Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

heisann!

nå har jeg fulgt med på dagboka di en stund, og må bare si at du ser helt fantastisk ut i kjolen.

det med kjolen var ikke smisk altså, men jordbærkaka di høres utrolig digg ut. er visst ikke langt unna deg 17.mai, forresten. tar du i mot ekstra gjester? :ler: om ikke annet kan du vel sende et stykke via kg? så kan jeg i det minste LATE som om jeg spiser jordbærkake.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brud2005

Hehe.. Det er litt omvendt hos oss, sli DIKE! Hehe...

Hos oss er det også veldig (!) DIKE! :oops: Han står alltid å venter... og venter... og venter.

Han har nevnt noe om at det er skillsmissegrunn, men slikt tull hører jeg ikke på :ler:

Grattis med gullet da, Toria! :) Hipp hipp hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann vennen!

Her har det jammen skjedd mye siste uken!

YEAH!!! GRATTIS! HURRA!!!!! (ikke for 17 mai, jo litt for det også) MEN MED KJOLEN!!!! Den var bare utrolig flott på deg (som jeg kunne se uten hodet ditt :ler: ) Myyyye finere enn på modellbildet! Og jeg må hive meg på bølgen av andre gale bridezillaer. Likte den mye bedre enn den andre kjolen du har kjøpt.

Men nå har du jo dobbelt av alt du også :ler: 2 kjoler (du har vel solgt den tredje?), 2 slør, 2 par sko :ler:

Kjempeflott at forloveren din ville kjøpe Nanette. Hun kan kanskje overta sløret du har jobbet så mye med også? og skoene?

Blir forresten spennende å finne nye brudebukett. Enig med deg i at den du allerede hadde valgt ikke er ideell til den kjolen.

JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE, VIC! Endelig føles alt riktig! :hoppe:

Over til navneendring: Navnet til G ble vel endret med en gang siden papirene ikke kom sammen med ekteskapspapirene til folkeregisteret. Det er i hvertfall sånn jeg har forstått det. Om du sender alt sammen så endrer de etter vigsel. Vi har forresten fått våre papirer nå hvor det står navn etter vigsel VT istedenfor VN :sjarmor::ler:

Flink som skal bake i morgen tidlig du. Jeg gjorde unna all bakingen i dag jeg. Ostekake, sjokoladekake og muffins. I tillegg har jeg kransekake, så det blir vel nok kaker på oss i morgen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

nå har jeg fulgt med på dagboka di en stund, og må bare si at du ser helt fantastisk ut i kjolen.  

det med kjolen var ikke smisk altså, men jordbærkaka di høres utrolig digg ut. er visst ikke langt unna deg 17.mai, forresten. tar du i mot ekstra gjester?  :ler:  om ikke annet kan du vel sende et stykke via kg? så kan jeg i det minste LATE som om jeg spiser jordbærkake....  :oops:

:vinke:

Hei du - koselig med et nytt ansikt i dagboken min... :wink:

Og ikke minst tuuusen takk for kjolekompliment! Det varmer vettu...

Hvor feirer du nasjonaldagen da? Det er bare å komme vettu, jordbærkake til alle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er det også veldig (!) DIKE! :oops: Han står alltid å venter... og venter... og venter.

Han har nevnt noe om at det er skillsmissegrunn, men slikt tull hører jeg ikke på :ler:

Grattis med gullet da, Toria! :) Hipp hipp hurra!

Nommin, så søøøt da...tålmodig han da, skjønner jeg! :wink:

Er LITT DIKE jeg også, men han er veeeldig MIKE! Jeg kommer til å være LITT DIKE helt til august, da er jeg vel totalt omvendt...helt til det evt. er en liten en på vei - da blir jeg vel TOTAL DIKE i ren "panikk"!!! :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Her har det jammen skjedd mye siste uken!

YEAH!!! GRATTIS! HURRA!!!!! (ikke for 17 mai, jo litt for det også) MEN MED KJOLEN!!!! Den var bare utrolig flott på deg (som jeg kunne se uten hodet ditt  :ler: ) Myyyye finere enn på modellbildet! Og jeg må hive meg på bølgen av andre gale bridezillaer. Likte den mye bedre enn den andre kjolen du har kjøpt.  

