Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2761 Del Skrevet 25. mai 2005 Bilder er gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2762 Del Skrevet 25. mai 2005 Bilder er gøy!!! Bilder er kjempegøy! ELSKER jo bilder! Skal sørge for å få tatt bilder ved min frisørprøvetime også... Spennende altså!!! Og ja...disse aktbildene! Må ikke si sånn, BB, at du blir flau ved tanken om at hun har studert alle dine for å plukke ut de aller fineste... Hun kommer jo til å måtte studere alle humpene og bumpene mine også nå, hvis jeg tar bilder også! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2763 Del Skrevet 25. mai 2005 Det heiter ikkje humper og humper, det heiter former, og det er vakkert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2764 Del Skrevet 25. mai 2005 Det heiter ikkje humper og humper' date=' det heiter former, og det er vakkert!!!! [/quote'] Det er vel heeelt sant, veslo - og fiiin måte å se det på! Former er flott, ikke tvil om det! Det er bare det at mine H & B, *kremt*...FORMER har vært relativt markerte, på en ikke så velproposjonert måte, om jeg kan si det sånn...veide faktisk 95 kg i sin tid! :o Er selvsagt veldig mye mer fornøyd nå, men har dessverre fremdeles et kristisk øye til meg selv akkurat der... Den "livbøya" rundt midjen, den vil liksom ikke bort den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. mai 2005 #2765 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var en veldig fin måte å si det på ja Godt å lese sånne oppmuntrende vise ord. Den der livbøya har jeg og :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #2766 Del Skrevet 25. mai 2005 Livbøyer kan være kjekt å ha! Jeg har også en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2767 Del Skrevet 25. mai 2005 Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 25. mai 2005 #2768 Del Skrevet 25. mai 2005 Det høres helt knall ut å få tatt sånne bilder! Fikk litt lyst jeg også, men tror jeg har litt dårlig tid nå... Ellers, som nevnt tidligere, denne dagboka di er jo bare vanvittig lang Hvor er innholdsfortegnelsen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. mai 2005 #2769 Del Skrevet 25. mai 2005 Jepp, livbøyer (har ikke hørt det uttrykket før... ) er en del av livet... MEN, vi har jo funnet oss menn som ikke må ha en fotomodell, men vil ha oss akkurat slik vi er! Heldige oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mai 2005 #2770 Del Skrevet 25. mai 2005 elskovshåndtak har jeg hørt at 'livbøyer' heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2771 Del Skrevet 25. mai 2005 Pulehåndtak må ein ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mai 2005 #2772 Del Skrevet 25. mai 2005 Pulehåndtak må ein ha! prøvde å være litt mer diskret i ordvalget mitt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mai 2005 #2773 Del Skrevet 25. mai 2005 livbølger er en kjekk ting ja...(eller håndtak, eller rett ut : Sideflesk.. :veldigsur: ) men de andre humpene og dumpene,, eller formene har jeg ikke så mye av,,, kunne vel ha vært litt mer fordelt vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. mai 2005 #2774 Del Skrevet 25. mai 2005 Får skrive det samme er som jeg skrev i Izaria sin bok DERE ER IKKE RIKTIGE PÅ EN FLEKK NOEN AV DERE!!! Bettybilder med sladdet ansikt tar kaka da Men for å være seriøs et lite sekund (se bort nå). Utrolig tøffe dere som tør det, og du har helt rett instilling ang. de bildene Vic! Og etter hvert så kanskje du klarer å se din egen kropp gjennom G's øyne. Og som Veslo så riktig sier: Former er jo så flott! .... prøver å tenke sånn selv ihvertfall, men skal være den første til å innrømme at det ikke er lett. Har du hørt noe mer vedr. prøvetime forresten? Tror jeg er oppdatert på alle sidene dine, men det går jo så unna her, at jeg fort kan ha hoppet over noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2775 Del Skrevet 25. mai 2005 prøvde å være litt mer diskret i ordvalget mitt jeg da Jah..."kjært" barn har tydeligvis MANGE navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2776 Del Skrevet 25. mai 2005 Får skrive det samme er som jeg skrev i Izaria sin bok DERE ER IKKE RIKTIGE PÅ EN FLEKK NOEN AV DERE!!! Bettybilder med sladdet ansikt tar kaka da Men for å være seriøs et lite sekund (se bort nå). Utrolig tøffe dere som tør det, og du har helt rett instilling ang. de bildene Vic! Og etter hvert så kanskje du klarer å se din egen kropp gjennom G's øyne. Og som Veslo så riktig sier: Former er jo så flott! .... prøver å tenke sånn selv ihvertfall, men skal være den første til å innrømme at det ikke er lett. Har du hørt noe mer vedr. prøvetime forresten? Tror jeg er oppdatert på alle sidene dine, men det går jo så unna her, at jeg fort kan ha hoppet over noe Nå har jeg heldivis aldri påstått at jeg er riktig på en flekk da! Men, det er en helt annen sak... Skal uansett ikke påstå det! Når det kommer til dagboken her, så ja - det suuuuser...men ikke bare meg da...som du ser så er det andre uriktige flekker som kan ta mye av æren her også! *tjihi* Prøvetimen!? Joda, mandag 30. mai kl. 15:15! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2777 Del Skrevet 25. mai 2005 prøvde å være litt mer diskret i ordvalget mitt jeg da Jah..."kjært" barn har tydeligvis MANGE navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 25. mai 2005 #2778 Del Skrevet 25. mai 2005 Synes du er modig som våger deg utpå det der, Toria! Jeg skulle på en måte ønske at jeg kunne gjøre noe slikt jeg også, men nei.. det kan jeg ikke. Jeg er nok litt for feig.. Synes det er modig at du gjør det. G kommer til å bli såååååååååå glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. mai 2005 #2779 Del Skrevet 25. mai 2005 Som jeg sa i Izaria sin dagbok, så er jeg ikke riktig på en flekk jeg heller. Og det er helt sant som du sier. VI er mange!!! P.S. Bra at du endelig fikk bekreftet den prøvetimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 25. mai 2005 #2780 Del Skrevet 25. mai 2005 Prøvetimen!? Joda, mandag 30. mai kl. 15:15! :-) Det blir gøy! Hun er jo så søt og snill hun frisøren! Så bra at du tar bilder da. Ikke bare fordi at vi vil se, men det er nok greit å ha til senere hvis det er noe du vil forandre litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå