TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #2321 Del Skrevet 5. mai 2005 Om jeg dukker opp i Oslo til helgen igjen (noe usikkert enda), og diademet har rukket frem, skal jeg selvsagt ta det med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mai 2005 #2322 Del Skrevet 5. mai 2005 :klø: mente du sa en gang at du skulle til oslo rundt den 13-15 helgen...mulig jeg tar feil..men det ordner seg nok uansett vet du Teddy. Ingen fare om det ikke blir akkurat nå liksom..litt tålmodighet har jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #2323 Del Skrevet 5. mai 2005 :klø: mente du sa en gang at du skulle til oslo rundt den 13-15 helgen...mulig jeg tar feil..men det ordner seg nok uansett vet du Teddy. Ingen fare om det ikke blir akkurat nå liksom..litt tålmodighet har jeg da! Joda, jeg hadde store planer om en Oslo-tur i nær fremtid jeg. Mamma og pappa skulle egentlig feire 17. mai med oss her nede, og da hadde jeg tenkt til å fly inn, ha prøvetime etc. og kjøre med dem hjem for å gjøre det litt rimeligere... Men akkurat nå ser det ikke ut til at de kan komme allikevel, derfor! Må bare se det litt an, men jeg kommer en gang i mai uansett altså, det MÅ jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mai 2005 #2324 Del Skrevet 5. mai 2005 okej, det finner vi nok ut av! Ja prøvetimen må du jo få gjort...ikke at du har dårlig tid ennå...mener jeg har min i slutten av mai en gang. Så synd da at ikke foreldrene dine skal nedover til 17 mai likevel da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #2325 Del Skrevet 5. mai 2005 Mmm, det kan du si. Var noe med jobben til mamma, men det er ikke helt sikkert enda. Vi får håpe de kan komme, hadde vært koselig i allefall! Uansett, prøvetime må jeg nesten ha i mai, om frisøren har tid...for hun hadde så og si ikke tid i juni, og ikke i beg. av august, og i hele juli holder de steng pga. ferie - så jeg må vel bare skvise meg inn en dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #2326 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg oppdaterer litt igjen med listen min, ettersom flere ting har falt på plass i det siste: Diverse Gjesteliste: OK – vi er nå oppe i 72 inviterte middagsgjester, ingen ekstra til kaffe Invitasjoner: OK – sendt ut 19. april Oversikt over hvem som kommer og ikke: Oppdateres stadig Ønskeliste: Må endelig settes opp! Gavekoordinator: Forlovere: OK Brudepiker: OK Fotograf: OK ved Stine Moen Video: Annonse i avis: Gjøres ca. 1 uke før vielsen Ringer: Overnatting for brudepar: OK på Grand Hotell Prøvelsespapirer: Innsendt folkeregisteret 25. april Navneending: Innsendt folkeregisteret 25. april Forlovererklæring: Må underskrives SNAREST!!! Bruden Kjole: OK Slør: OK Undertøy: OK Underskjørt: Sko: OK Strømper: OK Strømpebånd: Diadem: OK Smykker: Something old: Something new: Something borrowed: Something blue: A penny in my shoe: Nei takk! Kjoletilpassing: Frisør: OK – M&M Creative kl. 09.00 Prøvetime hos frisør: Make-up: I dialog med aktuell stylist Negler: Brudebukett: I dialog med florist Brudgommen Tøy: Sko: OK Frisør: Knappehullsblomst: Dagen før Ta en siste sjekk oppe på lokalet: Overnatting for bruden: OK - hjemme hos mor og far! Overnatting for gommen: Bryllupsdagen Koffert med evt. skiftesko etc. avleveres på lokalet dagen før: Brudebukett, brudepikebuketter og knappehullsblomster må hentes hos florist: Kake må hentes hos konditor: Til kirken Reservere kirke: OK kl. 13.00 Prest: OK – Bjørn Sandvik Samtale med presten: Må avtales Solist: Muligens min kusine som skal synge Trompetist: OK – min kjære onkel Bjørn skal spille Velge salmer: OK – ”Å leva det er å elska” og ”Kjærlighet er lysets kilde” Bestemme inn- og utgangsmusikk: OK – Mendelsohn inn og Nordraak Purpose ut Arrangere transport til og fra kirken: OK Ekteskapsattest til kirken: Eske til ringene / ringpute: Få hjelp til kjolen hos frisør/kirke: OK – mamma og forlovere Toasmaster : OK – min kjære onkel Bjørn Pynt av kirken: Kirkeprogram: OK – deles ut av to venninner Til mottakelsen Lokale: OK med mottakelse fra kl. 14.00 Serveringspersonale: OK Bryllupskake: Toppfigur til kaken: OK Champagne / punsj: OK Frisk frukt: OK Sjokolade / snacks: OK Til festen Engangskameraer: Bordpynt: Bordkort: Lager selv, er enige om utførelsen Meny: Skal bestemmes i løpet av mai/juni Drikkevarer: OK Opprydding og rengjøring: OK – ikke vårt ansvar! Sjekke at meny og bordkort, kameraer og sanghefte er vel plasser ved bordene: En til å pakke opp gaver og føre system: Bordplan: ”Hvem er hvem” folder: Opplyse om endelig antall gjester til restauranten: Gjøres vel 2 uker før den store dagen Toastmaster: OK – fremdeles onkel Bjørn som har påtatt seg oppdraget Velkomst/Velbekommesang: Tale/sang: Gjestebok + penn: Må kjøpes Arrangere et gavebord inne i lokalet: Musikk: Må brenne CD´er med utvalgt musikk Til dagen derpå Morgengave til gommen: Halvveis i orden Bryllupsreise Utsettes til vår/sommer 2006 da pengene ikke strekker til i denne omgang. Mulig vi tar oss en storbyhelg til Roma i løpet av september! Øvrig etter bryllupet Takkekort: Lager selv Bilder til takkekort: Frimerker: Rensing av kjole og sjakett: Fremkallelse av bilder: Gi beskjed om navneendring til bank, jobb, post m.fl.: Små gaver til våre foreldre for all hjelpen vi har fått: Scrapbook: Må kjøpe inn det som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #2327 Del Skrevet 5. mai 2005 Vi har "tenkt" litt og funnet ut at vi igrunnen har mer lyst på denne kaketoppen...så hvis noen har lyst til å kjøpe den vi allerede har, er det bare å gi et lite vink! Vigdis - hva ble det til med dere!?? Du var litt interessert i den vi allerede har, var du ikke!?? Men NÅ laller jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #2328 Del Skrevet 6. mai 2005 Fine kaketopper begge to - jeg har bestilt to svaner i hvit sjokolade jeg da, som vi skal ha på bryllupskaka, så med mindre den du vurderer å selge kan spises, så tror jeg ikke at jeg kan kjøpe av deg...selvom den var veldig fin! Ha en god dag - snart helg!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2329 Del Skrevet 6. mai 2005 Ettersom du og jeg tydeligvis har veldig lik smak... Vi har tenkt på akkurat den samme kaketoppen!!!! Altså din første.. Men du... Som alltis, send meg en PM med pris da>:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 6. mai 2005 #2330 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei snuppelure! Her skjer det stadig saker og ting og jeg rekker så vidt å følge med! :-) STOOOR MOOOOOSEKOS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2331 Del Skrevet 6. mai 2005 Ta telefonen!!! Bah...blir litt "svett" her! Ringer og ringer etter frisøren for å avtale prøvetime nå, men ingen svarer! Og det er litt hast, for sist jeg snakket med henne var hun veldig på hvor lite tid hun hadde helt frem til bryllupet mitt og at vi måtte avtale snarest - så jeg vil ha svar...NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Er ikke så lett å kombinere alt dette med min avstand til daglig, praksis og det hele...håper bare vi finner en dag det passer! *bust* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #2332 Del Skrevet 6. mai 2005 *bust bust* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2333 Del Skrevet 6. mai 2005 Uff.... i dag er det vanskelig å lese.... "Senderovertatelefonenvibbertilfrisørendin" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mai 2005 #2334 Del Skrevet 6. mai 2005 Toria! Hjelp! Når du sendte inn papirene til folkeregisteret - krysset du av at prøvingsattest skulle sendes til vigsler? Lønner det seg? Og i så fall, holder det å skrive adressen til kirken under? Vet ikke navnet på vigsler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2335 Del Skrevet 6. mai 2005 Toria! Hjelp! Når du sendte inn papirene til folkeregisteret - krysset du av at prøvingsattest skulle sendes til vigsler? Lønner det seg? Og i så fall, holder det å skrive adressen til kirken under? Vet ikke navnet på vigsler... Vi fikk beskjed om at det lureste var at papirene skulle sendes til vigsler, de har ikke lov til å vie uten det papiret... Men bare husk å ta det med på bryllupsdagen! Svarte jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #2336 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi fikk beskjed om at det lureste var at papirene skulle sendes til vigsler, de har ikke lov til å vie uten det papiret... Men bare husk å ta det med på bryllupsdagen! Svarte jeg.... Jeg fikk det sendt hjem til meg. Da har jeg kontroll på at det er i orden. Tenker jeg tar det med når vi skal på samtaletime med presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #2337 Del Skrevet 6. mai 2005 Takk for buster og vibber, jenter! Cons - vi krysset av for sending til vigsler, men siden vår viglser ikke er fast i menigheten, skrev jeg bare adressen til menighetskontoret! Tar med attesten jeg får i retur selv etterhvert uansett da...men så er jo jeg litt freak også, MÅ jo være sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2338 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi på vår side får bekreftet at det er i orden når vi skal ha samtale med presten (Presten ringer om han ikke har fått det to dager før.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mai 2005 #2339 Del Skrevet 6. mai 2005 okey..litt forskjellig hva man gjør da med andre ord..? Vil jo gjerne ha papirene selv... trodde kanskje de sendte en kopi til meg og en til vigsler jeg...? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #2340 Del Skrevet 6. mai 2005 okey..litt forskjellig hva man gjør da med andre ord..? Vil jo gjerne ha papirene selv... trodde kanskje de sendte en kopi til meg og en til vigsler jeg...? hmm... Det sa presten ikke noe om til oss, men de påpekte 100000000 ganger at det var veldig viktig at de hadde det papiret!!! Hvis du vet at du ikke glemmer det på bryllupsdagen ville jeg få sendt det hjem... Men jeg for min del stoler ikke på at hodet mitt er helt med den dagen, ikke mannen sitt heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå