Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #2881 Del Skrevet 31. mai 2005 Nydelige diademer! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #2882 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Jeg synes også diademet var fin *tjihi* Ooooops, sorry! :oops: Ble så mange quoter...har ingen bedre unnskyldning! TT-mor.... frisyren er bare helt fiiiin _hjerter: Lett og romantisk Flott at du kjemien mellom deg og frisøren ble bra, teller litt det også synes jeg. For når hun skjønner hva du er ute etter blir alt bare enkelt for begge. Du blir så fiin, men det blir jeg også Det er utrolig kjekt å ha så god kjemi med frisøren, det kunne ikke vært bedre! Og joda, du blir sikkert nyyyydelig, du mørke fagre! å teddy!!!!!!!!! sååå fint,nyyyydelig!!!1 stakkars mannen din;kjeme t å få slag når han ser kor vakker du e din mann og izaria kor har dåke kjøpt da? :-? :oops: Håper ikke han får slag, eller dåner da...men kommer det en liten tåre, så er jo det bare SÅÅÅ søtt! Det er jo drømmen det da, at han nær sagt skal få bakoversveis og virkelig tenke at jeg er det vakreste i verden!!! *s* Kjøpt på eBay forresten, diademet... Nydelige diademer! :hjerter2: Takk! Synes det du hadde var så nydelig også jeg, med perler...jeg kan bare ikke ha perler, pga. kjolen. Den har jo glassperler og paljetter og krystaller, og det er liksom nok, om jeg ikke skal "rote" det til med kulturperler i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 31. mai 2005 #2883 Del Skrevet 31. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mai 2005 #2884 Del Skrevet 31. mai 2005 Gjør som soon mrs S jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #2885 Del Skrevet 31. mai 2005 Du, det var noen lekre diademer dere har kjøpt, TT og Izaria Er helt med på hva du mener ang pynting av kirken. Den er jo så stor og flott i seg selv så ett par alterbuketter burde holde. Litt pynt blir for lite og for mye blir definitvit for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. mai 2005 #2886 Del Skrevet 31. mai 2005 oj, oj, oj - her var det mye skryt for diademene...gleder meg til jeg har min på mitt hodet! Takk snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 31. mai 2005 #2887 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, fine diademer! Dere blir nok vakre begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 31. mai 2005 #2888 Del Skrevet 31. mai 2005 Synes heller ikke skal pynte kirken for mye, den er jo veldig fin fra før av. Jeg skal heller ikke pynte så veldig mye... 2 alterbukketter og 2 vaser med noe blomst i for å sette på trappa utenfor inngangen :-) Tar med meg blomstene til festhuset etterpå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 31. mai 2005 #2889 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei snuppelupp. Tok visst lang tid før jeg var tilbake på nett. Og i morgen er det tilbake på jobb, men vi tastes vel etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #2890 Del Skrevet 1. juni 2005 Morning! En kjapp tur innom bare, før "jobb"...siste dag i praksis...I DAG!!! Eller, siste skoledag om man vil!!! Når jeg går hjem i ettermiddag er jeg FERDIG med STUDIENE!!! Eneste som gjenstår er en refleksjon jeg tenkte jeg skulle skrive og sende veileder imorgen, så er det finito finale, og bare en avsluttningsfest neste onsdag igjen! Ha en strålende onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. juni 2005 #2891 Del Skrevet 1. juni 2005 Så deilig følelse å dra avgårde på siste skoledag Da blir det bare bryllupsplanlegging etterpå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. juni 2005 #2892 Del Skrevet 1. juni 2005 GRATULERER MED nesten helt VEL OVERSTÅTT!! Ha en gooood onsdag snuppelure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. juni 2005 #2893 Del Skrevet 1. juni 2005 Gratulere med veloverstått studie :blomst_opp: Tenk at nå får du bedre tid til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 1. juni 2005 #2894 Del Skrevet 1. juni 2005 TeddyToria Gratulerer med ferdige studier Godt å være ferdig? Kjempelekre diademer, du blir såååå fine Ha en strålende fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 1. juni 2005 #2895 Del Skrevet 1. juni 2005 Ferdige studier, du! :o GRATULERER SÅ MYE! :blomst_opp: Det må være en fabelaktig følelse. Ha en kjempefin dag, Teddymor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. juni 2005 #2896 Del Skrevet 1. juni 2005 God nyhet God nyhet God nyhet Snakket med Nina og skal på prøvetime hos henne neste torsdag! Hun hadde tid til meg også den 20.08! Regnet med å bruke 1,5-2 timer på meg også! Nå er jeg så gira...håper hun og jeg også er like mye på nett som med deg og Brud2005... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 1. juni 2005 #2897 Del Skrevet 1. juni 2005 God nyhet God nyhet God nyhet Snakket med Nina og skal på prøvetime hos henne neste torsdag! Hun hadde tid til meg også den 20.08! Regnet med å bruke 1,5-2 timer på meg også! Nå er jeg så gira...håper hun og jeg også er like mye på nett som med deg og Brud2005... Så flott! Det blir bra. Neste torsdag, ja! Da har jeg min siste eksamen :-( Håper det blir bra, da, hun er jo veldig flink. Har mange gode ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #2898 Del Skrevet 1. juni 2005 Oj, siste studiedag i dag!!! Husker GODT den følelsen, ja - helt herlig!!! :D Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 #2899 Del Skrevet 1. juni 2005 gratulera m siste studiedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 #2900 Del Skrevet 1. juni 2005 jammen ,kjære deg!! for han e du jo da vakraste i verden,uansett tenk kor fantastisk; me har funnet oss nåken so vil gifta seg m oss,til tross for alle uvanene våre,koss me ser ut itte ein natt på byn og itte ei veka m influensa...da e kjærlihet da... ha ein fine dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå