Gjest Brud2005 Skrevet 24. mai 2005 #2721 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei! Så nå har du fått nytt navn? Grattis!! Det er vel gøy. Turnusvakter fra 20 juni? Du vil ikke ha vakt 25.juni, husk det God klem til deg, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2722 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei! Så nå har du fått nytt navn? Grattis!! Det er vel gøy. Turnusvakter fra 20 juni? Du vil ikke ha vakt 25.juni, husk det God klem til deg, vennen. Nei, ikke helt nytt navn enda...men på attesten står jo det navnet jeg vil få etterpå! Men de tok jo fra meg mitt etternavn først vettu, så jeg måtte mase litt og få en ny prøveattest, for kan ikke ha noe av at de bare skulle loppe meg for identiteten min! Turnusvakt fra 20. juni ja...men SÅ KLART ikke den 25. juni - det har jeg sagt ifra om for lengst! *s* Jobber 20 - 23. juni før jeg har fri til 28. juni, og DA skal jeg SELVFØLGELIG til Oslo! :-) Ellers takk til dere for all bustingen, søte bustetrollene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 24. mai 2005 #2723 Del Skrevet 24. mai 2005 Enig med Betty her (ikke fordi min mann flyttet til Norge for han har jo bodd her nesten hele livet ) Men det med gest. Og enig i det med fint navn (både at er fordi mannen min har fint etternavn at jeg bytter' date=' og i at Bettys mann har fint etternavn ) [/quote'] Heldige Viggo og Betty som får så fine etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 24. mai 2005 #2724 Del Skrevet 24. mai 2005 Hadde han derimot hett Hansen eller lignende (ikke noen kritikk til den som måtte hete Hansen), så hadde jeg ikke tatt i etternavnet med ildtang engang! Kunne virkelig aldri falt meg inn å bytte ut mitt mer spesielle etternavn med noe så vanlig og "kjedelig" som bl.a Hansen! Uff og huff, jeg er sær og rar...og jeg vet det - men ikke akter jeg gjøre noe med det heller! Må bare le jeg... kjenner meg så godt igjen. Er ikke snakk om jeg skifter navn ihvertfall... Tonje Andersen? me thinks not! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2005 #2725 Del Skrevet 24. mai 2005 Enig, hadde ikke tatt hans navn om det var ett kjedelig sen-navn. Blir rart å skulle presentere seg med nytt navn, kommer sikkert til å ta litt tid før jeg venner meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 24. mai 2005 #2726 Del Skrevet 24. mai 2005 Nei, ikke helt nytt navn enda...men på attesten står jo det navnet jeg vil få etterpå! Men de tok jo fra meg mitt etternavn først vettu, så jeg måtte mase litt og få en ny prøveattest, for kan ikke ha noe av at de bare skulle loppe meg for identiteten min! Turnusvakt fra 20. juni ja...men SÅ KLART ikke den 25. juni - det har jeg sagt ifra om for lengst! *s* Jobber 20 - 23. juni før jeg har fri til 28. juni, og DA skal jeg SELVFØLGELIG til Oslo! :-) Ellers takk til dere for all bustingen, søte bustetrollene mine! Åhh, sånn ja. Venter litt med navnet, ja. Det gjør jeg også. Men damen på likningskontoret sa at jeg kunne få det nå, men jeg venter. Alt sagt i fra om fri 25.juni-helgen, ja? Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. mai 2005 #2727 Del Skrevet 24. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2728 Del Skrevet 24. mai 2005 Enig' date=' hadde ikke tatt hans navn om det var ett kjedelig sen-navn. Blir rart å skulle presentere seg med nytt navn, kommer sikkert til å ta litt tid før jeg venner meg til det [/quote'] Mmmm, nei...noe sen-navn kan vi ikke ha noe av!!! Enig med du forresten, det kommer til å bli helt merkelig å plutselig skulle presentere seg som V S V, isteden for bare V S. Og har man litt dårlig tid eller bare skal skrive under på noe kjapt, så er jeg "redd" det bare blir V V... Pussig å tenke på! Det er KLART jeg har gjort! Det var jo avtale vettu, og jeg holder avtalene mine jeg... Dessuten gleder jeg meg stort - ikke bare til å se deg vies med din kjære i din nydelige kjole, men det blir jo ekstra spesielt siden det er samme kirke bare med få ukers mellomrom, egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2729 Del Skrevet 24. mai 2005 Oi, nå har jeg sendt mail med forespørsel ang. akt-foto til den fotografen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. mai 2005 #2730 Del Skrevet 25. mai 2005 Rart det der med navn, å plutselig skulle hete noe annet... Jeg har jo allerede klart å skrive mitt eget navn med hans etternavn en gang jeg skulle skrive navnet mitt. Enda det fortsatt er en stund til jeg får nytt navn (tar hans i tillegg til mitt eget kjedelige -sennavn..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2731 Del Skrevet 25. mai 2005 Oi' date=' nå har jeg sendt mail med forespørsel ang. akt-foto til den fotografen! [/quote'] Veldig bra! Guuud, jeg er så spent på å se bildene mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2732 Del Skrevet 25. mai 2005 Dere er så tøffe - tror ikke jeg hadde turt det jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2733 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei, jeg er fortsatt sjokkert over meg selv Stylisten sa til meg: Du må være innmari glad i kjæresten din assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2734 Del Skrevet 25. mai 2005 Kuult sagt!!! Er veldig glad i min jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mai 2005 #2735 Del Skrevet 25. mai 2005 ...lurer veldig på om jeg skal kaste meg ut i det jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2736 Del Skrevet 25. mai 2005 ...lurer veldig på om jeg skal kaste meg ut i det jeg også.. Jaaaa! Kan jeg så kan du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #2737 Del Skrevet 25. mai 2005 Dere legger vel ut bilde her på forumet jenter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mai 2005 #2738 Del Skrevet 25. mai 2005 ja selvfølgelig! Regner helt klart med at Betty legger ut det toppløse bildet først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2739 Del Skrevet 25. mai 2005 ja selvfølgelig! Regner helt klart med at Betty legger ut det toppløse bildet først! Ja, erru gæærn, bare slædder vekk fjeset Skal se an om jeg tør å vise de til venninnene mine - de maser om å få se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #2740 Del Skrevet 25. mai 2005 Apropos etternavn...jeg ringte en telefon i går, og glemte bort hele navnet jeg...presenterte meg som jeg alltid har gjort... :oops: Kommer nok til å ta sin tid den omstillingen der! Aktfotografering - dere er TØFFE jenter! :hake: Men det blir sikkert godt mottatt av deres kjære! Ha en fin dag, Toria - håper det er i orden med prøvetimen! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå