TeddyToria Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #2701 Del Skrevet 23. mai 2005 Men nå er den dumme dumme likningskontor-mannen blitt snill! For da jeg ringte nettopp, hadde han allerede sendt avgårde en ny attest, med alle navn på rett plass! :-) Jeg ble jo så desperat på lørdag at jeg ringte inn og snakket på tlf.svarer....og så hadde han bare fikset det i morgentimene i dag!!! Snille snille mannen! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 23. mai 2005 #2702 Del Skrevet 23. mai 2005 Så flott at det ordnet seg med attesten din En fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 23. mai 2005 #2703 Del Skrevet 23. mai 2005 Måtte bare titte innom, og da legger man igjen et spor Herregud så fort tiden går.. Bare litt over 2 mnd til det er din store dag Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #2704 Del Skrevet 23. mai 2005 Så fint at det ordner seg Er spent på å høre ang blomstene jeg nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 23. mai 2005 #2705 Del Skrevet 23. mai 2005 Så bra at det ordnet seg med papirne!!! Skikkelig kjipt når sånne ting blir feil, kan fort ta så mye ekstra tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 23. mai 2005 #2706 Del Skrevet 23. mai 2005 Hehe, skjønner det er nerver ute å går her ja... Bra det ordnet seg, jeg hadde nå blitt forbauset om de ikke skulle klare å få orden på det på 3 måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 23. mai 2005 #2707 Del Skrevet 23. mai 2005 Er litt i farta nå, men måtte bare innom å gi deg en klem! Strømebåndet er forresten bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 23. mai 2005 #2708 Del Skrevet 23. mai 2005 Så bra det ordnet seg med attest! Kunne ikke gjøre annet enn å ordne det i en fei når en sinna brud ringer inn! Du får ha noen flotte dager fremover! Reiser på tur i morra tidlig jeg! Takk for God tur-hilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 24. mai 2005 #2709 Del Skrevet 24. mai 2005 ha en god dag vic...sett noe til diademene ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #2710 Del Skrevet 24. mai 2005 Godt du får tilbake navnet ditt! Ha en god dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. mai 2005 #2711 Del Skrevet 24. mai 2005 hei snupp. Håper du får en vidunderlig dag:=) Og Oslo treff i juni, det er jeg med på:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2712 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja, nå har jeg fått navnet mitt tilbake igjen! :-) Attesten kom i posten i dag, og nå skal vi begge hete S V! Litt rart å sitte sånn med attesten i hånden... Nå kunne vi i teorien reist rett ned på rådhuset og giftet oss liksom! :o Ingen diademer i dag heller... Men jeg gir ikke opp håpet! Uansett så skal jo ny forsyning være på vei! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2005 #2713 Del Skrevet 24. mai 2005 Så fint at du har fått navnet ditt tilbake att!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2714 Del Skrevet 24. mai 2005 Så fint at du har fått navnet ditt tilbake att!! Ja, hurra!!! Gleder meg veldig til å ta hans navn også, for all del - men det er liksom derfor vi tar hverandres da, fordi det har aldri vært aktuelt for meg å "kvitte" meg med mitt eget, uansett. Hadde ikke han tatt mitt i tillegg til sitt, så hadde ikke jeg tatt hans heller...så SÅ sta er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 24. mai 2005 #2715 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja, hurra!!! Gleder meg veldig til å ta hans navn også, for all del - men det er liksom derfor vi tar hverandres da, fordi det har aldri vært aktuelt for meg å "kvitte" meg med mitt eget, uansett. Hadde ikke han tatt mitt i tillegg til sitt, så hadde ikke jeg tatt hans heller...så SÅ sta er jeg! Jeg er egentlig ganske sta på sånne ting selv også, men for meg var det litt sånn at det ble en gest til S at jeg tok hans navn ettersom han flyttet til Norge for å være sammen med meg. Og så synes jeg han har et veldig fint navn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2716 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg er egentlig ganske sta på sånne ting selv også, men for meg var det litt sånn at det ble en gest til S at jeg tok hans navn ettersom han flyttet til Norge for å være sammen med meg. Og så synes jeg han har et veldig fint navn da.. :enig_animasjon: Nå vet jeg jo ikke navnet til S...eller mulig jeg har sett/hørt det, men det er sikkert veldig flott - og jeg hadde tatt det selv...for det er noe med å ta navnet til mannen! Helt klart! Utrolig koselig å ha samme etternavn, og virkelig bli en liten familie! (ikke at man ikke er ordentlig familie med ulike navn altså!) Akkurat der er jeg vel barka gammeldags og tradisjonell. Men siden vi begge har forholdsvis sjeldne etternavn, og navnet mitt jo alltid har vært MEG, og er en del av identiteten min, har jeg heller aldri villet bytte det bort! Men jeg vil gjerne ta Golli sitt i tillegg, også fordi det er et navn ikke så mange har... Hadde han derimot hett Hansen eller lignende (ikke noen kritikk til den som måtte hete Hansen), så hadde jeg ikke tatt i etternavnet med ildtang engang! Kunne virkelig aldri falt meg inn å bytte ut mitt mer spesielle etternavn med noe så vanlig og "kjedelig" som bl.a Hansen! Uff og huff, jeg er sær og rar...og jeg vet det - men ikke akter jeg gjøre noe med det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2717 Del Skrevet 24. mai 2005 En kjapp titt innom Izaria minnet meg på at neimen om min frisør har ringt og bekreftet prøvetime den 30. mai, slik hun skulle! :o Så nå ringte jeg, men hun var selvsagt gått for dagen! Jaja, mannen hennes skulle mase på henne (de har salongen sammen) og lovte hun skulle ringe meg imorgen tidlig! Regner med det er i orden, men hun hadde ikke satt meg opp den dagen...så *bust* for at det er i boks da! Hvis ikke får jeg lettere hetta, for da vet jeg ikke når det skulle passe! Fikk turnus for vakter fom. 20. juni - 15. juli i dag... Nesten bare kveldsvakter! Men PENGER blir det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. mai 2005 #2718 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg er egentlig ganske sta på sånne ting selv også, men for meg var det litt sånn at det ble en gest til S at jeg tok hans navn ettersom han flyttet til Norge for å være sammen med meg. Og så synes jeg han har et veldig fint navn da.. Enig med Betty her (ikke fordi min mann flyttet til Norge for han har jo bodd her nesten hele livet ) Men det med gest. Og enig i det med fint navn (både at er fordi mannen min har fint etternavn at jeg bytter, og i at Bettys mann har fint etternavn ) Mitt navn er heller ikke så veldig vanlig, men jeg velger å ikke beholde det. Årsaken er at mitt etternavn, hans etternavn er vanskelig å kombinere pga norsk etternavn, engelsk etternavn. Vanskelig å forklare, men de går bare ikke godt sammen Vi har jo også to barn som har hans etternavn, så nå blir vi hele familigen *** Men deres etternavn passer jo fint sammen Vic! Hadde nok gjort det sånn selv om det hadde gått greit hos oss. Litt rart å sitte sånn med attesten i hånden... Nå kunne vi i teorien reist rett ned på rådhuset og giftet oss liksom! Helt enig! Det der var kjemperart! Og å se det nye navnet mitt på trykk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. mai 2005 #2719 Del Skrevet 24. mai 2005 *Bust Bust for prøvetime* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2005 #2720 Del Skrevet 24. mai 2005 *bust bust* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå