Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg synes også diademet var fin :roll:

*tjihi*

Ooooops, sorry! :oops:

Ble så mange quoter...har ingen bedre unnskyldning! :tunge1:

TT-mor.... frisyren er bare helt fiiiin _hjerter:

Lett og romantisk

Flott at du kjemien mellom deg og frisøren ble bra, teller litt det også synes jeg. For når hun skjønner hva du er ute etter blir alt bare enkelt for begge.

Du blir så fiin, men det blir jeg også :tunge1:

Det er utrolig kjekt å ha så god kjemi med frisøren, det kunne ikke vært bedre! :wink:

Og joda, du blir sikkert nyyyydelig, du mørke fagre! :hjerte:

å teddy!!!!!!!!! sååå fint,nyyyydelig!!!1 stakkars mannen din;kjeme t å få slag når han ser kor vakker du e :wink: din mann og izaria :hoppe:

kor har dåke kjøpt da? :-?

:oops: :ler:

Håper ikke han får slag, eller dåner da...men kommer det en liten tåre, så er jo det bare SÅÅÅ søtt! :hjerte: Det er jo drømmen det da, at han nær sagt skal få bakoversveis og virkelig tenke at jeg er det vakreste i verden!!! :sjarmor: *s*

Kjøpt på eBay forresten, diademet...

Nydelige diademer! :hjerter2:

Takk! :kyss:

Synes det du hadde var så nydelig også jeg, med perler...jeg kan bare ikke ha perler, pga. kjolen. Den har jo glassperler og paljetter og krystaller, og det er liksom nok, om jeg ikke skal "rote" det til med kulturperler i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du, det var noen lekre diademer dere har kjøpt, TT og Izaria :)

Er helt med på hva du mener ang pynting av kirken. Den er jo så stor og flott i seg selv så ett par alterbuketter burde holde. Litt pynt blir for lite og for mye blir definitvit for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

oj, oj, oj - her var det mye skryt for diademene...gleder meg til jeg har min på mitt hodet! Takk snupp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Synes heller ikke skal pynte kirken for mye, den er jo veldig fin fra før av.

Jeg skal heller ikke pynte så veldig mye... 2 alterbukketter og 2 vaser med noe blomst i for å sette på trappa utenfor inngangen :-)

Tar med meg blomstene til festhuset etterpå tenker jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelupp. Tok visst lang tid før jeg var tilbake på nett. Og i morgen er det tilbake på jobb, men vi tastes vel etterhvert.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morning!

:vinke:

En kjapp tur innom bare, før "jobb"...siste dag i praksis...I DAG!!! Eller, siste skoledag om man vil!!! Når jeg går hjem i ettermiddag er jeg FERDIG med STUDIENE!!! Eneste som gjenstår er en refleksjon jeg tenkte jeg skulle skrive og sende veileder imorgen, så er det finito finale, og bare en avsluttningsfest neste onsdag igjen!

:hoppe:

Ha en strålende onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig følelse å dra avgårde på siste skoledag :) Da blir det bare bryllupsplanlegging etterpå da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: TeddyToria

Gratulerer med ferdige studier :hoppe:

Godt å være ferdig?

Kjempelekre diademer, du blir såååå fine :wink:

Ha en strålende fin onsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Ferdige studier, du! :o

GRATULERER SÅ MYE! :blomst_opp:

Det må være en fabelaktig følelse.

Ha en kjempefin dag, Teddymor.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

God nyhet :tommelsmil: God nyhet :tommelsmil: God nyhet :tommelsmil:

Snakket med Nina og skal på prøvetime hos henne neste torsdag! Hun hadde tid til meg også den 20.08! Regnet med å bruke 1,5-2 timer på meg også! :hoppe: Nå er jeg så gira...håper hun og jeg også er like mye på nett som med deg og Brud2005...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005
God nyhet :tommelsmil: God nyhet :tommelsmil: God nyhet :tommelsmil:

Snakket med Nina og skal på prøvetime hos henne neste torsdag! Hun hadde tid til meg også den 20.08! Regnet med å bruke 1,5-2 timer på meg også! :hoppe: Nå er jeg så gira...håper hun og jeg også er like mye på nett som med deg og Brud2005...

Så flott!

Det blir bra. Neste torsdag, ja! :roll: Da har jeg min siste eksamen :-(

Håper det blir bra, da, hun er jo veldig flink. Har mange gode ideer.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen ,kjære deg!! for han e du jo da vakraste i verden,uansett :wink: tenk kor fantastisk; me har funnet oss nåken so vil gifta seg m oss,til tross for alle uvanene våre,koss me ser ut itte ein natt på byn og itte ei veka m influensa...da e kjærlihet da... :hoho: ha ein fine dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...