Ja, her har det skjedd litt! Og jeg er så HAPPY! :hoppe:

Kjolen er en drøm, og jeg blir forhåpentligvis en drøm på den store dagen også - bare MED hode!!! :ler:  Grunnen til at jeg er hodeløs er rett og slett fordi jeg snakket og snakket mens hun tok bilder hun sa hun ikke tok av hodet, og jeg ser IKKE bra ut, for å si det sånn! :oops: På det ene bildet ser jeg veeeldig kysseklar ut med trutmunn, og det andre...nu vel, ingen kommentar! :ler:

Men nå har du jo dobbelt av alt du også  :ler: 2 kjoler (du har vel solgt den tredje?), 2 slør, 2 par sko  :ler:  

Kjempeflott at forloveren din ville kjøpe Nanette. Hun kan kanskje overta sløret du har jobbet så mye med også? og skoene?

Sløret skal Miori ha, etter all sannsynlighet. Og skoene, de går til ei annen venninne - så igrunnen har jeg ikke mer enn jeg trenger lenger! :wink: Vet du Vigdis, jeg er så glad, så glad for KJOLEN MIN!!!

:hjerter:

Blir forresten spennende å finne nye brudebukett. Enig med deg i at den du allerede hadde valgt ikke er ideell til den kjolen.  

Mmmm, det er akkurat det! Håper jeg finner noe som kan måle seg!!! Vurderer litt en rund krem-rosebukett med laaange stilker, med spredte orkideer i hvitt, eller noe i den dur. Skal som sagt få forslag på mail fra florist neste uke, blir spennende. Da trenger jeg sikkert noe vurderingshjelp etterhvert. Nå forsøker jeg finne noe aktuelt på nett, men det er ikke lett. Vil så gjerne ha noe blått i også, men det er så få blå buketter! :(

JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE, VIC! Endelig føles alt riktig!  :hoppe:  

Jeg også! In heaven!!! Sitter og nistirrer på bildene av meg selv i kjolen, flere timer hver dag jo! :hoho:

Over til navneendring: Navnet til G ble vel endret med en gang siden papirene ikke kom sammen med ekteskapspapirene til folkeregisteret. Det er i hvertfall sånn jeg har forstått det. Om du sender alt sammen så endrer de etter vigsel. Vi har forresten fått våre papirer nå hvor det står navn etter vigsel VT istedenfor VN  :sjarmor:  :ler:  

Tror også det er derfor, for hans papirer måtte jo uansett sendes til Kr.sand kommune, og ble da sendt alene. Tenkte jo ikke på tidsperspektivet i den sammenhengen, men det gjør jo ingenting da, egentlig... :wink:

Flink som skal bake i morgen tidlig du. Jeg gjorde unna all bakingen i dag jeg. Ostekake, sjokoladekake og muffins. I tillegg har jeg kransekake, så det blir vel nok kaker på oss i morgen  :sikle:

Flink DU er som har bakt og stått i hele helgen! :klappe:

Selv kan jeg ikke bake den kaken før imorgen, for den blir ofte bløt om den må stå et helt døgn. Men gleeeder meg altså, for den kaken, jo - den ER en DRØM!!! :sikle: Må seriøst få noen til å bake to slike til bryllupet også...eller, kanskje vi bare skal ha det som bryllupskake!?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Blir så kjekkt så ;)

Å ja! Det gjør det helt klart...jeg ser bare for meg at det kommer til å bli litt "oh my god" når det først skjer også, for det er jo noe nytt og ukjent for oss barnløse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

...

Selv kan jeg ikke bake den kaken før imorgen, for den blir ofte bløt om den må stå et helt døgn. Men gleeeder meg altså, for den kaken, jo - den ER en DRØM!!! :sikle: Må seriøst få noen til å bake to slike til bryllupet også...eller, kanskje vi bare skal ha det som bryllupskake!?? :klø:

Ja det kan dere jo gjøre. Lage 3 stk av den og ha den som bryllupskake. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare lime inn denne buketten...som jeg falt litt for!

Skal jo egentlig IKKE ha callaer jeg da, siden sviggis hadde det i sin bukett i mars...men med det blå og de små callaene så blir det vel litt annerledes allikevel!?

Jaja, det er ihvertfall inspirasjon...

Kunne hatt en bukett som dette også, eller denne...eller denne!

