Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SÅ NYYYYYYYYDELIGE BILDER TORIA!!! DU BLIR JO BARE SUPERLEKKER!!!! :hjerter2:

Er jo litt treig jeg da som ikke har sett det før nå, men like fullt: Dette var knallbra :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Begge kjolene er nydelige, men jeg tror nok du vet hvilken av dem du vil ha. :wink: Følg hjertet, det er den eneste gode løsningen :)

Leste i Izarias dagbok, og selvfølgelig har vi en avtale. BB lurte bare på om vi skulle gå i både din og i Izarias vielse ettersom de er på forskjellige tidspunkt. You see? :wink:

Du måkke tro at jeg glemmer deg, jeg gleder meg veldig til vielsen din i vår kirke! :bryllup: Du kommer til å være en nydelig brud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket så vidt med presten i formiddag forresten, og vi ble enige om at vi skulle ha en samtale en gang etter 18. mai, kanksje den siste helgen i mai, evt. begynnelsen av juni. Han er så søt, så dette tror jeg blir bra!! :-)

Ja, også har jeg lusket og lurt rundt u-laget mitt! :oops:

For pga. arbeidssituasjonen min i sommer, så er ikke jeg så fleksibel - og fordi de fleste venninnene holder til i Oslo, vil det ikke bli bare bare å skaffe meg fri når det blir aktuelt. Så jeg halte det ut av den forloveren jeg har som bor her nede, og selv om ingenting er heeelt sikkert enda, så ser det ut til at det blir fest 2. juli! :o

Jeg får bare leke overrasket, men vil sikkert blir det uansett - for ikke vet jeg hva som venter, ikke aner jeg hvordan de skal få meg til Oslo...for jeg er i Kr.sand den helgen, og vet u-laget skal være i Oslo, og igrunnen vet jeg ingenting. Så overrasket blir jeg vel uansett. Dessuten, det kan jo hende denne ene forloveren har villedet meg helt... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten Nanette eller Sposabella-kjolen dere snakker om / kommenterer her nå!?? Ble litt forvirret her jeg selv, siden jeg la ut bilder av Nanette også...

Men jeg skal altså ha Demetrios Sposabella-kjolen, mens min forlover skal ha Nanette! :wink:

Og joooo, det er nydelige kjoler begge to - bare veldig forskjellige. Sendte bilder av meg i DS-kjolen til floristen, og sammen har vi blitt enige om at jeg muligens ender opp med en rund bukett av kremfargete roser med laaaange stilker, og en rand av hvite orkideer rundt, slik at jeg evt. kan ha orkideer i håret. De hadde fullt kjør i helgen, men han skulle scanne inn noen bildeeksempler til meg, og sende det. Så kan jeg vise dere bilder over pinse... Tenkte også jeg kunne saumfare nettet litt for å se om jeg fant noe jeg kunne tenke meg, med orkideer uten at det henger for mye. Det vil nemlig kunne bli rotete siden jeg har den "flagrende folden" på siden av kjolen!

Ellers er det full sommer i sør, med hele 21.2 grader i skyggen!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Skal forloveren din også gifte seg i nærmeste fremtid? Eller er det jeg som ikke har fått med meg en spøk her? :forvirra: :oops:

Kjolen du har valgt er nydelig. :) Du kommer til å se ut som en drøm i den. Jeg gleder meg til 20. aug :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forloveren din også gifte seg i nærmeste fremtid? Eller er det jeg som ikke har fått med meg en spøk her? :forvirra: :oops:

Kjolen du har valgt er nydelig. :) Du kommer til å se ut som en drøm i den. Jeg gleder meg til 20. aug :hoppe:

Nær og nær...hun skal gifte seg 29. juni 2006 da... Og jeg skal være forlover der :wink: Hun har jo blitt så dradd inn i all planleggingen min, at hun vel ikke har kunnet unngå å bli litt hekta, særlig ikke etter at de satt den endelige datoen rett etter jul... Så joda, kjolen har hun tydeligvis funnet! :-)

Gleder meg til den store dagen jeg også - det blir så bra, så bra! :sjarmor:

Men aller førs - 25. juni! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy og spennende at du vet når utdrikningslaget er! :hoppe:

Og brudebuketten hørtes nyyyydelig ut! :tommelsmil:

Jeg sendte forresten en mail til de på blomsterloftet for å få ideer og priser. Takk for tipset! :rosasmil:

Ha en superduper dag! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

I Oslo er det også en deilig dag. Jeg sitter inne og hamrer på oppgaven min, så for min del kunne det godt snødd litt. :ler:

Eller, litt bra er det jo med godvær: min kjære kom hjem fra jobb i dag i lunchen og han tok meg med på lunch på Magma -> det var deilig :sikle: Salat med parmaskinke,honningmelon og parmesan fikk jeg. Nille nille mannen min :kose:

21 grader tror jeg derimot ikke vil skje med det første :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa
Er det forresten Nanette eller Sposabella-kjolen dere snakker om / kommenterer her nå!?? Ble litt forvirret her jeg selv' date=' siden jeg la ut bilder av Nanette også...[/quote']

jeg snakker om sposabella-kjolen! Syns jo nanette er nydelig! Men jeg syns sposabella sitter finere på deg..utifra bildene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Så bildene du hadde lagt ut, og jeg må bare få sagt at du var nydelig Toria. Den kjolen satt så flott på deg!!!

Nå har jeg fått prøvd min kjole, og jeg følte meg som ei prinsesse altså!!! Kjolen var så flott, Jeg kommer ikke til å nøle med å kjøpe noe av den ebay butikken igjen. det er sikkert.

GOD PINSEHELG!!!!! Kos dere masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så bildene du hadde lagt ut, og jeg må bare få sagt at du var nydelig Toria. Den kjolen satt så flott på deg!!!

Nå har jeg fått prøvd min kjole, og jeg følte meg som ei prinsesse altså!!! Kjolen var så flott, Jeg kommer ikke til å nøle med å kjøpe noe av den ebay butikken igjen. det er sikkert.

GOD PINSEHELG!!!!! Kos dere masse!!!!

Åh, men så herlig da!!!

Tør du å legge ut bilder da? Er jo så nysgjerrig vettu!!! Veeeeldig nysgjerrig!!!

Og jeg har bare en fantastisk god følelse i magen min nå, aldri kjent det sånn før og det er så veldig veldig godt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...