Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

jippi.... Og det sløret du har ser ikke ut til å bli noe problem... Dukket opp en mail til meg, og det ser ut til at en av mine to kjoler frosvinner med sløret mitt!! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! :sjokk: Så effektiv du har vært i dag da! :rosasmil:

Viiiil se bilde.... Hvor lang tid tar det egentlig å lade et kamera, trenger vil ikke lade det helt opp heller??? ;)

Vil se bilde nåååååå!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Wow!   :sjokk:   Så effektiv du har vært i dag da! :rosasmil:

Viiiil se bilde.... Hvor lang tid tar det egentlig å lade et kamera, trenger vil ikke lade det helt opp heller???  ;)

Vil se bilde nåååååå!  

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler:  :ler:  :ler:

Eg og vil se biiiilde!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I´m baaack!!!

Nysgjerrige dere da!?!?! :ler:

Pinebenken er en fiiin plass...i det minste er det flate morsomt å holde dere der! :tunge1::ler:

Men jeg skal ikke bare være slem! Grunnen til at dette har tatt litt ekstra tid, er at jeg måtte hente G på jobb, og da fant jeg like godt ut at jeg kunne stikke innom byen og sjekke ut dette med strømper og BH. Som tenkt, så gjort... Men jeg kom tomhendt hjem, for BH´en hadde de ikke og kom heller ikke til å få! :sinnatagg: Hva er det for noe!?!?!? Og strømpene hadde de bare igjen i en altfor stor størrelse, til en forandring! :wink: De får inn igjen i juni da, så får jeg ta det som det kommer!

Nuh vel, over til kjole og slør (har ikke bilde enda, men det er i ivory, 2.5 m langt og med glans i kantene og strass på begge sider - vet det høres jalla ut, men det er helt perfekt til kjolen!) og sko - ikke minst biiiiiiiiiiiilder!!!

Meg med kjolen forfra

Meg med kjole og slør bakfra

Kjoledetaljer foran

Kjoledetaljer bak

Sko

Har lyst til å føye til at vi ikke fikk blitzen til å funke, så bildene er litt mørke/gylne, samt at den "trekanten" i utrigningen foran skal fores med et stoffstykke bak, slik at undertøyet og kløften ikke synes SÅ godt! :wink:

Noe må jo overlates til fantasien og bryllupsnatten! :ler:

Vurderte en stund om jeg skulle sette inn knytting i ryggen, isteden for glidelås, men tror jeg lar den være som den er - helt enkelt og pent! Med sløret blir det nok pynt, om ikke jeg skal ha "rotete" rygg i tillegg. Eller hva mener dere?

Er kjolen og Toria-brud så langt godkjent!?? *s*

P.S.

Tar ikke ansvar for eventuell tid det tar for bildene å bli godkjent! Sorry!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhh.... :sur: Nå var jeg såååå nysgjerrig, også er ikke bildene godkjent enda... :cry:

Da blir det å kikke innom her med jevne mellomrom i kveld da.... :ler:

Gleder meg! :hoppe:

Men synes ikke pinebenken er noen fin plass akkurat... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg mast på moderator' date=' håpar bildene snart blir godkjente! :)[/quote']

Flinke Veslo! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOOOH!!!!! :hoppe: SÅ FANTASTISK FLOTT DU VAR!!!

Det var en utrolig fin kjole, og den satt jo perfekt! Flotte sko også! Så gøy!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulere så mye med flott kjolevalg Toria :blomst_opp:

Det er jo denne kjolen som har vært min favoritt. Den er ikke som alle andre brudekjoler og ut fra bildene du har lagt ut så sitter den jo bare helt perfekt på deg :)

Det har jammen meg vært en lang prosess men nå er du endelig i havn med en utrolig lekker kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine kjolen!!! Og den sitter jo klistra på kroppen din!!!! Nå var du hedig... Og nå gjorde du meg i tvil ang mitt kjolevalg.. igjen!!!! :roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Utrolig stilig altså.. kanskje jeg må kjøpe meg kjole nr 3!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg mast på moderator' date=' håpar bildene snart blir godkjente! :)[/quote']

Kjekt at du ordner opp, veslo! :klem:

Og takk for komplimentet!!! Håper dere snakker fra hjerterota, jeg tåler å høre det jeg...og det er jo det aller aller beste å få helt ærlige meninger!

Men jeg blir mer og mer fornøyd selv, og mer og mer sikker på at dette er det helt rette! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOOOH!!!!! :hoppe: SÅ FANTASTISK FLOTT DU VAR!!!

Det var en utrolig fin kjole, og den satt jo perfekt! Flotte sko også! Så gøy!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe:

Takk! Så søt du er - nå ble jeg gla´!!! :-)

:kose:

Gratulere så mye med flott kjolevalg Toria :blomst_opp:

Det er jo denne kjolen som har vært min favoritt. Den er ikke som alle andre brudekjoler og ut fra bildene du har lagt ut så sitter den jo bare helt perfekt på deg :)

Det har jammen meg vært en lang prosess men nå er du endelig i havn med en utrolig lekker kjole :)

Jaaa, veien har vært lang...jeg har dessuten gått en real omvei! :tunge1: Men det aller beste er jo at jeg nå er i havn som du skriver! :-)

Bare glad dere holder ut med meg og "maset" mitt jeg! :ler:

:klem:

Fiiine kjolen!!! Og den sitter jo klistra på kroppen din!!!! Nå var du hedig... Og nå gjorde du meg i tvil ang mitt kjolevalg.. igjen!!!! :roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Utrolig stilig altså.. kanskje jeg må kjøpe meg kjole nr 3

Nei nei, vennen da...du må ikke tvile! Joanna er lekker, og du blir sikkert sååå fin atte! :-)

Jeg er helt i hundre nå jeg - med sug og sommerfulger i magen! :wink:

...

Og vet dere hva!??

Det viser seg at forloveren min, som skal gifte seg selv neste sommer igjen, har siklet på Nanette-kjolen...og hun prøvde den nå her i kveld! Den sitter sååå fint på henne, hun ble en drøm - og nå skal antakelig hun kjøpe den av meg!!! Kunne jo ikke endt bedre dette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kom heeelt fra hjerterota!!!! :rosasmil: Var kjempeflott.

Men så gøy at forloveren din kanskje skal kjøpe den andre kjolen! Passa greit det!

Så moro at ting faller på plass! :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tjihi* den kjolen jeg har likt best heeele tiden!

*tjihi*

Skal se om jeg får lagt ut bilde av den andre kjolen også, etter forespørsel fra Izaria!

Kjolen var forresten nydelig, og i akkurat samme kvalitet som MS...ikke minst like fin! :wink: Så det var IKKE noe dårlig kjøp! OG at forlover antakelig skal ha den, det er jo bare helt topp - for en nydelig kjole, DET er det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:P Super fin kjole Teddy! Og den satt som et skudd! :tommelsmil:

Er litt lei meg for at jeg ikke får sett deg irl på vår store dag! :( Men er sikker på at G kommer til å smelte når han ser deg!

Veldig nysgjerrig på bilde av deg i ms kjolen. Så topp at forlover kanskje kjøper den av deg. Og enda bedre at den var i skikkelig kvalitet!

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at forloveren kanskje skal ha MS kjolen da... !!!

Må si ting ordner seg nå altså!!!

MS kjolen min må jo syes inn...Så vi får se hvordan den ser ut da!!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Fiiiiiine, fiiiiiiine, fiiiiiiiine du i fiiiiiiine, fiiiiiiine, fiiiiiiine kjolen!

Er såglad du endte opp med den altså (eller er det for tidlig å si enda? :tunge1: ) er vel ingen stor hemmelighet at den (sammen med den halter necken fra ebay) var min store favoritt hele veien!

Og hvis forloveren din ender opp med den andre så er det jo bare heeelt perfecto!

:kyss::danse::kyss::danse::kyss::danse::kyss::danse::kyss::danse::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Så nyyyydelig du er i den kjolen, Toria! Virkelig et syn. Elegant kjole og den sitter flott på deg.

PERFEKT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...