Miori Skrevet 1. mai 2005 #2181 Del Skrevet 1. mai 2005 Kjøpt den brukt til 4000.. Helt greit synes nå jeg:=) Bare den passer, for det er drømmen av en kjole for meg...:=) Men du... Om du kjøper det diademet, så vil jeg gjerne kjøpe det av deg om du vil selge det igjen.. Liksom ikke noe problem siden vi gifter oss etter dere... ( Kjolen får jeg forresten sendt tilbake om den ikke passer, og pengene i retur..) Har begynt en ny dagbok nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2182 Del Skrevet 1. mai 2005 Kjøpt den brukt til 4000.. Helt greit synes nå jeg:=) Bare den passer, for det er drømmen av en kjole for meg...:=) Men du... Om du kjøper det diademet, så vil jeg gjerne kjøpe det av deg om du vil selge det igjen.. Liksom ikke noe problem siden vi gifter oss etter dere... ( Kjolen får jeg forresten sendt tilbake om den ikke passer, og pengene i retur..) Har begynt en ny dagbok nå... Nei, det var jo slett ikke galt! Så bra da - hvilken størrelse er det? De er jo så tilpassningsdyktige da, pga. korsettsnøringen bak! Så vi håper det blir bra - og ingen sak dersom du kan returnere den heller. Åh, så spennende, spennende! Du må gi lyd fra deg med én gang kjolen kommer, og du vet noe mer! :-) Kunne sikkert ordnet det med det diademet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 1. mai 2005 #2183 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei, det var jo slett ikke galt! Så bra da - hvilken størrelse er det? De er jo så tilpassningsdyktige da, pga. korsettsnøringen bak! Så vi håper det blir bra - og ingen sak dersom du kan returnere den heller. Åh, så spennende, spennende! Du må gi lyd fra deg med én gang kjolen kommer, og du vet noe mer! :-) Kunne sikkert ordnet det med det diademet også! Hun som selger det skrev en 40/42.. Det er den norske str... Så nå får jeg se... Må bare passe på å ikke krympe mer til bryllupet!!! Muhaha... Bare gi meg beskjed om det diademet du:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2184 Del Skrevet 1. mai 2005 Hun som selger det skrev en 40/42.. Det er den norske str... Så nå får jeg se... Må bare passe på å ikke krympe mer til bryllupet!!! Muhaha... Bare gi meg beskjed om det diademet du:=) Den er grei! En 40/42 er vel US12/14 ja, samme som meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mai 2005 #2185 Del Skrevet 1. mai 2005 JOHOO!! Gleder meg til diademene våre kommer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2186 Del Skrevet 1. mai 2005 JOHOO!! Gleder meg til diademene våre kommer altså! Me 2! Nå har jeg lagt inn bud - det er jo auksjon. Men ferdig imorgen begge to!!! Det går nok i boks!!! :hoppe: P.S. De skriver de sender dagen etter betaling, og jeg bet. jo evt. imorgen - så kommer de forhåpentligvis fort fort fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mai 2005 #2187 Del Skrevet 1. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 1. mai 2005 #2188 Del Skrevet 1. mai 2005 *krysser fingrene får at du vinner auksjonen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2189 Del Skrevet 1. mai 2005 JA 21 NEI Ingen IKKE SVART 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. mai 2005 #2190 Del Skrevet 1. mai 2005 Tusen takk for koselig gratulasjon i dagboka mi Det var kjempe koselig Alltid koselig når noen nye gjør seg til kjenne der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2191 Del Skrevet 1. mai 2005 Å hoi! Skal si svarene har strømmet inn i dag, allerede ny status...og den ser slik ut: JA 27 NEI Ingen IKKE SVART 43 Slett ikke værst at ingen, absolutt ingen, har takket nei enda! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. mai 2005 #2192 Del Skrevet 1. mai 2005 Ti-hi, og jeg som trodde du bar satt og håpet på at folk skulle svare nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2193 Del Skrevet 1. mai 2005 Ti-hi, og jeg som trodde du bar satt og håpet på at folk skulle svare nei! Men det værste er jo at du har helt rett - jeg håper nesten på det, eller vi håper...på samme tid som det jo er kjempekoselig hvis alle kan komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #2194 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, koselig med alle som kommer. Da vi sendte ut invittene våre så var jeg nesten sikker på at så og si alle kom til å takke ja. Men sånn ble det ikke. 8 har takket nei og det er kanskje like greit. Hjelper oss endel økonomisk ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. mai 2005 #2195 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja' date=' koselig med alle som kommer. Da vi sendte ut invittene våre så var jeg nesten sikker på at så og si alle kom til å takke ja. Men sånn ble det ikke. 8 har takket nei og det er kanskje like greit. Hjelper oss endel økonomisk ihvertfall [/quote'] Samme her, trodde at så godt som alle skulle takke ja, men nå ble det ikke sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. mai 2005 #2196 Del Skrevet 1. mai 2005 Måtte stikke innom og si TAKK for koselig hilsen i dagboka mi! Nå skal jeg lese litt i dagboka di og se hvor langt på vei du er i planlegginga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2197 Del Skrevet 1. mai 2005 Men bare vent, snart strømmer det vel noen nei inn til oss også...håper jeg! :oops: Det er jo helt naturlig at noen må melde avbud da, det er i allefall utrolig flott og sjeldent hvis over 70 mennesker kan alle sammen! Men selvsagt veldig koselig! Men jeg skal innrømme at jeg akkurat nå sitter her og tenker at kanskje vi skulle kuttet ut alle kusiner og fettere, så hadde vi hatt råd til å reise bort og pusse opp badet! På samme tid så er det jo bare en gang i livet, og en dag delt med familie og gode venner er verdt så mye også i etterkant! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. mai 2005 #2198 Del Skrevet 1. mai 2005 Da har jeg lest noen sider iallfall, ser ut som om det meste er på plass for deg! Det korsettet var veldig fint! Tror nesten jeg må dra og prøve det jeg også.... Håper det er greit... Sliter med å finne et fint korsett som ikke koster en formue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2199 Del Skrevet 1. mai 2005 LilleMY - klart det, prøv i vei - greit for meg vettu! Jeg fikk jo tipset av Heidi som også har det, og fikk en sånn "løp og kjøp" med én gang. Prøvde det først selvsagt, og til min lykke så satt det perfect! :-) At det ikke kostet mer enn 500 totalt er jo bare en superbonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 1. mai 2005 #2200 Del Skrevet 1. mai 2005 Ser ut som om en hel gjeng av oss skal ha MS kjoler, like korsett og samme diadem.... Kan ikke forstå den kritikken her inne om at alle bruder er så like....Muhahah... Supert med diademet, sier ja takk til å kjøpe det etter du har giftet deg.. brukt eller ikke:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå