leela Skrevet 15. mai 2005 #2541 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei! Har ikke vært på nett på noen dager nå, men jeg var innom "Se min kjole" i stad, og da så jeg bilder av deg i kjolen din! OG DU VAR JO SÅ FIIIIN MED KJOLEN!!! NYDELIG KJOLE OG EI FLOTT DAME!!! Så bra at du er fornøyd - det er SÅ viktig! :D God pinse! Hei!! Vet det er lenge siden jeg har vært innom her nå :oops: Men jeg må si meg HELT enig med Kverula, du var SÅ nydelig i kjolen!! GOD PINSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #2542 Del Skrevet 15. mai 2005 Så søte dere er!!! Jeg lærte forresten noe nytt da jeg var i salongen og prøvde kjolen her om dagen... Hvis man er like høy som, eller bare en tanke lavere en brudgommen, skal man ikke ha sløret høyt festet på hodet. Er man derimot veeeldig mye lavere, vi det være finere å feste sløret høyt, evt. oppå hodet! For meg har det aldri vært aktuelt å feste sløret særlig høyt enda G er vel 15-20 cm høyere enn meg, men kjekt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. mai 2005 #2543 Del Skrevet 15. mai 2005 takk for tips! Men jeg tror ikke jeg heller skal ha sløret sittende så alt for høyt på hodet, selvom jeg er en del lavere enn kjæresten..Enten blir sløret festet 'under' frisyren eller sånn cirka hestehale-høyde, tenker jeg. Du da, alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 15. mai 2005 #2544 Del Skrevet 15. mai 2005 TeddyToria Bare innom for å hilse på, og takker for bursdagshilsen i dagboka mi. Kikket på kjolebildene dine også, og har bare et ord: NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2005 #2545 Del Skrevet 15. mai 2005 Lurt tips det med sløret. Nå er min kjære en god del høyere enn meg så det er heldigvis ikke noe jeg behøver å tenke på Håper du har hatt en fin pinsehelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #2546 Del Skrevet 15. mai 2005 takk for tips! Men jeg tror ikke jeg heller skal ha sløret sittende så alt for høyt på hodet, selvom jeg er en del lavere enn kjæresten..Enten blir sløret festet 'under' frisyren eller sånn cirka hestehale-høyde, tenker jeg. Du da, alt vel? :-) Nei, det var visst bare en "tommelfinger-regel"...tror ikke det har så mye å si, annet enn at man fint kan ha sløret høyt dersom man er lavere, og at det ikke bør sitte høyt hvis man er omtrent like høy eller høyere! Eller noe sånt... Selv synes jeg det er fint hvis det ikke sitter så altfor høyt, men meg om dét da! Er ikke helt sikker på den endelige frisyren enda, men sløret blir helt klart festet under en evt. oppsatt frisyre! Alt vel, vennen! Har vasket og ryddet hus i dag, og imorgen blir det bollebaking, siden lille nevøen vår fyller 1 år! Og så er det 17. mai med en herlighet av en jordbærdrøm-kake som jeg lager, og 18. mai fyller den minste brudepiken 2 år! Så det blir boller og brus de neste tre dagene... Og så sitter jeg jo her da, og bare og beundrer bildene av meg selv i kjolen min! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2005 #2547 Del Skrevet 15. mai 2005 Oj, her ligger det an til å bli fest "3 heile dagar til ende", så gøy! :D Mai er en festmåned for meg og min familie også, og det blir garantert mye kaker den kommende uka for vår del også! God kveld - og kose dere i morgen! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #2548 Del Skrevet 15. mai 2005 Kverula skrev i Heidi sin dagbok noe om hvordan mai måned så langt bare har forsvunnet sånn helt uten videre, uten spor...tiden flyr! :o Personlig synes jeg alle ukene og månedene siden jeg lå på sengen i Botswana og fikk en tekstmelding fra G om at det i dag var på dagen et år til vi danset sammen og hadde tidenes bryllupsfest med oss selv som hovedpersoner, det har gått så altfor fort!!! Mener, det er nå 9 måneder siden snart, og det føles som om det var i går! :o :o :o Kverula skal i ilden allerede til uken, Heidi og BB m.fl 4. juni, før det braker løs for bl.a C den 25. juni...og så gifter den ene seg etter den andre, og vips og svusj er det fellesferie, fellesferien er over og jeg er gift! :o Izaria og SMS (og resten av 200805-brudene)...i skrivende stund er det faktisk bare: 96 days, 3 hours, 30 minutes and 17 seconds until August 20, 2005, at Midnight Current reference time is Sunday, May 15, 2005, at 20:29:43 Det er jo helt sprøtt!!! Jenter, VI SKAL GIFTE OSS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2005 #2549 Del Skrevet 15. mai 2005 Ja, tenk det - det er rett og slett herlig! Og jeg lover deg, Toria - om de siste 9 månedene har gått kjapt, så kommer de neste 3 til å gå dobbelt så raskt! