Pasha Skrevet 13. mai 2005 #2521 Del Skrevet 13. mai 2005 Ønsker deg en god 17 mai og pinse,,, (hva nå som kommer først ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 13. mai 2005 #2522 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke fått tittet innom og sett bildene før nå! GAAAAHHH! Såå fin! Og SÅ SLANK DU HAR BLITT!!! Flinke Teddy! Veldig godt valg, den kjolen, assa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. mai 2005 #2523 Del Skrevet 13. mai 2005 Åh, men så herlig da!!! Tør du å legge ut bilder da? Er jo så nysgjerrig vettu!!! Veeeeldig nysgjerrig!!! Og jeg har bare en fantastisk god følelse i magen min nå, aldri kjent det sånn før og det er så veldig veldig godt! :-) Tør og legge ut bilder ja:) Min samboer er så datanørd ar han hverken gidder eller har tid til å snoke på mine KG bilder Jeg er så glad på din vegne. Det er jo tydelig at du har funnet den rette kjolen nå Kjenner samme følelsen jeg og Skal du selge den andre da, eller kan du levere den tilbake? Hvis du ikke har tenkt å ta en Ela da, 2 dagers bryllup og 2 kjoler Nei jeg bare tuller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #2524 Del Skrevet 13. mai 2005 Ela-versjon du ja... Å nei du!!! Men det har seg faktisk sånn at min forlover ville ha den andre kjolen - hun gifter seg ikke før i juli neste år, men det viste seg at det var og er hennes drømmekjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 13. mai 2005 #2525 Del Skrevet 13. mai 2005 Ela-versjon den var gooooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 13. mai 2005 #2526 Del Skrevet 13. mai 2005 den var gooooood Tror seriøst jeg var ute med 2 av hver før henne Ela altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 13. mai 2005 #2527 Del Skrevet 13. mai 2005 Så nydelig du var i kjolen Toria.. Blir helt rørt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #2528 Del Skrevet 13. mai 2005 Tror seriøst jeg var ute med 2 av hver før henne Ela altså *s* Men du har jo faktisk to av alt du, nesten som reservedeler! Søte du!!! Så nydelig du var i kjolen Toria.. Blir helt rørt jeg... ...og jeg blir helt rørt av at du sier sånn! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 13. mai 2005 #2529 Del Skrevet 13. mai 2005 Natti, Toria Sov godt! Mooosekos fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 13. mai 2005 #2530 Del Skrevet 13. mai 2005 Så herlig at du er så fornøyd med kjolen! Veldig glad på dine vegne!! :rosasmil: Ville bare ønske deg en riktig god pinsehelg, og en flott 17. mai! Kos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #2531 Del Skrevet 13. mai 2005 Jaaa, det er også en herlig følelse! Synes selv Demetrios-kjolen sitter mye penere på meg, den gjorde rett og slett susen! *s* Goooos pinse til deg også! Og natt natt søte C-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #2532 Del Skrevet 14. mai 2005 *tjihi* I dag fikk vi brev i posten... Golli heter ikke bare G V lenger...han heter visst G S V!!! Så rart, at han nå har mitt navn!!! :klø: En virkelig rar følelse liksom. Så nå skal jeg skynde meg og endre navnet hans på postkassen! *s* Vi måtte jo sende hans navneendring til Kr.sand kommune, mens min ble sendt til Oslo med prøvingen. Dessuten er ikke S-navnet fredet, og med min tillatelse, har de vel bare innvilget søknaden NÅ! :o Min behandles jo med de andre papirene, og V-navnet er i tillegg fredet, så tror ikke jeg får det før 20. august...men det gjenstår jo å se! Spennende, og litt artig - for nå gifter jo V S seg med G S (V)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 14. mai 2005 #2533 Del Skrevet 14. mai 2005 Så gøy med nytt navn til din kjære! Jeg ringte Oslo likningskontor for å høre med behandling av søknaden, og da sa de at den lå på vent til etter bryllupet, så jeg får nytt navn en uke etter vielsen. Men så sa hun videre at hvis jeg ville, kunne hun endre det nå - det var opp til meg. Kanskje du kan ringe dem og høre, de kan sikkert hjelpe deg også hvis du vil ha navnet fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #2534 Del Skrevet 14. mai 2005 Så gøy med namne-edringar!! De tar kvarandres etternamn, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #2535 Del Skrevet 14. mai 2005 Så gøy med nytt navn til din kjære! Jeg ringte Oslo likningskontor for å høre med behandling av søknaden, og da sa de at den lå på vent til etter bryllupet, så jeg får nytt navn en uke etter vielsen. Men så sa hun videre at hvis jeg ville, kunne hun endre det nå - det var opp til meg. Kanskje du kan ringe dem og høre, de kan sikkert hjelpe deg også hvis du vil ha navnet fortere. Takk for tipset! Men for meg er det ingen hast...vil gjerne ha pikenavnet mitt på vielsesattesten, så det er helt greit om jeg må vente. Endrer de navnet mitt allerede nå derimot, så er det greit det også! veslo - jepps, vi tar hverandres etternavn, så blir vi hetende helt det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 14. mai 2005 #2536 Del Skrevet 14. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #2537 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei! Har ikke vært på nett på noen dager nå, men jeg var innom "Se min kjole" i stad, og da så jeg bilder av deg i kjolen din! OG DU VAR JO SÅ FIIIIN MED KJOLEN!!! NYDELIG KJOLE OG EI FLOTT DAME!!! Så bra at du er fornøyd - det er SÅ viktig! :D God pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #2538 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei! Har ikke vært på nett på noen dager nå, men jeg var innom "Se min kjole" i stad, og da så jeg bilder av deg i kjolen din! OG DU VAR JO SÅ FIIIIN MED KJOLEN!!! NYDELIG KJOLE OG EI FLOTT DAME!!! Så bra at du er fornøyd - det er SÅ viktig! :D God pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 14. mai 2005 #2539 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei Toria-go`e-vennen-min! takk for hilsen, den var koselig. Merkelig at man kan drømme om folk man ikke har truffet, hva? Håper du har hatt en fin dag. Jeg skal ut på nattatur med voffen nå, litt sent, men da slipper jeg å stå opp kl 8 med ham i morgen, også Det blir 17.mai i Kr.sand, eller? Natti, vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. mai 2005 #2540 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Kjempekoselig! Ønsker deg en fin pinse! Kos deg på 17.mai! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå