Gjest Brud2005 Skrevet 20. mai 2005 #2681 Del Skrevet 20. mai 2005 HURRA FOR JORUN!!! Joda, Tone var søt hun og typisk syngejente...men et glansbilde! Jorun er rocka, Jorun sjarmerer i senk!!! Og i dag leverte hun best på de selvvalgte låtene!!! --- Tikket inn en mail fra floristen igjen her nå! De er heltent på blå bukett, med innslag av hvite orkideer... Kan til og med hende jeg får blåklokker i bukette min nå jo! *sukk* Holder dere oppdatert! Nå tror jeg en spesiell bukettdrøm er rett rundt hjørnet!!! :-) JOHO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 20. mai 2005 #2682 Del Skrevet 20. mai 2005 HEIA ALI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #2683 Del Skrevet 20. mai 2005 HEIA ALI! Å jaaaa...heiet på Ali hele veien jeg, helt til han gikk ut! :cry: Men jeg tror faktisk at han kan komme laaangt uten hjelp fra Idol, og bli noe stort uten noe Idol-stempel, selv om han er så beskjeden og søt... Han er jo bare så god...og LIKE SØT irl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 20. mai 2005 #2684 Del Skrevet 20. mai 2005 HVA?!!? Har du møtt han?? Han er jo bare såååå god da! :kysse: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2005 #2685 Del Skrevet 21. mai 2005 Enig med Betty, heia Ali! Er nesten litt glad for at han ikke vant jeg for den som vinner må jo spille inn en plate i hui og hast med masse ferdigskrevne låter og det blir ikke noe bra ut av sånt noe vettu! Han får sikkert platekontrakt så vi får nok høre mere fra han - håper jeg Blir spennende å se hvilken bukett du ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. mai 2005 #2686 Del Skrevet 21. mai 2005 her var det mye Idol-snakk, så jeg må jo si min mening også , syns det var bra at en jente vant denne gangen..og Jorun er det litt show over. Men jeg syns Tone er så vakker!! Og den hvite kjolen hun hadde på seg forrige fredag var også bare fantastisk...Ali var også flink, liten og sjarmerende 17 åring der der.., men syns faktisk Cindy hadde den beste stemmen av finalistene i år (selvom hun virket litt blåst når hun snakket)..men nå er det jo ikke det viktigste å ha bra stemme da, men det lille ekstra.. Anyway....blir ordentlig spennende å høre hvilken bukett du ender opp med Teddy. Også ønsker jeg deg i samme slengen en fin dag. Er det dårlig vær i sør også? Søsknene mine er i arendal i helgen får å åpne hytta...og her i Oslo er det skikkelig møkkvær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. mai 2005 #2687 Del Skrevet 21. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #2688 Del Skrevet 21. mai 2005 Har bare gått forbi han på gaten da... :oops: Men han var veeeldig søt! Jeg er SÅ enig! Derfor det var greit han ikke vant, for han har jo potensialet til å bli noe stort UTEN Idol!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #2689 Del Skrevet 21. mai 2005 Anyway....blir ordentlig spennende å høre hvilken bukett du ender opp med Teddy. Også ønsker jeg deg i samme slengen en fin dag. Er det dårlig vær i sør også? Søsknene mine er i arendal i helgen får å åpne hytta...og her i Oslo er det skikkelig møkkvær.. Ja, nå blir det spennende! Ble plutselig heltent, og hadde håp om at jeg skulle fått en mail i retur igjen nå, siden den siste jeg fikk kom etter kl 22 i går... Men neida! Må nok vente til mandag før jeg hører noe mer! Om det er dårlig vær??? Det er bedritent! :-( Har hatt skybrudd i to dager i strekk nå... Akkurat nå er det opphold, men tåken ligger tungt og jeg ser snaut nabohuset!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #2690 Del Skrevet 21. mai 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!! Fikk prøvingsattest i postkassen nå, men tror dere pokker meg ikke at de har gitt Gunnar mitt etternavn i tillegg til sitt eget, men derimot tatt mitt fra meg!!!?!?!?!?! :o :o :o På attesten står det så fint at jeg bare skal hete V etter vigsel, ikke S V!!! :o "(#()/(&#/"%¤=)O(¤/#)((/=" ta de lømlene!!! Har til og med sjekket det skjemaet for navneendring som jeg lagret på data, og jeg har IKKE fylt det ut feil heller! Ikke noe diademer heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2005 #2691 Del Skrevet 21. mai 2005 Så dumt med den attesten... Godt de har tid til å få ordna opp i det då.. Men utruleg kjedeleg når andre gjer slike feil.. Jaja.. Lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mai 2005 #2692 Del Skrevet 21. mai 2005 Typisk det med attesten... :evil: De skal alltid surre til ting så vi får litt ekstra arbeid.... Men du rekker jo å ordne opp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 21. mai 2005 #2693 Del Skrevet 21. mai 2005 For noen tullinger! Ring og snakk med dem, da blir du satt over til vedkommende som har med saken din å gjøre! Det ordner seg, vennen! Ikke noe annet gøy i posten? Dumme posten også! Du kan få en så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 21. mai 2005 #2694 Del Skrevet 21. mai 2005 For noen tullinger! Ring og snakk med dem, da blir du satt over til vedkommende som har med saken din å gjøre! Det ordner seg, vennen! Ikke noe annet gøy i posten? Dumme posten også! Du kan få en så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #2695 Del Skrevet 21. mai 2005 For noen tullinger! Ring og snakk med dem, da blir du satt over til vedkommende som har med saken din å gjøre! Det ordner seg, vennen! Ikke noe annet gøy i posten? Dumme posten også! Du kan få en så lenge. To av alt for deg i dag, tydeligvis!!! Fått dobbelt opp av alle PM´er også jeg... Men det er jo ikke din feil! Ikke noe annet gøy i posten nei. Og appropo den attesten, blir jo så stressa jeg, og IRRI! Vet jo det ikke haster, men får jo panikk når det står svart på hvitt at jeg liksom ikke skal hete S lenger! :o Har allerede ringt, i ren desperasjon (selv om jeg jo vet at lørdager ikke er virkedag) og lagt igjen beskjed på min nusselige saksbehandlers svarer, så får vi se hva han gjør med den på mandag! Takk for klemmen, trengte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 21. mai 2005 #2696 Del Skrevet 21. mai 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!! Fikk prøvingsattest i postkassen nå, men tror dere pokker meg ikke at de har gitt Gunnar mitt etternavn i tillegg til sitt eget, men derimot tatt mitt fra meg!!!?!?!?!?! :o :o :o Så irriterende da!! Håper det ordner seg og at du får en god helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 22. mai 2005 #2697 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvordan er formen? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #2698 Del Skrevet 22. mai 2005 Joda, det går... Formen er så som så, er skikkelig uggen etter at tanta kom i går, og føler meg bare som en sigen vaskefille! Men ellers bra! Fikk litt "hetta" da jeg så på tickeren min for nedtelling, for jøye meg, nå er det jo ikke tre måneder til den store dagen en gang! :o Men så gøy da!!! Må bare få orden på dette med navnet nå... Den teite mannen på Oslo Likningskontor må ikke komme her og tro at han kan ta fra meg etternavnet mitt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2005 #2699 Del Skrevet 22. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. mai 2005 #2700 Del Skrevet 22. mai 2005 dumme mannen som tar fra deg etternavnt ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå