Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: til Cons og Fant - koselig dere titter innom meg også! :wink:

Jeg er forresten i 100!

Fikk just en mail fra syersken, og kjolen min skulle visst sendes meg innen kort tid! Så det er meget mulig den kommer et par uker tidligere enn antatt!!!

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til Cons og Fant - koselig dere titter innom meg også! :wink:

Jeg er forresten i 100!

Fikk just en mail fra syersken, og kjolen min skulle visst sendes meg innen kort tid! Så det er meget mulig den kommer et par uker tidligere enn antatt!!!

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe:

Å så heldig du er!!!! Da er det bare å vente på kjole sammen med meg:)( :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI

Kjole er gøy

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Gratulerer, er nok godt å få kjolen i hus.

Jeg skal leie min, så den blir nok ikke hengende i skapet så lenge før. :roll: Litt trist, egentlig...

Hadde vært utrolig deilig å hatt den der nå, bare for å kunne gå og titte og ta og stryke på den et par ganger om dagen :ler:

Ja ja, jeg får heller gå og titte og ta og stryke litt på mannen min jeg da... :sjarmor::hoho::hoho:

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Her har det gått unna som vanlig :tunge1:

Kjole: Så gøy at du får den snart. Gleder meg til å høre hvordan den er når du har mottatt den :tommelsmil:

Tiaraen du ser på ligner veldig på den jeg har kjøpt. Jeg ka 450,- (tror jeg) for den hos Kristin's

Hårfrisyre: Hmmm ikke lett det der. Jeg vet ikke selv hvordan jeg skal ha mitt hår. Jeg har funnet en frisyre jeg vil ha, men det går ikke med mitt hår som ligger rett ned... Må derfor finne på noe annet (men jeg VIL IKKE finne noe annet :sur: )

Det er ihvertfall fint med både tiara, diadem, perler, blomster og slør i håret (ikke alt på en gang, nei :ler: )

Vanskelig å finne ut hvordan alt skal være. Jeg har kjøpt både slør og tiara, så det blir det for meg. Må bare finne en frisyre som jeg vil ha det oppi...

Sikkert glemt å kommentere noe her nå, men det er ikke lett å holde tungen rett i munnen når det blir så mange sider siden sist.

STOR KLEM!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle titter og hilsener! :vinke:

Apropo hår...

I dag fikk jeg nok, og stakk innom frisøren på vei hjem fra skolen! I utg.pkt hadde jeg bare tenkt til å stikke innom den lokale frisøren for å høre hva de kostet, men så endte jeg opp med en klipp da. Jeg så jo ikke ut, med et tjafsete hår som jeg ikke har klippet siden august ( :o ) og i det hele tatt... Så nå ble det stuss og en aldri så liten lugg igjen! :wink:

Også ble jeg så glad, for hun var veeeldig positiv til dette med brudepynting da. Hun skal jo ikke stelle meg, siden jeg jo allerede har frisør og det er i Oslo - men jeg hørte litt med henne om hva hun kunne tenke jeg kledde osv. da, og da var hun veldig klar for en oppsatt, men allikevel løs frisyre, gjerne med blomster - akkurat slik jeg ser for meg! :-) Hurra! Hun sa også at hun slett ikke synes de berømte "fjonene" mine var noen fjon, så kanskje er der håp allikevel!?? :ler:

I dag fikk vi svar fra noen i postkassen, et kort... Vi visste fra før av de kom, de hadde jo ringt mamma og pappa, men koselig de tar seg bryet med å skrive også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Så gøy da!!! :tommelsmil:

Både med hår og med at folk bruker tid på å skrive svar på kort og sender. Kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da!!! :tommelsmil:

Både med hår og med at folk bruker tid på å skrive svar på kort og sender. Kjempekoselig :)

Helt topp! :-) Med både hår, og hår! :ler:

Og at folk tar seg det "bryet" er jo bare så koselig! :wink: Kos kos!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Så bra med håret! :hoppe:

En klipp gjør seg, fikk selv klippet håret mitt her forleden, men det ble ikke store forskjellen siden jeg har nokså langt hår :ler:

Og kos med skrivtlig svar, ingenting er som når et postkort dumper nedi postkassen, ikke sant? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps, så enig, så enig...

Og den klippen gjorde susen altså. Har ikke gjort noe med farge eller noe, men bare stusset litt, og fått en lugg da - må jo for all del ikke klippe av meg mine edle lokker som begynner å få en lengde nå! :tunge1: De er så kjære, så kjære! :ler: Utrolig hvor lite som skal til for at man føler seg mer fresh altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt hår!!!:=) Skulle så gjerne vært hos frisøren selv... Men tør ikke.. Må spare, spare og atter spare.... (Dumme meg og disse korte frisyrene mine...)

At folk svarer med postkort er jo så hyggelig:=) Tenk om vår generasjon hadde vært flinkere på slikt.. Blir mye mail og sms!!!!

Invitasjonene våre er ferdig trykket, så nå skal de tørke, brettes osv... Blir vel i helga, samtidig med eksamenslesing!!!:=)

Ha en fortsatt fine dag:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Ja, det skal ikke så mye til før man føler seg mye freshere :)

Så morro at du fikk litt tips til hårfisyren. Jeg er også litt usikker på hvordan jeg skal ha håret mitt. Skal jo ikke ha prøvetime før 1 uke før bryllupet så jeg får bare vente og se. Litt utålmodig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hallo TeddyToria!! :vinke:

Så gøy å høre om kjolen!! Jeg fikk mail av Isabel i dag...'We can make this dress at US$210. Shipping fee to USA is US$48'. Ikke så værst det! Men tenker litt til på det. Har egentlig en god magefølelse på marylise-kjolen.. :)

Nå er jeg veldig spendt på alt dette med diademet altså...hva er det blitt til nå?

Og grattis med håret da! Jeg trenger også en oppfriskning... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo TeddyToria!! :vinke:

Så gøy å høre om kjolen!! Jeg fikk mail av Isabel i dag...'We can make this dress at US$210. Shipping fee to USA is US$48'. Ikke så værst det! Men tenker litt til på det. Har egentlig en god magefølelse på marylise-kjolen.. :)

Nå er jeg veldig spendt på alt dette med diademet altså...hva er det blitt til nå?

Og grattis med håret da! Jeg trenger også en oppfriskning... :-?

Oi, jøsses...enda bedre tilbud enn jeg trodde, bare $258 jo, vel 1600,- kroner det! :wink: Weee! Men at du har en goood følelse med og for ML-kjolen, det er jo selvsagt det aller aller beste!!! :tommelsmil:

Jups, snupp! NÅ ble det diadem!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...