Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:vinke: hei snupp! Fikk du bakt deg boller i går? Er G hjemme i helgen?

Nei, vet du - jeg var flinke piken og bakte ingen boller! Men i dag blir det lasagne med noe attåt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om din mann kommer til å prise seg lykkelig på bryllupsnatta, når han får se deg i det korsettet :wink:

For det var virkelig nydelig!!!!!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, funderer litt på denne jeg!

Nå er jeg jo ikke heeelt sikker på om jeg skal ha diadem eller ikke, eller om jeg bare skal ha litt perler el. blomster i håret - men om jeg skal ha diadem, så vil jeg gjerne bare ha noe enkelt! Og synes den på bildet var akkurat passe! :wink:

Jeg holder en veldig stor knapp på en hengende brudebukett fylt med hvite orkideer og små, blå ridderporer - kommer altså til å ligne den buketten med de blålilla vandaorkideene...og da falt jeg litt for denne frisyren også. Kanskje sette opp håret litt annerledes, men synes det var så fint med orkideene i håret...

Jeg kan i allefall bli :eeeh: av mindre! Kunne på mange måter tenke meg litt diskret med blomster i oppsatt hår med slør under. Men så er det så fint med enda løsere hår og bare blomster, noe alla dette. På samme tid som det er så lekkert og elegant med noe så enkelt og klassisk som denne eller den helt nydelige her...

Må tenke litt på dette tror jeg! :klø:

Men kom gjerne med innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om din mann kommer til å prise seg lykkelig på bryllupsnatta, når han får se deg i det korsettet :wink:

For det var virkelig nydelig!!!!!!!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Denne syns jeg var veldig søt. enkelt og elegant. Egentlig noe sånt jeg er på utkikk etter også...så da er vi to :wink:

Denne frisyren er helt ok syns jeg. Jeg liker blomstene som du skrev, men syns også den kunne blitt satt opp på en annen måte...syns ikke selve frisyren var så fin.

lekkert! Sier ikke annet! Men så skal man også ha sånt hår da! :-? (Eneste minuset er at håret er satt opp med klyper...da er hårnåler bedre)

Denne har jeg også sett på! Veldig klassisk og pen. Men tror nok at jeg personlig ender opp med noe som er løsere enn akkurat denne.

Denne syns jeg passer bedre til fest...men veldig fin altså!

Min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da falt jeg litt for denne frisyren også. Kanskje sette opp håret litt annerledes, men synes det var så fint med orkideene i håret...

Den der linken må jeg får stjele av deg :wink: Er ute etter en frysyre som kan dekke litt over ryggen vet du, og den var jo nydelig fin.

Av de frysyrene syntes jeg den overste med blomster i håret var aldeles nydelig, og litt spesiell. Den tradisjonelle du linket til er etter min smak litt for tradisjonell, for det er så mange som har det sånn, men likevel var den fin. Og den siste har jeg sett før, og synes er kjempeflott, men kanskje litt for stram.

Men husk det er din smak du må gå etter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLOIS... Har du kjøpt det diademet??? Får jeg den kjolen jeg vil ha hadde det passet supert til!!:=) Du har god smak altså!:=) Elsket frisyren med blomster i håret... Ville vel gjort litt mer ut av det selv da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... Altså, liker den kjolen jeg har litt.. Men den sitter rart på meg nå, kiloene er litt borte vet du:/ Har ikke prøvd Joanna... Men synes ideen med jakken, og snittet er supert... Gifter oss jo i september, så mulig det blir en høst storm... I dag har vi ordnet ferdig invitasjoner, slik at de kan trykkes, og forsiden på menyheftet.. Har også kjøpt inn kartong til innsiden til de små gaveeskene vi skal bruke som bordkort:=) Er så fornøyd, og mannen koser seg med det ham også gitt:=?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lekkert undertøy du har kjøpt! :Nikke: Brudgommen kan glede seg! :wink:

Ellers syns jeg du har plukket fram fine frisyrer - personlig liker jeg de litt "strammere" selv - ikke så mye lokker og løst hår, men jeg tror det er avhengig av hvordan man pleier å ha håret sitt til vanlig. Jeg har sjeldent håret løst/rett ned, så da er det ikke aktuelt å ha det på bryllupsdagen, for jeg trives rett og slett ikke med det! :wink: Så man er forskjellige! Det viktigste er jo at man føler seg komfortabel og FLOTT med den frisyren man skal ha! :)

Håper du og frisøren din blir enige og forstår hverandre godt - kjempefornøyd med hun som skal pynte meg, for hun skjønte hva jeg mente og ønsket! Det er viktig! :)

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Titttei Teddy Toria :vinke:

Måtte bare innom og snike litt i boken din. Tips og gode ideer er kjærkomment...

Jeg har også innsett at vi fikk bittelitt knapp tid, når vi bestemte dato tre mnd frem og ingenting var i orden på forhånd :roll: , men det får vel stå sin prøve tror jeg...

Nå er en god del ordnet, men fortsatt er det en del som må bestilles og ordnes før jeg kan roe ned tempoet en stund :wink: Frisør, brudebukett og klær til ungene er det neste hastepunktet på "gjøre - lista" mi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syns jeg var veldig søt. enkelt og elegant. Egentlig noe sånt jeg er på utkikk etter også...så da er vi to :wink:

Enig! Den er så enkel, men allikevel flott! Hvis man skal ha slør og tiara sammen, så er det jo veldig kjekt med noe som ikke er så dominerende, men mer diskret. Dette avhenger jo selvsagt av kjole og hvordan håret er stylet - men altså, dette diademet er midt i blinken for meg! :wink:

Denne frisyren er helt ok syns jeg. Jeg liker blomstene som du skrev, men syns også den kunne blitt satt opp på en annen måte...syns ikke selve frisyren var så fin.

Dette begynner å bli "favoritten" min - men ikke pga. måten håret er satt opp, jeg synes bare det var så fint med orkideer i håret. Så jeg vurderer sterk noe slikt. Orkideer og slør, lik bukett! Men ergo - sette opp håret mer elegant og ikke så "tjafsete", om jeg tør si det sånn...

lekkert! Sier ikke annet! Men så skal man også ha sånt hår da! :-? (Eneste minuset er at håret er satt opp med klyper...da er hårnåler bedre)

Ja, heldige den som har slikt fint hår!!! *drømme*

Jeg måtte i tilfellet hatt extentions da...og husker jeg ikke feil, så har hun på det bildet også det, så da er det håp! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der linken må jeg får stjele av deg :wink: Er ute etter en frysyre som kan dekke litt over ryggen vet du, og den var jo nydelig fin.

Stjel i vei, som jeg pleier å si! :wink:

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten KG, det har hjulpet og inspirert meg masser. Da skulle det jo bare mangle at jeg kunne gi litt igjen - og om jeg kan det, er det jo bare helt topp! :-)

Av de frysyrene syntes jeg den overste med blomster i håret var aldeles nydelig, og litt spesiell.

Ja, jeg har hele tiden vært tent på det med blomster i håret, men sett for meg noe mer løst, av en eller annen grunn. Nå tror jeg jammen meg at jeg skal få satt det opp med litt mere lokker, og så ha slike hvite orkideer og slør. Så går jeg nok for den hengende buketten med orkideer også, og innslag av blått! Hmmm, :klø:...jo, jeg tror det kan være en løsning! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-er de ikke fryktelig dyrt med extentions? :klø:

Det vet jeg ikke...

Da min svigerinne hadde brudepynting her i mars, var det inkludert i prisen...for veldig mange brukte visstnok løshår for å gi fylde til både løst og oppsatt! Men jeg aner ikke altså... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de skal ha 7000 for å sette i løshår på meg... ha, ha... Og det har jeg ikke råd til gitt... Så får klare meg med de pjuskene jeg har.. Om vi ikke tar en tur til Gøteborg da, for det er billigere der.

Nå har jeg kjøpt meg ny kjole... Venter den i posten til uken.. Håper bare den passer, men det er jo snøring.. Så det går greit.. Hvilken str har du i din MS???

Kan tro jeg gleder meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOIS... Har du kjøpt det diademet??? Får jeg den kjolen jeg vil ha hadde det passet supert til!!:=) Du har god smak altså!:=) Elsket frisyren med blomster i håret... Ville vel gjort litt mer ut av det selv da... :-)

Har ikke kjøpt det diademet, men har det i tankene - veldig i tankene. Kan bare ikke bestemme meg for om jeg skal ha det eller blomster, evt. i tillegg til slør! :roll:

Men diademet koster meg evt. bare 200,-, så jeg kan kanskje kjøpe det, og faktisk prøve det til kjolen, og så se. Så kan jeg selge det igjen, eller!??

Men over til kjolen - vet det er ei som selger Joanna på qxl, hvis ikke kan du få sydd en kopi på fabrikk i utlandet, helt etter dine mål, for rundt 2 000,- NOK (inkl. frakt)!!! Du kan sende meg en PM om det er interessant for deg - da er det en mnd. levering! :wink:

Det er jo en flott flott kjole! Jeg har ikke lyst til å gjøre deg mer usikker, for det er helt pyton å gå igjennom en fase der man ikke føler den kjolen man har valgt/har virkelig er den rette. Men jeg opplevde det jo selv, og tok skrittet ut og endte opp med en annen. Og nå er alle "mareritt" og dumme tanker borte! :-)

Lekkert undertøy du har kjøpt! Brudgommen kan glede seg!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Takk - er kjempefornøyd. Skal takke Heidi for at hun tipset meg, hun har jo samme! :-) Men det er så behagelig på...og nå gjenstår det bare å håpe på full klaff - at gommen dååååner! :ler:

Ellers syns jeg du har plukket fram fine frisyrer - personlig liker jeg de litt "strammere" selv - ikke så mye lokker og løst hår, men jeg tror det er avhengig av hvordan man pleier å ha håret sitt til vanlig. Jeg har sjeldent håret løst/rett ned, så da er det ikke aktuelt å ha det på bryllupsdagen, for jeg trives rett og slett ikke med det! Så man er forskjellige! Det viktigste er jo at man føler seg komfortabel og FLOTT med den frisyren man skal ha!

Det er akkurat det - man må føle seg vel med frisyren man selv skal ha! Og vi er forskjellige! Jeg har håret mye oppsatt pga. jobben jeg har, men føler at jeg fort ser streng ut. Jeg må i det minste ha litt skrå lugg eller annet "løst". Jeg må rett og slett bare prøve meg frem.

Enig med du i at det jo vil være mest naturlig å ha en frisyre som representerer DEG på bryllupsdagen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titttei Teddy Toria :vinke:

Måtte bare innom og snike litt i boken din. Tips og gode ideer er kjærkomment...

Jeg har også innsett at vi fikk bittelitt knapp tid, når vi bestemte dato tre mnd frem og ingenting var i orden på forhånd :roll: , men det får vel stå sin prøve tror jeg...

Nå er en god del ordnet, men fortsatt er det en del som må bestilles og ordnes før jeg kan roe ned tempoet en stund :wink: Frisør, brudebukett og klær til ungene er det neste hastepunktet på "gjøre - lista" mi!!!

:vinke:

Det går sikkert flott med dere - dere har jo fått ting i orden på null komma niks! Selv om mye av gleden ligger i forberedelsene, slipper du jo å "vente i en evighet" på den store dagen også! :ler: Av og til er jeg dritt lei av å vente!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de skal ha 7000 for å sette i løshår på meg... ha, ha... Og det har jeg ikke råd til gitt... Så får klare meg med de pjuskene jeg har.. Om vi ikke tar en tur til Gøteborg da, for det er billigere der.

Nå har jeg kjøpt meg ny kjole... Venter den i posten til uken.. Håper bare den passer, men det er jo snøring.. Så det går greit.. Hvilken str har du i din MS???

Kan tro jeg gleder meg! :-)

7 000,-!!! :o :hår: :o

Å hjelpes meg!!!

Jaja, da er ikke det aktuelt for meg heller. Men trodde kanskje at den "knuten" de ofte bruker under for å bygge opp en større knute var inkludert!?? :klø:

Har du kjøpt kjolen allerede!?? :-)

Oi oi oi, spennende! Svarte deg jo akkurat på det over her - men da er det jo ingen fare!

Jeg får en str. 14 selv (de forbaska puppene!!! :ler: ), men er ellers en str. 12 vel. Men så er jeg jo 1.75 høy også da! :wink: Nå gjenstår heldigvis bare finpussen mtp kiloene, bare 3 kg igjen - så er det 30 kg mindre av meg siden januar ifjor!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
...hvis ikke kan du få sydd en kopi på fabrikk i utlandet' date=' helt etter dine mål, for rundt 2 000,- NOK (inkl. frakt)!!! Du kan sende meg en PM om det er interessant for deg - da er det en mnd. levering![/quote']

teddy...en måned levering?? og bare rundt 2000 nok?? Og du er ganske så sikker på at det blir bra?? I så fall vil jeg også!! Kan du ikke sende meg pm med mail adr og evnt nettside til det stedet du bruker??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puh*

Masse å ta igjen her for at man ikke er på KG en hel kveld! :o :ler:

*s*

Men Izaria - selvsagt kan jeg sende deg PM! Den er på vei! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...