TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2341 Del Skrevet 6. mai 2005 okey..litt forskjellig hva man gjør da med andre ord..? Vil jo gjerne ha papirene selv... trodde kanskje de sendte en kopi til meg og en til vigsler jeg...? hmm... :klø: Trodde jeg også... Står det ikke kopi til vigsler da!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mai 2005 #2342 Del Skrevet 6. mai 2005 Men embetets adresse, tror dere at det er (i mitt tilfelle) adressen til skjeberg prestegjeldskontor (kontor for kirkene i området) eller hafslund kapell (hvor vi gifter oss)?... er helt clueless her jeg visst... :oops: Beklager dumme spørsmål.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mai 2005 #2343 Del Skrevet 6. mai 2005 :klø: Trodde jeg også... Står det ikke kopi til vigsler da!??? Nei, står "vil de at prøvingsattest skal sendes til vigsler?"... men det er jo mulig det er en kopi...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2344 Del Skrevet 6. mai 2005 Oi, jeg har visst blingsa! Trodde vi også fikk en attest jeg...men ser jo det nå... Ble litt clueless selv her nå, for da får visst ikke vi, mens attesten vel bare er sendt til Uranienborg Menighet!!! Hmmm, må skynde meg å sende mail til de da - så jeg vet det er i orden! :o *panic* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2345 Del Skrevet 6. mai 2005 Oi, jeg har visst blingsa! Trodde vi også fikk en attest jeg...men ser jo det nå... Ble litt clueless selv her nå, for da får visst ikke vi, mens attesten vel bare er sendt til Uranienborg Menighet!!! Hmmm, må skynde meg å sende mail til de da - så jeg vet det er i orden! :o *panic* Teit at vi ikke får kopi egentlig..... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2346 Del Skrevet 6. mai 2005 Lettere hetta nå, for vi har visst skrevet feil adresse til menigheten også! :o :o :o Men nå har jeg sendt mail med forespørsel om de har mottatt den, hvis ikke må vi vel bare fylle ut og sende inn ny!!! Bah, at det går ann å se og tolke så feil!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2347 Del Skrevet 6. mai 2005 Lettere hetta nå, for vi har visst skrevet feil adresse til menigheten også! :o :o :o Men nå har jeg sendt mail med forespørsel om de har mottatt den, hvis ikke må vi vel bare fylle ut og sende inn ny!!! Bah, at det går ann å se og tolke så feil!?!?!?!?!?! Dere har jo god tid ennå da.. man leser ofte det man vil det skal stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #2348 Del Skrevet 6. mai 2005 Lettere hetta nå, for vi har visst skrevet feil adresse til menigheten også! :o :o :o Men nå har jeg sendt mail med forespørsel om de har mottatt den, hvis ikke må vi vel bare fylle ut og sende inn ny!!! Bah, at det går ann å se og tolke så feil!?!?!?!?!?! Toria, det er jo over 3 mnd til bryllupet så ikke stress Jeg sendte det på en mandag og fikk det i posten lørdag samme uke Men sikkert lurt å sjekke det opp siden du har skrevet feil adresse til menigheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. mai 2005 #2349 Del Skrevet 6. mai 2005 Kommer nok fram til de, Toria! Ba de sende papiret hjem til meg jeg, så kan jeg ta det med på samtalen med presten. Må liksom vite at alt er i orden... :rosasmil: Har du fått tak i frisøren eller? Må jo skjønne at de må ta telefonen når desperat brud ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mai 2005 #2350 Del Skrevet 6. mai 2005 Uff, da... Hater slikt papir-rot altså... skaper så mye stress og indre uro... Men det ordner seg nok Toria! Er jo som du sier bare å sende inn nye papirer hvis de ikke skulle komme frem.. Men jeg tror jeg velger å krysse nei til å sende de til vigsler jeg... Så merker jeg om de kommer frem eller ikke.. Det burde jo ikke være noe problem? så bare tar jeg med papirene til prestesamtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2351 Del Skrevet 6. mai 2005 Puster rooooolig nå!!! Har sendt en mail til presten også nå, og spurt om hans mening... Så får vi se! Tror jammen meg jeg skal printe ut et sett med attester til og skrive under på de, akkurat nå vil jeg bare ha attestene i hånden, her hjemme hos meg og VITE at alt er i skjønneste orden! Papirblekker og rot er noe herk! :-x Men joda, vi har god tid - heldigvis! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2352 Del Skrevet 6. mai 2005 Puster rooooolig nå!!! Har sendt en mail til presten også nå, og spurt om hans mening... Så får vi se! Tror jammen meg jeg skal printe ut et sett med attester til og skrive under på de, akkurat nå vil jeg bare ha attestene i hånden, her hjemme hos meg og VITE at alt er i skjønneste orden! Papirblekker og rot er noe herk! :-x Men joda, vi har god tid - heldigvis! :-) Tror liksom ikke du er så langt unna meg i å være freaking bridezilla altså!!! Men dette ordner seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 6. mai 2005 #2353 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har enda ikke fått min, og det er da evigheter siden jeg sendte inn...? *bekymre bekymre* ... å nei, nå blusser utslettet mitt opp igjen :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 6. mai 2005 #2354 Del Skrevet 6. mai 2005 fiiin liste toria...stjeler jeg.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2355 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har enda ikke fått min' date=' og det er da evigheter siden jeg sendte inn...? *bekymre bekymre* ... å nei, nå blusser utslettet mitt opp igjen :-([/quote'] Off, nei - ville jo ikke freake ut deg heller da!!! :-( Men NÅ klikker jeg i vinkel, for det klarer jo ikke å ta den #&%¤((& FREAKING telefonen hos frisøren heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #2356 Del Skrevet 6. mai 2005 Kanskje det er stengt i dag. Langweekend siden det var helligdag i går??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 6. mai 2005 #2357 Del Skrevet 6. mai 2005 rooolig nå...pust med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2358 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå tok de telefonen...men HVEM hadde NETTOPP GÅTT HJEM!?!?!?!?!!?!? Jooooo, MIN frisør!?? Hvem er det som bare jobber til halv ett??? #&"/¤==(¤/&#%=#()¤?)/"(#)&/"()% #/¤)#¤ (/PÅ?)("&#()Q/"& %#/(¤%#/(=¤%(#/¤T%(/"#T¤/"#¤%(/!"=¤#("/#¤%#=(¤/!#%¤=(#/¤%=!#¤/#%¤(#/¤= %!#(¤/#%¤=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 6. mai 2005 #2359 Del Skrevet 6. mai 2005 :-) Ikke helt hvilepulsen i øyeblikket? Kanskje de har tatt langhelg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2360 Del Skrevet 6. mai 2005 rooolig nå...pust med magen! Jeg teller... ... 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 -10... Ok, jeg er rolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå