Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Er spent på bildene av de bukettene... Men jeg får heller ikke åpnet linkene...

Ellers takk for koselig 17. mai-hilsen! Og god helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, sorry, sorry jenter...ikke meningen å gjøre dere ville i fletta heller! :ler:

Jeg jobber med saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ene bukettforslaget, med roser og orkideer.

Som sagt vil jeg ikke ha alt det grønne, men evt. noen blå hortensia også, samt blått bånd rundt lange rosestilker "bak" buketten!

Skal finne linkene til de andre bukettene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine alle tre  :sjarmor: (og jeg likte det grønne på den første jeg da...)

Joda, det grønne er fint det altså... Men siden blått liksom er en gjennomgangsfarge i bryllupet, hadde det jo vært gøy om vi kunne få til det isteden. Noen av paljettene/perlene i kjolen tar også opp den blå fargen, og da blir det liksom prikken over i´en!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Dumt det ikke var noe i posten, da! :( Kjiipt å vente og vente, hva?

Jeg synes alt. nr. 3 er veldig fin, men det er nå bare meg. Enig med dine vurderinger av første bukett, som for all del også er veldig fin. Men jeg falt litt for nr tre tror jeg. Var så flott i fargen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dumt det ikke var noe i posten, da!  :(  Kjiipt å vente og vente, hva?  

Jeg synes alt. nr. 3 er veldig fin, men det er nå bare meg. Enig med dine vurderinger av første bukett, som for all del også er veldig fin. Men jeg falt litt for nr tre tror jeg. Var så flott i fargen.  

:klem:

Heeeelt på nett vi! :enig_animasjon:

Jeg har bare gjort meg tanker om hvordan bukett én kan bli litt mer meg... Den er veldig fin, men jeg heller nok mer mot to og tre selv, og aller mest tre - akkurat den blåfargen jeg er ute etter, samtidig som buketten ikke er for sær, men allikevel litt annerledes! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Heeeelt på nett vi! :enig_animasjon:

Jeg har bare gjort meg tanker om hvordan bukett én kan bli litt mer meg... Den er veldig fin, men jeg heller nok mer mot to og tre selv, og aller mest tre - akkurat den blåfargen jeg er ute etter, samtidig som buketten ikke er for sær, men allikevel litt annerledes! :wink:

Jeg falt pladask for nr 3. Synes den er veldig spesiell!

Når man er gjest i bryllup er det ikke alltid man legger merke til alle detaljer, selv ikke buketten, men den der er iøyenfallende vakker og unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Det var jo kjekt å høre... Nå gjenstår det vel bare litt finpuss og samtale med florist, så vi blir heeelt enige. Har jo den drømmen om orkideer i håret da vettu, men kanskje man kan putte i noen hvite orkideer i den buketten? :klø: Eller finne på noe annet!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Takk!  

Det var jo kjekt å høre... Nå gjenstår det vel bare litt finpuss og samtale med florist, så vi blir heeelt enige. Har jo den drømmen om orkideer i håret da vettu, men kanskje man kan putte i noen hvite orkideer i den buketten? :klø: Eller finne på noe annet!??

Hvite orkideer blir nok også fint i den buketten.

IDOL!!! - jeg må løpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA JORUN!!! :heiajente:

Du og lillesøs på samme lag! Hun har faktisk greid åovertale meg til å sende inn en stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR JORUN!!! :wink:

Joda, Tone var søt hun og typisk syngejente...men et glansbilde! Jorun er rocka, Jorun sjarmerer i senk!!! Og i dag leverte hun best på de selvvalgte låtene!!!

---

Tikket inn en mail fra floristen igjen her nå! De er heltent på blå bukett, med innslag av hvite orkideer... Kan til og med hende jeg får blåklokker i bukette min nå jo! :hjerter: *sukk*

Holder dere oppdatert! Nå tror jeg en spesiell bukettdrøm er rett rundt hjørnet!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...