Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

:o *kremt* :o

Nå synes jeg det begynner å bli vel mange likeheter mellom bryllupene våres, her er en til jeg ser jeg har glemt å påpeke:

vi skal også være på Grand på bryllupsnatten.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa
:vinke: hei vennen...sikker på at sløret blir helt nydelig! Alt du rører ved virker det som om blir til gull! :wink::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o *kremt* :o

Nå synes jeg det begynner å bli vel mange likeheter mellom bryllupene våres, her er en til jeg ser jeg har glemt å påpeke:

vi skal også være på Grand på bryllupsnatten.

Morsomt at det er så mange likheter...

Tror nesten vi får si at:

Brud2005´s bryllup + Izaria´s bryllup = TeddyToria´s bryllup

:hoho::hoho::hoho:

Men dere - det tyder jo bare på én ting da - at vi har UTSØKT SMAK alle tre! :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hei vennen...sikker på at sløret blir helt nydelig! Alt du rører ved virker det som om blir til gull! :wink::ler:

Hmpf...*kremt*...helt enig med deg i den påstanden er jeg nå ikke riktig - men gid det var så vel!

Dog, du er en skjønning! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
Men dere - det tyder jo bare på én ting da - at vi har UTSØKT SMAK alle tre! :ler::tunge1:

:Nikke: øff kørs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Morsomt at det er så mange likheter...

Tror nesten vi får si at:

Brud2005´s bryllup + Izaria´s bryllup = TeddyToria´s bryllup

:hoho::hoho::hoho:

:ler:

Gøy at det er så mange likheter mellom dere - og god smak, ja det er det ingen tvil om at dere har! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Gøy at det er så mange likheter mellom dere - og god smak, ja det er det ingen tvil om at dere har! :wink:

*s*

Men det er jo klart at jeg har den aller beste smaken, og at mitt bryllup også blir det flotteste!!!

Mouaaaaahhahahahahahahaha

...

Men helt seriøst - jeg skal slutte å tulle, er bare i sånn typisk dritt-humør nå, erter alt og alle til tuuusen! :tunge1:

Like før Gunnar hiver meg ut av vinduet her tror jeg! :ler:

Mange ting som blir likt ved veldig mange bryllup da, er ikke noe å legge skjul på det - men det mest spesielle forblir like unikt for hvert bryllup, og det er jo brudeparet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hiving ut av vinduer er en svært brutal aktivitet som ikke bør utføres på hjemmebane. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt skikkelig forelsket i disse ringene jeg nå...bare så :sur: at Golli ikke er like begeistret for ringer i gult gull alene!!! Og så er jeg skikkelig :evil: for at ingen gullsmeder har gitt oss tilbakemelding på forespørsel av pris enda... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Lekre ringer Victoria! Bare så synd at Gunnar ikke er helt enig :-? Dere finner nok ut av det til sist skal du se.

Er egentlig bare innom med en liten natta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Når jeg leste det om ringene og uenigheten, så tenkte jeg som så, at jeg er glad for at min sambo ikke har hatt mulighet til /interesse for å bestemme så mye! :ler:

Ringene - de kjøpte jeg FØR frieriet, så der hadde jeg frie tøyler! :wink:

Håper dere blir enige om ringene da, må ikke bli noen krangel ut av det i disse bryllupstider! :ler:

Ha en god dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men allerede NÅ er han på gli jenter! :sjarmor:

Han vil jo aller helst ha ringer med både hvitt og gult gull, og jeg er forsåvidt enig...men slike to-fargete ringer er faktisk en hel liten del dyrere, og due to diverse andre utgifter, så har vi ikke mer å rutte med enn akkurat så det holder, knapt det... Derfor forsøker jeg å finne fine alternativer, og da er riner i gult gull det jeg ser for meg som skikkelige gifteringer, sammenliknet med noe annet! :wink: Så sånn er det!

Vi får se, blir uansett ikke noen sten i noen av ringene nå, det får vente. Mulig disse ringene kan skaffes med hvitt gull på hver side av det gule! :-) Det hadde jo vært perfekt!!!

Ha en kjempefin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Godt jobba - det er ikke bare-bare å få disse mennene på gli, nemlig! :wink: Jeg sliter fortsatt med disse skoene du kanskje husker... :-?

Og det er jo forsåvidt greit å la dem TRO at det er de som bestemmer, da! Sånn derre omvendt psykologi, er det det det heter, mon tro? :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, omvendt psykologi...og det fungerer jo også, faktisk...nokså ofte i allefall!

Også kan jeg jo selvsagt ikke noe for at jeg er så utrolig søt og sjarmerende!!!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

*tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05

Du har jo gode argumenter for de ringene da, som han helt sikkert kjøper.

Ha en fin dag du også vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan jeg jo selvsagt ikke noe for at jeg er så utrolig søt og sjarmerende!!!

Det tviler jeg ikke et sekund på! :rosasmil:

Og ved hjelp av at man er søt og sjarmerende, klarer man å lure guttene sine til det meste!! :ler:

Er nok den ringen du får på fingeren på den store dagen!

Forresten, ringene var veldig stilige!

Ha en flott dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...