Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Så flott at du har funnet kjolen DIN. Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg helt har mistet tråden ang hvilken kjole du har endt opp med så hvis du kan legge inn ett bilde av den igjen så hadde jeg blitt veldig glad.

Har du fått den billige kjolen allerede??? Var det bra håndverk og ser den like bra ut som originalen??? Bare rent nyskjerrig jeg :wink:

Kjenner jeg får helt hjertebank på dine vegne jeg Toria :ler:

Nå som du har funnet kjolen med en annen farge og alt og må gjøre om på blomster og sko og bla bla bla bla.....ønsker deg ihvertfall kjempemasse lykke til og jeg er sikker på at den dagen du står brud som kommer du uansett til å se kjempeflott ut!!!

:klem:

Ikke få hjertebank da! Faktisk er dette en bra følelse, nå føler jeg for første gang at ting ordner seg på en god flyyyt...at det liksom ikke blir et lappeteppe, og masse hit og dit. Det ordner seg nå, alt blir tilrettelagt og laget til og for MEG!!! :-)

Det er rart, men jeg prøvde jo aldri kjolen med slør den første gangen, og selv om den da var flott, kan det ikke sammenlignes med hvordan kjolen ble med dette sløret til - sammen ble det dynamitt!!! :-)

Litt annerledes også, for denne kjolen er det visst ikke solgt flere av i Norge - ikke som salongen visste om / mente!? :o Det kan jo bety flere ting da, at kjolen kanskje ikke er så fin i de flestes øyne! *tjihi* Men jaja, da blir jeg i allefall original!!! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhhh! Det var en veldig spennende kjolehistorie :o !

Tror jeg holdt pusten et sekund, jeg :) ! Det er et veldig vanskelig valg, og jeg vet ikke hva jeg ska si siden jeg ikke har sett deg "live".

Du blir nok nydelig uansett, gleder meg til den 20. aug. jeg. !!

:)

Ja, ikke snakk engang! Føler meg så dum! :oops: Tullejenta... :tunge1:

Du får vente å se da! *tjihi* Med mindre du har en mobiltelefon som tar mms-meldinger... :wink:

Det gir selvsagt ikke det samme inntrykket, et dårlig bilde igrunnen, men det var det jeg hadde! Må kanskje ned imorgen igjen og ta bilde!?!?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Du er ikke noe bedre enn meg, ikke litt en gang... Men kanskje jeg rett og slett skal kjøpe den kjolen du ikke skal ha, for da har jeg 3 :hoho::hoho::hoho::hoho:

:hoho: :oops: :hoho: :oops: :hoho: :oops: :hoho: :oops: :hoho: :oops: :hoho: :oops: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt (og forvirrende :ler: ) at du har funnet drømmekjolen!!!!!!!! :hoppe::danse::Hehe: Men de sier jo at alle gode ting er tre, og så vidt jeg er med så var det først den rosa, så den hvite du hadde linket til, og nå den Demitriosen :) (stemte det :klø: :ler: )

Jeg blir altså så hoppende glad på dine vegne, og for å si det sånn, så hopper jeg allerede her, for jeg fikk mail idag om at kjolen min er på vei :hoppe::danse::hjerter: Den ble sendt fra Hong Kong i går, og er allerede idag kommet til Tyskland, så jeg regner med at jeg får den på fredag :Hehe: Jeg gleder meg aånn att det går nesten ikke ann!!!!!!!!!!!!!!

Nå bare krysser jeg fingrene for at den passer. HÅÅÅÅÅPER DET!!!! For jeg og vil ha en sånn AHA opplevelse som du hadde når du fikk på deg kjolen din :Nikke:

Og forresten. Har du tatt bilde av deg i Demetrios kjolen? Jeg er kjempenysgjerrig, så hvis du har lyst å sende meg en mail med bilde av den, så hadde jeg blitt kjempe glad. Så kan jeg sende deg mail når jeg har fått prøvd min (hvis du vil da). I så tilfelle kunne du bare sendt en PM, så får du mailadr mi :)

Kjempestor :klem: fra havfrua!!!!!!

Uff, ja...jeg er rar!

Men nå fikk jeg en åpenbaring, hadde jeg nær sagt - og nå måtte det bare briste eller bære, og valget tas!!!

Tok et bilde av meg i kjolen, men hadde selvsagt ikke kamera, så det ble bare på mobilen...ikke særlig bra! :roll:

Men det er jo en fiiin unnskyldning for å stikke innom igjen da, at jeg må prøve kjolen igjen for å ta bilde! :wink: Må innom uansett for å bestille evt. slør og sko. Jeg turte bare ikke gjøre det i dag, for sløret er søren ta meg dyrt! 2 300,- :o :o :o

Håper kjolen din kommer snart, så utrolig spennende det også!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen - hvilken kjole er det nå snakk om???  :klø:

Ble så mange jeg måtte "svare" her følte jeg...glemte det rent! :oops:

Men det er altså denne, i ivory...kjolen på bildet er gold!

Med sløret ble kjolen et under, og joda - den ser faktisk litt annerledes ut og er finere irl, helt sant!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den du hadde bestemt deg for en gang før vel?? Jeg synes den er rålekker!! Absolutt finest av de du har vist her inne. Litt sånn senorita-aktig, og det har jeg veldig sansen for. Pluss at den er litt mer sexy enn de fleste brudekjoler, og det liker jeg :wink: Du blir nok så nydelig så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den du hadde bestemt deg for en gang før vel?? Jeg synes den er rålekker!! Absolutt finest av de du har vist her inne. Litt sånn senorita-aktig, og det har jeg veldig sansen for. Pluss at den er litt mer sexy enn de fleste brudekjoler, og det liker jeg  :wink: Du blir nok så nydelig så!

Joda, det var min første erobring, som skulle vise seg å bli min siste! :-) Men det er jo ofte sånn, at man vender tilbake til utgangspunktet og det første man falt for...

Nei, nå er alt bare gøy, med sommerfugler i magen og det hele! Tror jeg må ned og få tatt et skikkelig bilde med kamera en av dagene altså! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Ja, ikke snakk engang! Føler meg så dum! :oops: Tullejenta... :tunge1:

Du får vente å se da! *tjihi* Med mindre du har en mobiltelefon som tar mms-meldinger... :wink:

Det gir selvsagt ikke det samme inntrykket, et dårlig bilde igrunnen, men det var det jeg hadde! Må kanskje ned imorgen igjen og ta bilde!?!?! :klø:

Jeg tar MMSer jeg, send over hvis du vil!

Synes uansett det er en god idè å ta en tur ned i morgen igjen til butikken! Ta med kamera :)

:kose:

Mooooooosemose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar MMSer jeg, send over hvis du vil!  

Synes uansett det er en god idè å ta en tur ned i morgen igjen til butikken! Ta med kamera  :)  

:kose:  

Mooooooosemose!

Skal se om jeg får sendt deg en mms i løpet av dagen, er bare ikke noe bra bilde egentlig...

Er heltent på å stikke innom salongen og prøve for å ta bilder, men de må vel tro jeg er tullete, som kommer innom hver dag!!! :ler:

Uansett, om jeg skal bestille det svinaktig dyre, men aldeles nydelige sløret, så må jeg jo innom uansett, ikke sant!? Fin "undercover"!?!? *s*

Også bare MÅ jeg ta bilder så mamma får se...helt sant!!! :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den kjolen er helt fantastisk flott!!! Som det er skrevet her er den litt mer sexy enn en ordinær brudekjole (Har 1 i skapet som er det...) :hoho:

Men et spørsmål.. Hva gjør du med den andre kjolen din???? Kanskje du rett og slett skal sende alt til meg.. Så får jeg selge unna mine kjoler og slør... :hoho::tunge1::hoho::tunge1::hoho::tunge1::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

:o :-) :P :o :-) :P HVA ER DET JEG HØRER (leser) TORIA???

Så herlig!! Så bra!! Så fantastisk! Så fint! Så flott!

Jeg er så glad på dine vegne nå. Endelig kom den gode og riktige følelsen! Men hvorfor har du ikke gitt oss referat på ms-kjolen som har kommet?? Kan du ikke sende bilde av deg i den også?? Og hvordan var kvaliteten på kjolen? Sømmene, fargen osv osv? Vil jo så gjerne vite det!!

Men du...kan du ikke ha sløret du allerede har kjøpt da?

Weeeeeeeeeeeeee!! Så ufattelig glad på dine vegne nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at godkjolen er i boks! :hoppe: :hoppe:

Den var utrolig fin!!! :tommelsmil:

Nå må du dra til salongen og ta et bilde da, for vi er veeeeeldig nysgjerrige!!!! :ler::ler::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

Teddy, kom til å tenke på en ting jeg også...har jo ivory farget kjole jeg også...sambo skal ha sjakett med )hva slags) skjorte i. Noen sier smoking skjorte, andre sier vanlig hvit skjorte med mansjett. Men skjorten burde jo ikke være kritthvit med tanke på min kjole...og som du skrev et sted så er jo dukene og serviettene på bordet hvitt...men det tror jeg ikke vi skal tenke på! Kan jo ikke matche alt! :ler: Men jeg var innom Gunnar Øye i går og så på fargeprøvene deres...og ingen av de passet til min kjolefargeprøve.. :-? ...så tror nok at vi går for en ikke kritthvit og heller ikk ivory skjorte til han. Prøver å berolige meg selv med at man ikke ser så mye av skjorten hans ved siden av min kjole uansett...ja bortsett fra når det ligger hengslengt på sofaen dagen etter da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine kjære små søte!!!

:vinke:

NÅ skal dere høre... Til tross for at jeg ikke sluttet på jobb før kl. 15, så har dette vært en særdeles produktiv dag! :-)

Aller først, i går somlet vi oss opp til Vennesla på kvelden og fikk signatur på forloverærklering fra forloveren til G...så i dag sendte jeg avgårde alle papirer på nytt - med returadresse hjem til oss, så nå kan jeg vel vente spent på en attes om en ukes tid eller mer! :wink: Det var et punkt ute av verden!

Så fikk jeg skyndet meg hjem og laget ny invitasjon til min kusine med mann, som aldri fikk den første fordi de hadde flyttet uten å melde adr.endring. I samme slengen fikk jeg laget invitasjon til ei venninne som har flyttet fra mannen, og derfor aldri fikk sin, OG jeg laget en invitasjon til ei venninne som jeg opprinnelig ikke hadde tenkt til å invitere fordi vi har mistet kontakten de siste årene, men pga. veldig gammel historie og aktuelle problemstillinger og vanskeligheter for henne den siste tiden, føler jeg at det er en bra ting å invitere henne. Det vil gjøre henne godt, men selvsagt er det koselig å ha henne der også! :wink: Men disse to er medregnet i gjestelisten som nå er på totalt 72 inviterte, med 70 i komminga så langt... Smokk, så var de ferdige og jeg fikk postet de også!

Punkt tre! De ringte fra gullsmed ang. brosjyre på Lykkeringene, som er Mestergull sitt nyeste innskudd i ring-familien, og de har mye lekkert til en kjekk pris - mulig jeg og G kan finne frem til noe som er helt rett for oss begge der. Skal saumfare katalogen nå i kveld.

Nr. fire - jeg tok med meg korsettet, og ilte til salongen! De hadde masser å gjøre i forbindelse med alle pinsebryllupene som står for dør, men de klarte skviiiise meg inn for nok en prøving. De hadde akkurat fått inn et lite lager med slør, samt at skoene jeg har sett på kom inn mens jeg stod der, så da fikk jeg til slutt prøvd ALT sammen SAMMEN!!! :-) Og... *dååån* Det ble perfekt!!! I mine øyne da selvsagt, og selv med hetetokter (det er flate meg SOMMER nå jo!!! Og VARMT!!!) og store roser i kinn, så klarte jeg å se en gjemt skjønnhet der et sted! :ler::tunge1::ler:

Så ble det slør da...for det jeg har fra før av, og som jeg har lagt så mye arbeid i, det blir for hvitt! Fikk som sagt prøvd skoene i rett størrelse også, og det var bare slik det skulle være. Så nå har jeg bestilt sko, de jeg prøvde var allerede en bestilling, mens sløret hadde de inne. Så begge deler er nå kjøpt og betalt, for den nette sum av 3 000,-! :o Joda, ser pengene får vinger og flyr avsted, men det er virkelig verdt det!!! :-)

Rakk ikke innom undertøysforretningen for å kjøpe strømper, men tenkte jeg kunne ta det imorgen. Lurer på om jeg skal kjøpe den BH´en som matcher korsettet og stringen også, slik at jeg kan bruke det i litt mer hverdagslige sammenhenger ved senere anledninger! :klø: Jo, tror jeg skal det...

Men det aller, aller beste... Jeg har tatt bilder! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Dere må bare smøre dere med litt tålemod, for kameraet er tomt for batteri og det må lades før jeg får lastet bildene over på PC og lagt de ut!!! Sorry, men sånn er det nå engang...

...I´ll be BACK later! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teddy, kom til å tenke på en ting jeg også...har jo ivory farget kjole jeg også...sambo skal ha sjakett med )hva slags) skjorte i. Noen sier smoking skjorte, andre sier vanlig hvit skjorte med mansjett. Men skjorten burde jo ikke være kritthvit med tanke på min kjole...og som du skrev et sted så er jo dukene og serviettene på bordet hvitt...men det tror jeg ikke vi skal tenke på! Kan jo ikke matche alt!  :ler: Men jeg var innom Gunnar Øye i går og så på fargeprøvene deres...og ingen av de passet til min kjolefargeprøve.. :-? ...så tror nok at vi går for en ikke kritthvit og heller ikk ivory skjorte til han. Prøver å berolige meg selv med at man ikke ser så mye av skjorten hans ved siden av min kjole uansett...ja bortsett fra når det ligger hengslengt på sofaen dagen etter da... :ler:

:ler::ler::ler:

Vi er litt smågærne vi! *tjihi*

Menne du...tror helt klart jeg ville gått for en hvit, men kanskje mer offwhite skjorte - IKKE kritthvit!!! Jeg tenker G kommer til å ha en sjakett med blågrå/sølv vest og cravat, for å ta opp fargetemaet til bryllupet... Og det fine med sjakettvestene og cravaten er at det blir så lite av skjorten som vil synes!!! :wink:

Uansett, kritthvitt tror jeg ikke vil være pent overhodet, ikke stående til min kjole, hvor ivoryfargen nok er hakket mer gylden enn normalt. Så G MÅ ha noe som er litt mindre hvitt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Du får gjort mer på en dag enn jeg gjør på en uke! Imponerende! :tommelsmil:

Jeg gleder meg som en hund til å se bildene *logre logre*!!

Er det ikke ferdigladet nå? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...