Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
jammen ' date='kjære deg!! for han e du jo da vakraste i verden,uansett :wink: tenk kor fantastisk; me har funnet oss nåken so vil gifta seg m oss,til tross for alle uvanene våre,koss me ser ut itte ein natt på byn og itte ei veka m influensa...da e kjærlihet da... :hoho: ha ein fine dag :klem:[/quote']

Ja, det er det som teller!!!! Det å bli elska på tross av. :) Når kjærasten min seier at eg er vakker når nett har vakna gørrtrøtt og fæl, DÅ kjenner eg verkeleg at eg er elska.... *smile*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet dere!??

Jeg er ferdig...og jeg er SYKEPLEIER!!! :o

Eneste jeg mangler er autorisasjonspapirene, men de kommer i posten i løpet av noen uker...alt er bestått og jeg er offentlig godkjent! :wink:

FEEERDIG!!!

...helt til januar, da begynner jeg på medisinsk sekretær! *s*

Men dere...denne var passe sær! :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God nyhet :tommelsmil: God nyhet :tommelsmil: God nyhet :tommelsmil:

Snakket med Nina og skal på prøvetime hos henne neste torsdag! Hun hadde tid til meg også den 20.08! Regnet med å bruke 1,5-2 timer på meg også! :hoppe: Nå er jeg så gira...håper hun og jeg også er like mye på nett som med deg og Brud2005...

Så utrolig bra!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

*rynker på nesen*...mon tro om det er sant? Ekkelt syns jeg!

Men HIPP HIPP HURRA og GRATULERER som ferdig utdannet!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:hoppe:

Gratulerer Sykepleier Toria!

Tenk: nå er du sykepleier og kan løse mange (verdens)problemer! :ler:

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rynker på nesen*...mon tro om det er sant? Ekkelt syns jeg!

Men HIPP HIPP HURRA og GRATULERER som ferdig utdannet!!! :)

Om det er sant eller ikke, det aner jeg ikke...en kunne jo håpe det ikke var sant, men så forundrer deg meg heller ikke om det er sant, for folk er jo ikke sanne!!! Men ekkelt - helt klart! Skikkelig bedritent faktisk...skjønner ikke det går an!

tusen takk :kyss: og hurra! :sjarmor:

Gratulerer Sykepleier Toria!

Tenk: nå er du sykepleier og kan løse mange (verdens)problemer!

Grattis!

Takk takk! :kyss:

...men ikke skrem livet av meg med alle disse verdensproblemene da. Jeg blir jo rent nervøs...for jeg er jo bare så bittebitte liten og kan nesten ingenting, føles det som! :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Er nok ingen av gjestene som glemmer det bryllupet nei...

Og gratulerer som sykepleier ! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere!??

Eneste jeg mangler er autorisasjonspapirene, men de kommer i posten i løpet av noen uker...alt er bestått og jeg er offentlig godkjent! :wink:

FEEERDIG!!!

Men dere... 55.ece'>denne var passe sær! :o :ler:

gratulera så masse!!!!!!!! :klappe: eg går sjukepleien ,men har mammapermisjon... :) så flinke du e,toria :sjarmor:

dei kunne no funnet eit bedre tidspunkt,eller kanskje ikkje :hoho:

gratulera igjen :hoppe:

har du bestilt skilt?? off. godkj. sykepleier teddytoria :ler: tjihi,så kjekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Gratulere så mye med endte studier Toria. Tenk at du er ferdig utdannet nå - må være en deilig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Vet dere!??

FEEERDIG!!!

:o Ufta ikke bra for brudgommen... fint at han tok det "pent" da. Hadde ikke jeg klart, antagelig slik :sur::frustrert::grine: ... :ler:

Men søte deg...GRATULERE SÅ MYE MED ENDT STUDIE. Tenk at nå er du sykepleier... passer det godt du, så omtenksom og snill :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Tro det eller ei, men nå var dagboken din faktisk nede på side 2 :o

Først: Grattis med ferdig studie!!! :blomst: og grattis til G på etterskudd!!! :bursdag:

og... Vigdis vil gjerne være med på sørlandstreff :sjenert:

Kjempefin den frisyren du har linket til. Den har jeg printet ut for lenge siden og den var med til frisøren i helgen, men som sagt så vil slike krøller skli ut av håret mitt i løpet av dagen, så det er bare å glemme for min del :sinna: Hvordan gjør du det forresten med sløret ditt til den frisyren? (Hvordan fester du det?)

Diademet du og J har fått er nesten likt det jeg har kjøpt. Jeg skal ha denne (TP-006).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Betty Boop

Gratulerer saa mye med fullendt studie, Toria!! Flinke teddyen vaar!

En liten nattaklem fra meg her jeg sitter i England. Naa maa jeg legge meg - teltmenneskene kommer i morgen tidlig for aa ferdigstille marquee'en vaar (som foreloebig ser veldig fin ut).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med eksamner og slikt! :D Så nå er jeg tilbake på KG for fullt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å snakke sammen på morgenen, eller hva? Og nå håper jeg ting ordner seg snart! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...