Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

okey..litt forskjellig hva man gjør da med andre ord..?

Vil jo gjerne ha papirene selv... trodde kanskje de sendte en kopi til meg og en til vigsler jeg...?

hmm...

:klø:

Trodde jeg også...

Står det ikke kopi til vigsler da!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men embetets adresse, tror dere at det er (i mitt tilfelle) adressen til skjeberg prestegjeldskontor (kontor for kirkene i området) eller hafslund kapell (hvor vi gifter oss)?... er helt clueless her jeg visst... :oops:

Beklager dumme spørsmål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Trodde jeg også...

Står det ikke kopi til vigsler da!???

Nei, står "vil de at prøvingsattest skal sendes til vigsler?"... men det er jo mulig det er en kopi...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har visst blingsa!

Trodde vi også fikk en attest jeg...men ser jo det nå...

Ble litt clueless selv her nå, for da får visst ikke vi, mens attesten vel bare er sendt til Uranienborg Menighet!!! Hmmm, må skynde meg å sende mail til de da - så jeg vet det er i orden! :o

*panic*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har visst blingsa!

Trodde vi også fikk en attest jeg...men ser jo det nå...

Ble litt clueless selv her nå, for da får visst ikke vi, mens attesten vel bare er sendt til Uranienborg Menighet!!! Hmmm, må skynde meg å sende mail til de da - så jeg vet det er i orden! :o

*panic*

Teit at vi ikke får kopi egentlig..... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere hetta nå, for vi har visst skrevet feil adresse til menigheten også! :o :o :o

Men nå har jeg sendt mail med forespørsel om de har mottatt den, hvis ikke må vi vel bare fylle ut og sende inn ny!!!

Bah, at det går ann å se og tolke så feil!?!?!?!?!?! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lettere hetta nå, for vi har visst skrevet feil adresse til menigheten også! :o :o :o

Men nå har jeg sendt mail med forespørsel om de har mottatt den, hvis ikke må vi vel bare fylle ut og sende inn ny!!!

Dere har jo god tid ennå da.. man leser ofte det man vil det skal stå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Toria, det er jo over 3 mnd til bryllupet så ikke stress :ler:

Jeg sendte det på en mandag og fikk det i posten lørdag samme uke :wink:

Men sikkert lurt å sjekke det opp siden du har skrevet feil adresse til menigheten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kommer nok fram til de, Toria!

Ba de sende papiret hjem til meg jeg, så kan jeg ta det med på samtalen med presten. Må liksom vite at alt er i orden... :rosasmil:

Har du fått tak i frisøren eller? Må jo skjønne at de må ta telefonen når desperat brud ringer! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da... Hater slikt papir-rot altså... skaper så mye stress og indre uro... Men det ordner seg nok Toria! Er jo som du sier bare å sende inn nye papirer hvis de ikke skulle komme frem..

Men jeg tror jeg velger å krysse nei til å sende de til vigsler jeg... Så merker jeg om de kommer frem eller ikke.. :wink: Det burde jo ikke være noe problem? så bare tar jeg med papirene til prestesamtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puster rooooolig nå!!!

Har sendt en mail til presten også nå, og spurt om hans mening... Så får vi se! Tror jammen meg jeg skal printe ut et sett med attester til og skrive under på de, akkurat nå vil jeg bare ha attestene i hånden, her hjemme hos meg og VITE at alt er i skjønneste orden! Papirblekker og rot er noe herk! :-x

Men joda, vi har god tid - heldigvis! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puster rooooolig nå!!!

Har sendt en mail til presten også nå, og spurt om hans mening... Så får vi se! Tror jammen meg jeg skal printe ut et sett med attester til og skrive under på de, akkurat nå vil jeg bare ha attestene i hånden, her hjemme hos meg og VITE at alt er i skjønneste orden! Papirblekker og rot er noe herk! :-x

Men joda, vi har god tid - heldigvis! :-)

Tror liksom ikke du er så langt unna meg i å være freaking bridezilla altså!!! :hoho:

Men dette ordner seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg har enda ikke fått min, og det er da evigheter siden jeg sendte inn...? *bekymre bekymre* ... å nei, nå blusser utslettet mitt opp igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har enda ikke fått min' date=' og det er da evigheter siden jeg sendte inn...? *bekymre bekymre* ... å nei, nå blusser utslettet mitt opp igjen :-([/quote']

Off, nei - ville jo ikke freake ut deg heller da!!! :-(

Men NÅ klikker jeg i vinkel, for det klarer jo ikke å ta den #&%¤((& FREAKING telefonen hos frisøren heller!!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tok de telefonen...men HVEM hadde NETTOPP GÅTT HJEM!?!?!?!?!!?!?

Jooooo, MIN frisør!?? Hvem er det som bare jobber til halv ett???

#&"/¤==(¤/&#%=#()¤?)/"(#)&/"()% :sinnatagg:#/¤)#¤ :sinnatagg: (/PÅ?)("&#()Q/"& :sinnatagg: %#/(¤%#/(=¤%(#/¤T%(/"#T¤/"#¤%(/!"=¤#("/#¤%#=(¤/!#%¤=(#/¤%=!#¤/#%¤(#/¤= :sinnatagg: %!#(¤/#%¤=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rooolig nå...pust med magen! :blomst:

Jeg teller...

... 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 -10...

Ok, jeg er rolig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...