Gjest Brud2005 Skrevet 9. mai 2005 #2421 Del Skrevet 9. mai 2005 Fine ringene! Du kan trøste deg med at uansett hvilke ringer dere ender opp med, så får du en nydelig pyntet hånd uansett Men ikke dårlig at du alt har fått ham på gli. Imponerende arbeid! Jeg skal nok spørre deg om råd neste gang min kjære og jeg er uenige og alle andre sjarmknep er brukt opp.. MoooooooseKoooooooooooose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Grey Skrevet 9. mai 2005 #2422 Del Skrevet 9. mai 2005 Vi gikk med 'begge deler' på ringene, vi - jeg har i gult gull, han i hvitt. Han bruker kun sølvsmykker til daglig, og har et par han er veldig glad i og har gått med i mange år, så det å blande gult gull borti det ble bare rot. Ikke liker han gult gull heller... Mens jeg er helt enig med deg - gult gull er 'orntli' giftering, så jeg får akkurat det jeg vil ha! :-) Ellers er de helt like. Synes du skal fortsette å sjarmere, jeg - så får du det sikkert akkurat sånn du vil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. mai 2005 #2423 Del Skrevet 9. mai 2005 Har blitt skikkelig forelsket i disse ringene jeg nå...bare så at Golli ikke er like begeistret for ringer i gult gull alene!!! Og så er jeg skikkelig :evil: for at ingen gullsmeder har gitt oss tilbakemelding på forespørsel av pris enda... Snakker om fin smak... vi skulle egentlig bestille det paret fra Saintmaurice... Men valgte et annet par, men de er fine ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. mai 2005 #2424 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg liker også ringene du har falt for... tihi..du altså, ombestemmer deg hele tiden... du må tydeligvis være en jævel på å sjarmere...tror jeg må lære meg noen triks fra deg når vi treffes...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #2425 Del Skrevet 9. mai 2005 Oi, her har det vært aktivitet i dag! Når det kommer til de ringene Izaria, så har vi sett på de en stund, men G har hatt andre favoritter. I midlertid har vi kommet til at de har vi ikke råd til - og jeg betaler uansett ikke over 11 000,- for én ring...SÅ viktig er det ikke!!! Skal ta ham for meg i kveld igjen jeg, når han kommer hjem, også skal jeg hinte veeeldig! Og apropo helg og Oslobesøk, så blir det nok ikke noe denne helgen...men jeg kommer så og si heeelt sikkert den 27 - 30/5...for da har G bursdag, og vil gjerne inn og se Start - Vålerenga på Ullevål! Så det skal vi forsøke å få til. Men snakker med mamma i kveld eller imorgen tenker jeg, så vet vi mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. mai 2005 #2426 Del Skrevet 10. mai 2005 Litt spent på utfallet av ringdiskusjonen jeg da... Nydelige ringer! Men jeg er enig i at å betale 11 000 for en ring er i drøyeste laget. Man har aldri for mye penger når et bryllup er på trappene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. mai 2005 #2427 Del Skrevet 10. mai 2005 Og apropo helg og Oslobesøk' date=' så blir det nok ikke noe denne helgen...men jeg kommer så og si heeelt sikkert den 27 - 30/5...for da har G bursdag, og vil gjerne inn og se Start - Vålerenga på Ullevål! Så det skal vi forsøke å få til. Men snakker med mamma i kveld eller imorgen tenker jeg, så vet vi mer![/quote'] ok! :-) Det ordner seg nok! Så morsomt at dere skal på fotballkamp da...kan tenke meg at G gleder seg.. Ellers da...mye å gjøre, siden du ikke er på kg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. mai 2005 #2428 Del Skrevet 10. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #2429 Del Skrevet 10. mai 2005 Snakker om fin smak... vi skulle egentlig bestille det paret fra Saintmaurice... Men valgte et annet par, men de er fine ja *tjihi* Tydelig at mange av oss har nogen lunde samme smak, og tenker likt... ok! :-) Det ordner seg nok! Så morsomt at dere skal på fotballkamp da...kan tenke meg at G gleder seg.. Ellers da...mye å gjøre, siden du ikke er på kg?? En god del å gjøre ja, praksis hele dagen og deadline på oppg. imorgen. Hadde halvtidsevaluering også i dag, og det går i ett! Akkurat nå ser jeg ikke hvordan jeg skal klare å rekke over alt frem til bryllupet, med både studier, og dernest jobb! :o Det går litt rundt for meg! Men gøy med fotballkamp...håper bare G får fri den aktuelle mandagen! ... Ellers intet nytt ang. ringer enda. G kom ikke hjem før nærmere midnatt igår, og stupte da rett i sengs, før han forsvant 1 time før meg imorges...så, vi er litt stressa om dagen, med hvert vårt! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. mai 2005 #2430 Del Skrevet 10. mai 2005 ... En god del å gjøre ja, praksis hele dagen og deadline på oppg. imorgen. Hadde halvtidsevaluering også i dag, og det går i ett! Akkurat nå ser jeg ikke hvordan jeg skal klare å rekke over alt frem til bryllupet, med både studier, og dernest jobb! :o Det går litt rundt for meg! Men gøy med fotballkamp...håper bare G får fri den aktuelle mandagen! ... Høres ut som du har nok å henge fingrene i om dagen, ja. :trøste: Lykke til med oppaveinnlevering :-) Det går sikkert kjempefint! Når det gjelder bryllupsplaner så har du jo kommet kjempelangt og ikke noe å bekymre seg for nå. Konsentrer deg om job og studier, så får du heller at litt bryllupsting innimellom etter hvert. Det kommer til å gå så fint så! Buster håret for alt sammen jeg, inkl. at G får fri til å dra på fotballkamp sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #2431 Del Skrevet 10. mai 2005 Tenk når du får alt det derre "utenombryllup-sakene" overstått, da kan du konsenterer deg fullt og helt om bryllup! DET blir bra, det! God kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #2432 Del Skrevet 10. mai 2005 Å ja, Kverula - DET skal bli bra det! :-) Men nå er det lalle-tid... godt alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 10. mai 2005 #2433 Del Skrevet 10. mai 2005 Natti, vennen min! Gled deg til prøvetime hos frisøren, det er ordentlig gøy Hun er så snill og søt, altså! Nattaklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 11. mai 2005 #2434 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei snuppeluppen!! Du er alerede så godt forberedt til bryllupet at du kommer til å klare deg helt fint... Samme med innspurten på skolen, og jobb :-) Ser du driver med sjarmskole rundtomkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #2435 Del Skrevet 11. mai 2005 Heisan! Lykke til med oppgaven vennen... du skal se at det går bra, og snart er du brud Men du.......................åssen gikk det med sløret ditt? Tenkte å gjøre det samme som deg men er så usikker, hva om det ikke går og så blir sløret ødalagt Er du min prøvekanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 11. mai 2005 #2436 Del Skrevet 11. mai 2005 Lykke til med oppgave! Håper du trives i praksis! Flinke Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #2437 Del Skrevet 11. mai 2005 Natti, vennen min! Gled deg til prøvetime hos frisøren, det er ordentlig gøy Hun er så snill og søt, altså! Nattaklem til deg Å ja, gleder meg stort! Må bare få tak i henne da, og avtale denne prøvetimen... Men det går seg sikkert til! Tenkte jeg skulle ringe igjen i dag...høre om hun er der! Skjønner dere sammen fant frem til den perfekte frisyren for deg, og det er jo bare topp! Heisan! Lykke til med oppgaven vennen... du skal se at det går bra, og snart er du brud :hoppe: :hoppe: Men du.......................åssen gikk det med sløret ditt? Tenkte å gjøre det samme som deg men er så usikker, hva om det ikke går og så blir sløret ødalagt Er du min prøvekanin Det ble kjempefint, J!!! Veldig bra, men du må ha en god porsjon tålemod... Alt du trenger ellers er steinene og tekstil-lim! Hei snuppeluppen!! Du er alerede så godt forberedt til bryllupet at du kommer til å klare deg helt fint... Samme med innspurten på skolen, og jobb :-) Ser du driver med sjarmskole rundtomkring Hehe, bare fordi JEG er så utrolig sjarmerende det! til alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #2438 Del Skrevet 11. mai 2005 Toppers Skal kjøpe inn det og starte med det samme en til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #2439 Del Skrevet 11. mai 2005 Også var det ei lita spurv som hvisket meg i øret at det bare er 14 uker igjen til bryllupet... :o :hår: :o ...blir jo helt satt ut jeg, som tiden faktisk flyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #2440 Del Skrevet 11. mai 2005 Også var det ei lita spurv som hvisket meg i øret at det bare er 14 uker igjen til bryllupet... :o :hår: :o ...blir jo helt satt ut jeg, som tiden faktisk flyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå