Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Wee...vi har fått vårt første nei! :-)

UFF :oops: ...det er ikke pent tenkt, men i dette tilfellet var det en onkel og tante som jeg ikke kjenner noe særlig og ikke har noe forhold til, så det var HEEELT greit!

Nede i 70 gjester igjen! *puh*

Status:

JA 31

NEI 2

IKKE SVART 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med nei! :hoho:

Ooohhh... 14 uker igjen.... Da må vi nesten hoppe litt!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og lykke til med oppgave! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :-)

Man må jo alltid regne med noen nei, og så lenge det ikke er folk du kjenner så alt for godt er det jo egentlig bare greit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og uff!

Føler meg råtten som nesten hoppet av glede da pappa ringte for å si at søsteren med mann ikke kommer, men på den annen side så hadde de visst gitt uttrykk for at de var skuffet over at deres barn ikke var invitert (HALLO, jeg har kanskje møtt min fetter og kusine på den siden én gang i mitt liv, og de er mye eldre enn meg!!!) og da ville ikke de heller! Men det er faktisk mer enn greit for meg, for ikke har jeg sett dem særlig mye heller. Et par tre ganger kanskje, og de har alltid særbehandlet pappas brors barn, og liksom "glemt" meg, så da kan vel jeg få lov til å "glemme" min kusine og fetter, OG danse litt for at en onkel og tante jeg ikke engang kjenner ikke kommer, sant!? Kan rettferdiggjøre det litt da!?!? Eller?!

Hvis jeg skal være skikkelig stygg, så betyr dette at vi har 3 000,- kroner mer å bruke på andre ting, og DET trenger vi!!! *mouaaaahahaha*

Anyway, en må jo regne med at folk ikke kommer også, men selvsagt, en vil jo at flest mulig skal kunne dele den store dagen med en! For all del!

Derfor var det ekstra koselig å få kort fra mammas bror i dag. Vi visste de kommer fordi mamma ringte ang. det i forrige uke, men det er alltid koselig når de tar seg tid til å skrive til oss også. Og vi fikk så skryt for invitasjonene også! :sjarmor: Gode, snille onkel og tante! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Sant det er stygt å reagere slikt men på den annen side så har du rettferdig gjort det til det grader.

Vi vil også ha flest mulig til å feire denne dagen sammen med oss men må innrømme en lettelse når div søskenbarn sier de ikke kan komme. Tar det ikke så tungt, de viser jo aldri meg en oppmerksomhet så.

Vi må slutte å være så grei og hensynsfull... orker ikke lenger å tro at jeg finnes for å gjøre andre til lags.

Men en klem kan du få fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Det er godt med noen "nei" også da! :ler: Ikke alle man håper like sterkt skal komme, ikke sant?

Ringt frisøren, eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt med noen "nei" også da! :ler: Ikke alle man håper like sterkt skal komme, ikke sant?

Ringt frisøren, eller? :roll:

Jo takk, det er heeelt sant!

Det gjelder heldigvis de færreste, men det er jo alltid noen man MÅ be, nettopp fordi det er nær familie, selv om man ikke nødvendigvis står dem så nær. Men det er noe med det at enkelte jo må inviteres, når andre blir invitert...så få de heller velge å takke nei, slik som min onkel og tante nå gjorde! Jaja...

Ringte nettopp, men Nina var opptatt, så hun skulle ringe meg med én gang hun var ledig! :)

Og, Soon Mrs S, du har helt rett - man kan ikke gjøre hele verden til lags, man må tenke litt på seg selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er fornøyd' date=' så er jo det det viktigste, TeddyToria! :Nikke:[/quote']

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg har forresten en tilståelse å komme med! :oops: Jeg føler meg helt på trynet dum, og tør nesten ikke si det, men, det hører jo med til livet å prøve og feile, og det aller aller viktigste er jo at det blir perfect in the end...

De ringte nemlig fra brudesalongen i dag! Demetrios-kjolen var kommet, en hel måned før beregnet levering! :o De ville selvsagt gjerne ha meg ned for å prøve den!!! Og jeg, dumme lille rare håpløse meg, fikk ilninger i magen og bare MÅTTE ned for å se! :roll: Som sagt, og bedt, så gjort! :tunge1: Og da jeg fikk den på meg, sa det igrunnen bare CA CHING igjen!!! :-) :o :-) Kjolen var jo bare så utrolig flott, og den satt så og si som støpt! Hele min verden ble egentlig snudd på hodet, og her jeg sitter akkurat nå kan jeg ikke forstå hva jeg har tenkt med...eller har jeg tenkt i det hele tatt!??!? :klø:

Jo, kjolen er annerledes...den er original og noe for seg selv...men den er også meg :) Jeg liker det at den ikke er som alle andre! Nanette-kjolen har jeg forresten fått, og også den sitter flott og er nydelig, men det var DEN allikvel. Jeg leverer den tilbake el. selger den videre...Dessuten ser jeg jo med én gang at ivory var fargen for meg. Sist jeg prøvde Demetrios-kjolen, prøvde jeg den i gold. Men jeg bestilte ivory, og det er mye mer flatterende til meg, enn både gold og diamond white. Ivory står klart best til min hud, så selv om resten av bryllupet preges av det helt hvite, så tror jeg ikke det vil ha noe å si, det gjør jo bare at jeg skiller meg ut - gjør det ikke!? Det er så mange tanker som har meldt seg nå... Ivory er jo mer gyllent, og hva med kritthvit skjorte til gommen da? Hva med hvite duker og hvite blomster??? Jeg tror jeg blir smårar jeg...:eeeh::ler: Tenker på alt, absolutt ALT!!! Rare, rare meg! :roll: Også prøvde jeg jo et slør til da, som er ca 3 - 5 cm lengre enn selve kjolen, med krystaller, og vet dere - det var bare så nydelig...JEG var NYDELIG! :ler: Tenkte aldri jeg skulle si det om meg selv, der jeg stod med blussrøde kinn, halvfett hår og null sminke! *tjihi*

Hvis det helt sikkert blir denne kjolen, så blir det en ny utfordring og runde ang. bukett...for kan jeg da ha hvite orkideer!?? Har sendt forespørsel til floristen allerede, og venter spent på svar! :wink:

Men det BESTE AV ALT var at kjolen som sagt satt som støpt! :sjarmor: For sist jeg prøvde den, var den faktisk en tanke for liten. Damen i salongen foreslo at jeg skulle bestille kjolen i en halv str. større, men jeg blånektet, for jeg skulle jo bli en SMB, og aktet å gå ned. Og nå, 4 kg lettere, er kjolen mer enn passe nok...den må faktisk tas inn litt. Over bysten er den litt for stor og over midjen må den muliges inn en cm eller to når jeg etter all sannsynlighet skal ha første tilpasning 22. juni!

Detta ble langt jenter, langt og merkelig...nesten så så jeg kan kalle med meg TusteToria - den totalt ambivalente bridezillaen!!! :oops: :tunge1::ler:

Ellers har jeg funnet ut at jeg ikke kan ha noe særlig mer enn 5 cm høye hæler på skoene, både pga. komfort og pga. høyde i forhold til kjolen, ikke minst sambo - vil jo IKKE bli høyere enn han heller! *s*

Prøvde noen skikkelig fine brudesko i salongen, i nøyaktig riktig farge og størrelse, og de var veldig gode på foten min! :-)

Har forresten ringt frisør ang. prøvetime, men hun var så opptatt at hun måtte ringe meg igjen når hun ble ledig...venter fælt jeg nå da! *tripp tripp*

Puh, dette får være nok fra meg for en stund! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ringte frisøren! Weee!

Ser ut til at det blir time for samtale og idémyldring den 30. mai. Om jeg skal ha extentions, setter vi det i rundt 1. august... Men all nærmere avtale tar vi den 30. mai. Hun hadde ikke avtaleboken foran seg, men imorgen får jeg bekreftelse på om det blir 30. mai eller første helgen i juni. Mulig jeg får full prøvetime 23. el 24. juni, og det ikke passer tidligere!!! (DA skal jeg være fin på håret til den store dagen din og opptrapping, Brud2005! :-) )

Se det, ett skritt nærmere igjen!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*s*

Glemte jo selvsagt å fortelle at vi nå har vært hod G´s forlover og ordnet med den siste erklæringen, endelig - så imorgen sendes prøvepapirer inn på nytt!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Så flott at du har funnet kjolen DIN. Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg helt har mistet tråden ang hvilken kjole du har endt opp med så hvis du kan legge inn ett bilde av den igjen så hadde jeg blitt veldig glad.

Har du fått den billige kjolen allerede??? Var det bra håndverk og ser den like bra ut som originalen??? Bare rent nyskjerrig jeg :wink:

Kjenner jeg får helt hjertebank på dine vegne jeg Toria :ler:

Nå som du har funnet kjolen med en annen farge og alt og må gjøre om på blomster og sko og bla bla bla bla.....ønsker deg ihvertfall kjempemasse lykke til og jeg er sikker på at den dagen du står brud som kommer du uansett til å se kjempeflott ut!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Åhhhhh! Det var en veldig spennende kjolehistorie :o !

Tror jeg holdt pusten et sekund, jeg :) ! Det er et veldig vanskelig valg, og jeg vet ikke hva jeg ska si siden jeg ikke har sett deg "live".

Du blir nok nydelig uansett, gleder meg til den 20. aug. jeg. !!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Du er ikke noe bedre enn meg, ikke litt en gang... Men kanskje jeg rett og slett skal kjøpe den kjolen du ikke skal ha, for da har jeg 3 :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt (og forvirrende :ler: ) at du har funnet drømmekjolen!!!!!!!! :hoppe::danse::Hehe: Men de sier jo at alle gode ting er tre, og så vidt jeg er med så var det først den rosa, så den hvite du hadde linket til, og nå den Demitriosen :) (stemte det :klø: :ler: )

Jeg blir altså så hoppende glad på dine vegne, og for å si det sånn, så hopper jeg allerede her, for jeg fikk mail idag om at kjolen min er på vei :hoppe::danse::hjerter: Den ble sendt fra Hong Kong i går, og er allerede idag kommet til Tyskland, så jeg regner med at jeg får den på fredag :Hehe: Jeg gleder meg aånn att det går nesten ikke ann!!!!!!!!!!!!!!

Nå bare krysser jeg fingrene for at den passer. HÅÅÅÅÅPER DET!!!! For jeg og vil ha en sånn AHA opplevelse som du hadde når du fikk på deg kjolen din :Nikke:

Og forresten. Har du tatt bilde av deg i Demetrios kjolen? Jeg er kjempenysgjerrig, så hvis du har lyst å sende meg en mail med bilde av den, så hadde jeg blitt kjempe glad. Så kan jeg sende deg mail når jeg har fått prøvd min (hvis du vil da). I så tilfelle kunne du bare sendt en PM, så får du mailadr mi :)

Kjempestor :klem: fra havfrua!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...