:klø:

Fant plutselig masser med blå blomster jo! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Flinke dere er som baker. Har ikke bakt en eneste kake jeg, men skal ikke ha gjeser heller da. Skal bort svigerinna mi en liten tur etter toget før de skal på skolen og alle aktivetetene som skjer der. Kanskje svigermor har bakt?? :sikle:

Ellers blir det jo 3 is på meg - standard hver 17. mai :ler:

Men Toria, har du oppskrift på jordbærdrømkaken din eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei du - koselig med et nytt ansikt i dagboken min... :wink:

Og ikke minst tuuusen takk for kjolekompliment! Det varmer vettu...

Hvor feirer du nasjonaldagen da? Det er bare å komme vettu, jordbærkake til alle! :ler:

feirer i krs jeg også! hjemme en tur hos mor og far :)

ha en herlig 17.mai! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da, shoegal!!!

Ekke så mange her inne fra denne kanten av landet... Er jo fra Oslo opprinnelig, men gifter meg en en kav sørlending vettu, og tives godt her nede! :wink:

Du skal ikke gifte deg du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så gøy da, shoegal!!!

Ekke så mange her inne fra denne kanten av landet... Er jo fra Oslo opprinnelig, men gifter meg en en kav sørlending vettu, og tives godt her nede! :wink:

Du skal ikke gifte deg du da?

gifte meg ja... drømme drømme. har funnet drømmemannen og har vært sammen med han leenge(8 år...). men ingen ring enda.

for å si det sånn. det er med andre ord en grunn til at jeg henger rundt i bryllupsdagboka di :ler::ler:

bra at du trives her i sør da! jeg storkoser meg i oslo, har vært der 5 år nå. blir nok en stund til, men må vel hjem igjen en gang. du vet jo hvordan kristiansandere er :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig, at du er fra Kr.sand men har bodd i Oslo like lenge som jeg har bodd i Kr.sand, enda jeg er fra Oslo! :wink:

*s*

G har lovet meg noen år i Oslo igjen, vil jo gjerne være litt nære mitt opphav også - men vi blir nok på Sørlandet, for det meste... Heh, om du kommer nedover får du melde fra da! :-) Enn så lenge får du drømme deg bort i hovedstaden, og så er du selvsagt velkommen inn i min bryllupsverden når du måtte ønske! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig, at du er fra Kr.sand men har bodd i Oslo like lenge som jeg har bodd i Kr.sand, enda jeg er fra Oslo! :wink:

*s*

G har lovet meg noen år i Oslo igjen, vil jo gjerne være litt nære mitt opphav også - men vi blir nok på Sørlandet, for det meste... Heh, om du kommer nedover får du melde fra da! :-) Enn så lenge får du drømme deg bort i hovedstaden, og så er du selvsagt velkommen inn i min bryllupsverden når du måtte ønske! :wink:

:klem:

takker for invitasjon! glemte å takke for kaka også forresten, den smakte fortreffelig(i hodet mitt - men den er sikkert like god i virkeligheten ) :)

som sagt digger jeg å være i oslo. men jeg er alltid hjemme hele sommeren, og jul, påske osv. så det funker veldig bra for min del. da får jeg liksom det beste av alt hvis du skjønner?

det er så vittig, for jeg blir så nyskjerrig når jeg leser om folk som bor i krs, for jeg er så vant til å vite hvem folk på min alder er. nå er jo ikke du fra krs, men jeg blir jo så nyskjerrig likevel. og må vel bare tilstå at jeg har kikka på bryllupssiden(nettsiden) deres(som forøvrig var utrolig flott), så da lurer jeg jo på om jeg har sett deg likevel? dvs jeg tror ikke jeg har sett deg, men jeg lurer - hvis du skjønner? :ler: nei nå begynner jeg å bli vasete her. dags for å legge seg. bunaden skal jo til lufting i morra, så jeg må vel opp ganske tidlig. så hvis du ser ei trøtt vimse som vingler nedover markens i bunad er det sikkert meg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

God morgen Vic! Ønsker deg og dine en herlig 17 mai!

HIPP HIPP! :heiajente:

Jeg vet ikke hva som har gått galt her, men Izaria våknet :o med vid åpne øynene klokken 05:00! Så da var det rett opp og inn på KG med det samme :ler: . *Gleder meg sånn til 17 mai at jeg ikke får sove gitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...