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #2550 Del Skrevet 15. mai 2005 Oh, spennende i alle fall - og vi er jo superheldige alle mann her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2005 #2551 Del Skrevet 15. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #2552 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, nå braker det løs med brylluper fremover. Det er helt sikkert. Så det blir mye å glede seg til her nå Det er sant som du sier, tiden flyr sabla fort men på mange måter er det litt godt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #2553 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er godt at tiden har gått fort til nå, det syns jeg også - men nå kan tiden stoppe opp, for jeg vil ikke at dette vidunderlige skal opphøre! Bare vent å se, jenter...når dagen plutselig er der i enden av uka, så kommer dere ikke til å fatte hvor de siste ukene har blitt av! Nå må vi bare nyyyyyte, jenter! God mandag, Toria! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #2554 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, nå braker det løs med brylluper fremover. Det er helt sikkert. Så det blir mye å glede seg til her nå Det er sant som du sier, tiden flyr sabla fort men på mange måter er det litt godt også! Å joda, det er veldig godt også, for jeg er UTÅLMODIG nå!!! VIL ta på meg kjolen min og danse rundt, med gommen! NÅ!!! Nei, jeg får vel skynde meg å henge ut flagget jeg, og hoppe i dusjen - skal snart av sted for pølser, boller og brus i anledning lille nevøen vår, Niklas´, 1 årsdag! Så når jeg kommer tilbake her i kveld antar jeg, da skrangler det vel herlig godt i stokkene, for han er jo bare helskjønn den pjokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #2555 Del Skrevet 16. mai 2005 Apropo skrangle ja. Så på ett program på tv'n i går om fødsler. Filmet selve utpressingen både utvendig og innvendig (3D-format) og det var skikkelig fasinerernde. Så herlig når babyen trekker pusten for første gang og får komme på brystet til mor *skrangle skrangle skrangle* Nå er det ikke lenge igjen før vi begynner prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #2556 Del Skrevet 16. mai 2005 Apropo skrangle ja. Så på ett program på tv'n i går om fødsler. Filmet selve utpressingen både utvendig og innvendig (3D-format) og det var skikkelig fasinerernde. Så herlig når babyen trekker pusten for første gang og får komme på brystet til mor *skrangle skrangle skrangle* Nå er det ikke lenge igjen før vi begynner prøvingen. Spennande.. De er heldige! Skranglar som bare rakker`n her også, men vi må vente FIRE år før vi kan begynne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #2557 Del Skrevet 16. mai 2005 Hmmm, nja! Venter veeeldig på sambo jeg da, som er en skikkelig MIKE - er visst det de kalles på folkemunne...Mann Ikke Klar Ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #2558 Del Skrevet 16. mai 2005 Hmmm, nja! Venter veeeldig på sambo jeg da, som er en skikkelig MIKE - er visst det de kalles på folkemunne...Mann Ikke Klar Ennå! Hehe.. Det er litt omvendt hos oss, sli DIKE! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. mai 2005 #2559 Del Skrevet 16. mai 2005 gratulerer med lille gullet da! Stas å fylle ett år! Ha en fin dag! Selv skal jeg bake boller og bløtkake til 17 mai frokosten i morgen...håper sterkt på pent vær i morgen...frem med bunaden og ned til byen! Ikke like moro hvis det regner.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #2560 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, nå er det boller og kaketid! Skal lage jordbærkake med myk marengs og krem imorgen tidlig jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå