005 #2925 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer med ferdig utdannelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2005 #2926 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer så mye med ferdig utdannelse! Det må være sååå deilig å vite at du er kvalifisert til et yrke! (et år igjen på meg... :-( ) ... Hvordan blir det med jobb da? Mye søking fremover eller har du noe å gå til? (her i området er det nemlig veldig lite ledige heltidsstillinger i helsevernet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. juni 2005 #2927 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei Takk for kos hilsen i dagboken. Hvordan har du det, Teddy? Bryllupsmareritt! Huffa meg! Det er så fælt. Vekk med alle dumme drømmer. :evil: Sovet ut, ja. Har hørt at det ikke er bare bare å være sykepleier, så du må slappe godt av når du først har mulighet. God klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2928 Del Skrevet 2. juni 2005 Teddy har det bra! Blir bare like tung og trøtt som været er vått, grått og trist... Meeeeen: Det er bare 78 dager, 22 timer, 50 minutter og 23 sekunder til 20. august 2005, kl. 13 Og det er jo nok til å lyse opp dagen - tenk, om 78 (vel, egentlig 79) dager er vi !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. juni 2005 #2929 Del Skrevet 2. juni 2005 Teddy har det bra! Blir bare like tung og trøtt som været er vått, grått og trist... Meeeeen: Det er bare 78 dager, 22 timer, 50 minutter og 23 sekunder til 20. august 2005, kl. 13 Og det er jo nok til å lyse opp dagen - tenk, om 78 (vel, egentlig 79) dager er vi !!! 78 :o Høres så lite ut Neida, vi har vel god tid enda... men jeg ble jo munter av det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #2930 Del Skrevet 2. juni 2005 Heisann, TeddyToria! Gratulerer som nyutdannet! Må være en deilig følelse, jeg er ikke ferdig som noenting foreløbig Forresten hørtes bryllupsmarerittet gyselig ut, men jeg klarte ikke å la være å le heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. juni 2005 #2931 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer som sykepleier Hørtes ikke kjekt ut med mareritt :veldigsur: . Har heldigvis ikke hatt noe av det enda. Så får vi se hvordan det blir når det nærmer seg og nervene kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #2932 Del Skrevet 2. juni 2005 Oj, for et mareritt du hadde! Rart hvordan hodene våre jobber! Deilig å få sovet ut - det var vel fortjent, TeddyToria! Ha en fin dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. juni 2005 #2933 Del Skrevet 2. juni 2005 Takk for daidem i posten! Sitter med det på hodet nå! Jeg syns det var veldig veldig fint jeg! Og veldig fornøyd med at det bare har kostet meg 180,-...hadde egentlig satt av 1200,- kroner til diadem! Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2934 Del Skrevet 2. juni 2005 Flott diademet er kommet frem og at det falt i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2935 Del Skrevet 2. juni 2005 Ellers skal visst ikke mitt utdrikningslag være noen overraskelse. Fikk akkurat denne tekstmeldingen av min forlover: "Hadde vært fint om du var i Oslo by helgen 1. til 3. juli. Eller du må det faktisk. Tihi" Ikke avslørende DET da...neeeeida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. juni 2005 #2936 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer med ferdig utdannelse Bare 78 dager igjen :o Heldige deg!! har vel det meste under kontroll da tenker eg Litt nyskjerrig.. Diadem.. har du lager det?? Ha en super torsdag ... snart helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. juni 2005 #2937 Del Skrevet 2. juni 2005 Ellers skal visst ikke mitt utdrikningslag være noen overraskelse. Fikk akkurat denne tekstmeldingen av min forlover: "Hadde vært fint om du var i Oslo by helgen 1. til 3. juli. Eller du må det faktisk. Tihi" Ikke avslørende DET da...neeeeida! Hei snuppa... er bare innom en liten tur her inne vasker hus enda. Takk for feedback ang kjolen og smykken. Gleder meg til den er helt ferdi. Utdrekkingslag :o spennende, det hørtes nesten ut som det blir da men du vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2938 Del Skrevet 2. juni 2005 Nu vel, jeg tror det nok ganske sikkert nå...for pappa ringte også, og sa jeg måtte komme inn den samme helgen. Han og mamma skulle bort, men jeg bare måtte vanne blomstene! As if!!! De har ikke trengt hjelp til det før, og da tviler jeg sterkt på at de trenger det nå! Men greit å vite igrunnen, kommer jo bare ikke til å få sove sånn cirka en uke i forveien - for hva i all verden finner de på tro!?? :klø: Anyway, endelig kan jeg komme med ny status: JA 32 NEI 5 IKKE SVART 38 SU er satt til 1. juli... Forresten, synes dere det er rart at vi forventer at våre søsken faktisk skal takke ja til invitasjonen, selv om det er noe "selvsagt" at de kommer??? Jeg og Golli har snakket litt om det, og vi mener jo at de godt kunne ta en telefon til oss, ikke minst for å takke for invitasjonen, eller si det til oss når vi ser dem. Synes nesten det er litt frekt jeg, om de ikke sier et kvekk! Svigermor mener derimot at det må vi bare regne med!!! Er det bare vi som er sære? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. juni 2005 #2939 Del Skrevet 2. juni 2005 Nei, dere er ikke sære! Synes det er vanlig høflighet og takke for innbydelsen familie eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #2940 Del Skrevet 2. juni 2005 Eg forventar at alle som får invitasjon takkar ja (eller nei...). Dersom nokon sjølvsagte gjester ikkje seier noko, kjem eg til å spørre "eg kan krysse dokke av på gjestelista eg då, vel?", eller noko i den duren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå