Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

God morgen Vic! Ønsker deg og dine en herlig 17 mai!

HIPP HIPP! :heiajente:

Jeg vet ikke hva som har gått galt her, men Izaria våknet :o med vid åpne øynene klokken 05:00! Så da var det rett opp og inn på KG med det samme :ler: . *Gleder meg sånn til 17 mai at jeg ikke får sove gitt*

Så søt du er da!!! :wink:

Sov leeenge i dag jeg, med litt ymse mellomrom da, for ungene har jo hatt fløyter og trommer og det som er på tunet her... Men nå er jeg oppe, i full dur! Får bare ikke bakt noen kake, for eggene viste seg å være mugne! :grine:

Men jeg skal ikke la dagen gå til spille for noen egg, selv om det irriterer meg :frustrert:... G ligger fremdeles og sover, så jeg må bare ned og hale litt i han. Så blir det vel en liten bytur, og middag med svoger og familien i ettermiddag / kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dagen i dag,

du og eg går i lag.

Tusen føtter i gang,

tusen stemmer i sang.

Det er dagen som vi er så gla´i

Og dagen er 17. mai!!!

Gratulerer med dagen alle sammen!!!

Hipp Hipp Hurra for 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ende over jeg...

Tydeligvis bringer ikke vårt bryllup hell og lykke over kjærlighetsforholdene rundt oss...for nå fikk jeg akkurat en telefon med melgin og frafall, pga. sammlivsbrudd! Det er 5 paret som splitter etter at invitasjonen er sendt ut! :o

Jaja, ny gjestestatus pr. nasjonaldag:

JA 32

NEI 5

IKKE SVART 37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Tydeligvis bringer ikke vårt bryllup hell og lykke over kjærlighetsforholdene rundt oss...for nå fikk jeg akkurat en telefon med melgin og frafall, pga. sammlivsbrudd! Det er 5 paret som splitter etter at invitasjonen er sendt ut! :o

JA 32

NEI 5

IKKE SVART 37

Huff og huff, - det var jo ikke noe koselig.... :-(

Men jeg er sikker på at bryllupet deres bringer hell og lykke for deres egen del uansett :wink:

Når sendte du ut invitasjonene, og når er svarfristen deres da?

Ser vi har ganske likt antall invitasjoner; jeg skal invitere 60, men med oss, kokk og servitør + ungene og barnevakten er vi på 67... - Tror aldri alle kommer :roll:

Psst; hva har du som budsjett???

Vi har satt 30 000, og ser ut til at det blir like oppunder der vi havner - bryllup er dyrt!!!!! Tenk om man kunne velge ut alt også betalte staten hele bryllupet da :ler: Det hadde vært noe det :wink:

Ha en fin 17 mai TeddyToria, jeg har tasset etter deg til @riel og Heidi, og misbrukt hilsenene dine (latt deg gjøre jobben og bare kopiert deg :wink: ) Så tidsbesparende asså :tunge1:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA 32

NEI 5

IKKE SVART 37

Huffda, det var jo ikke noe særlig... :roll:

Men som teletubbien sa, bryllupet bringer nok hell og lykke for dere uansett! :wink:

Takk for 17.maihilsen i boka mi. Nå har jeg faktisk omsider fått lagt ut bildene, og du har ikke vært og kikket enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Håper du har hatt en flott dag! :D

Og du, de bukettene du la ut bilde av, de var flotte - likte nr 3 ekstra godt, fikk ikke opp noe bilde på link 4.

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da var en lang 17 mai unnagjort... Har egentlig mest sittet med nesen i en bok...

Tusen takk for hilsen:=) Blir så glad, blir så glad...

En annen ting er at svigermor sier det ikke er noe problem å sy inn kjolen min:)

JIPPI!!!

Og selv om andre folk ikke klarer å holde sammen, har vel det ikke noe med bryllupet deres å gjøre....??? :ler:

Forøvrig har jeg gitt meg selv rollen som en gjerrig brud, som bare tenker på oss selv i bryllupet.. Våre gjester må betale for alkoholen sin selv etter kaffen.. Og det var visst uhørt.... :kul: Tja, vi har valgt å be de vi vil vi da, og heller stramme bittelitt inn på alkohol tilførselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdag igjen...

MEN, fikk underskjørt i posten i dag - det var helt topp. Kunne låne fra salongen, men de hadde bare veldig smale, som ikke fyller skjørtet på kjolen min noe særlig, og da krøller det seg så... Men nå tror jeg det blir bra, det ser ihverfall midt i blinken ut! :wink:

Ellers gikk jeg litt berserk her forleden, og bestilte spesiallaget strømpebånd...jeg kunne virkelig ikke dy med! Det kan sees her (når godkjent) - er ikke det litt kult!?? :sjarmor:

Gleder meg til G ser det, han kommer jo til å le seg skakk!!! :ler:

Kverula - jeg er også veeeldig gla´i den bukett nr tre! Og nr 1. Men alle er i det minste til inspirasjon, må se hva som kan passe best til kjolen også! :wink:

Miori - Så bra kjolen kan syes inn, mest sannsynlig...eller, den KAN helt SIKKERT det!!! :-) Og den er grei, da er du vår gjerripertrine da!?!? :ler:

Heidi - hadde en fin dag i går ja. Stille og rolig, og det var deilig! :klem:

Men de diademene har enda ikke vist snurten av seg!!! :roll: Skal sende en mail og etterspørre, så håper jeg de kommer snart! Utålmodig! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig nysgjerrig på strømpebåndet nå, men det var ikke godkjent enda.. :veldigsur:

Så kjedelig med alle parene som går fra hverandre da... Men det har nok neppe noe med bryllupet deres å gjøre, men det er jo kjedelig å prate om bryllup med venner som er midt oppi kriser...

Men ikke la det ta vekk gleden over ditt eget bryllup :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med gårsdagen! :klem:

Jeg synes bukett nr 1 var knallfin! :tommelsmil:

Vil se bilde..... ;)

HA EN FIN DAG! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoho:

Hvem vet, kanskje jeg gjør det!???! :sjarmor:

Kom forresten på at noe slikt vel kunne være en utmerket gave til venninner som skal gifte seg, eller når man skal være forlover... Ikke bare nytt, men også blått! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...