TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #2621 Del Skrevet 19. mai 2005 Kanskje det!?!? Velger uansett å ta det som et kompliment jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #2622 Del Skrevet 19. mai 2005 Kanskje det!?!? Velger uansett å ta det som et kompliment jeg! Gjør det for jeg viftet ikke med noe ironiflagg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. mai 2005 #2623 Del Skrevet 19. mai 2005 You're hired! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. mai 2005 #2624 Del Skrevet 19. mai 2005 Håper du hadde en fin 17.mai! Ha en flott dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #2625 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg holdt forresten på å ramle av stolen her i går... For plutselig kom G bort og tok tak i meg, og valset meg rundt på gulvet! :o Han er jo ANTI dans da, og jeg har igrunnen minstet håpet om brudevals litt mer for hver dag som har gått. Men mens han gjorde det, sa jeg at han jo slett ikke var så på viddene og spurte samtidig veldig forsiktig om han kunne tenke seg å gå en time eller to for å få trinnene helt på plass...mest ment som en spøk, for jeg visste jo at det aldri ville skje...og da sa han at jo, det ville kanskje ikke være så dumt - vi fikk se!!! :o :-) :-) :-) ' Jaja, så feil kunne jeg altså ta. Så ser det foreløpig ut til at det blir en svingom på oss allikevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #2626 Del Skrevet 19. mai 2005 Så bra - da blir det bryllupsvals på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 19. mai 2005 #2627 Del Skrevet 19. mai 2005 Så bra!! Vi har vært veldig dårlige til å øve de siste ukene selv... håper vi får praktisert litt i bryllupet som er lørdagen før vårt eget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 19. mai 2005 #2628 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg holdt forresten på å ramle av stolen her i går... For plutselig kom G bort og tok tak i meg, og valset meg rundt på gulvet! :o Han er jo ANTI dans da, og jeg har igrunnen minstet håpet om brudevals litt mer for hver dag som har gått. Men mens han gjorde det, sa jeg at han jo slett ikke var så på viddene og spurte samtidig veldig forsiktig om han kunne tenke seg å gå en time eller to for å få trinnene helt på plass...mest ment som en spøk, for jeg visste jo at det aldri ville skje...og da sa han at jo, det ville kanskje ikke være så dumt - vi fikk se!!! :o :-) :-) :-) ' Jaja, så feil kunne jeg altså ta. Så ser det foreløpig ut til at det blir en svingom på oss allikevel da! Så bra! Det skjer noe med disse gutta i disse bryllupstidene Det var en koselig overraskelse fra Gollien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 19. mai 2005 #2629 Del Skrevet 19. mai 2005 Når det kommer til underskjørt, så bestilte jeg på eBay det også! BOMBE!!! Men det var helt topp og regulerbart i størrelsen slik at jeg kan få det akkurat slik jeg vil! Kjøpte det den 13. mai, og fikk det i dag - så det var raskt levert! Tenkte også å bestille underskjørt derfra,men har ikke turt enda. Synes det høres litt skummelt ut med one size. Har du fått prøvd ditt enda? Ble det krøllete når du strammet det inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. mai 2005 #2630 Del Skrevet 19. mai 2005 WOW! :o :o :o Så gøy at han vil danse! Tusen takk for hjelpen med underskjørt! :D Et liiiiite spørsmål til bare... Må du ikke betale moms/toll på det? (så lenge det er over 200,-) Eller får du de til å sende det som gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #2631 Del Skrevet 19. mai 2005 Svarer dere begge nesten samtidig jeg, Jullan... Nå skrev du underskjørt 2 ganger Jullan, så jeg skjønte ikke heeelt hva du mente... Du har kjøpt underskjørt skriver du jo, men så lurer du!? :klø: Er det strømpebånd du mener??? I såfall passet det meg helt på en prikk. Sitter godt, jeg er vel 54 cm rundt låret. Det er jo litt "krøllete" pga. stoffet som rynker seg i strikken. Når det kommer til underskjørt, så er det flere hakk på strikken som man kan regulere, og det passet meg fint - kunne ikke vært større. Jeg er ca 76 cm rundt livet. Ellers er det klart at stoffet rundt ringene rynker seg litt når man tar ringene inn, men det synes ikke, for det ligger to lag med tyll over. Måtte ikke betale toll på underskjørtet heller, My - de sender som gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 19. mai 2005 #2632 Del Skrevet 19. mai 2005 ha,ha... prøvde å sitere,men det gikk ikke så bra Har ikke kjøpt foreløpig,ville høre med deg først om hvordan det satt. Høres jo bra ut så da tar jeg kanskje sjansen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 19. mai 2005 #2633 Del Skrevet 19. mai 2005 gjalt underskjørt..... Går litt fort i svingene her i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. mai 2005 #2634 Del Skrevet 19. mai 2005 Måtte ikke betale toll på underskjørtet heller, My - de sender som gave! Luuuuurt... Sånn fikk jeg de til å gjøre med engangskameraene også! :D Tuuuuuusen takk for all hjelp, Toria. Helt enig med Heidi at du nok burde bli bryllupsplanlegger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 19. mai 2005 #2635 Del Skrevet 19. mai 2005 Helt klart en god ide det der Toria, du kan bli bryllupsplanlegger.. Ansetter du meg eller???? Liten pause i eksamenslesingen her... Følger forresten spent med på ferden til disse diademene, og sløret, det tror jeg at jeg skal ha:=) Tror det blir penere med litt "bling, bling", siden det ikke er så mye på kjolen min fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #2636 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke noe spennende i posten i dag heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 19. mai 2005 #2637 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke noe spennende i posten i dag heller... Uff da, ikke bra!!! men kommer nok snart!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. mai 2005 #2638 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke noe spennende i posten i dag heller... Irri pirri! Jeg skylder deg jo et postkort, men det er vel ikke sikkert det hadde redda dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 19. mai 2005 #2639 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke noe spennende i posten i dag heller... Ikke her heller! Og jeg venter både på ekteskapsattesten og undertøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 19. mai 2005 #2640 Del Skrevet 19. mai 2005 Så bra at du får danse brudevals, da TT Det er i alle fall noe av det jeg gleder meg til, selv om min kjære heller ikke kan kalles noen danseløve... men han prøver, det skal han ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå