TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2121 Del Skrevet 28. april 2005 Så flott at det er i boks med frisøren. Blir jo en tidlig prøvetime da men det gjør jo ingen ting Håper du blir fornøyd. Fine de ringene dere nå vurderer Ja, kjempefine. Endelig noen som er enkle og klassiske, men litt annerledes allikevel. Og som er brede, ikke minst - vi liker dem kjempegodt begge to! Og i dag gikk jeg forbi kirken din! Den ba meg hilse så mye - den gledet seg veldig til å ha deg gående oppover midtgangen! Nåååh! Takk... --- Vi hadde forøvrig nettopp full action på tunet her. En telemontør glemte visst å bruke brekket, og da jeg spiste hørte jeg et smell...og da han kom ut for å hente bilen, var ikke den lenger der han parkerte den - neida, den stod trygt (??) plassert midt over muren og gjennom gjerdet hos naboen!!! :o Det gikk bra altså , med bilen, og ingen kom heller til skade, annet enn naboens gjerde - og det var absolutt ikke det verste som kunne skjedd. Vi bor i en bakke med mange barn, og det kunne fort gå så mye værre!!! Jeg kunne jo satt suppa i vrangsrupen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2122 Del Skrevet 28. april 2005 Bør kanskje oppdatere vår planleggningsliste - so here it goes: Diverse Gjesteliste: Er satt opp – endte opp med 70 middagsgjester, ingen til kaffe tror vi. Invitasjoner: Lagde selv, og sendt ut den 19. april med su. 1. juli. Allerede fått 18 svar! Oversikt over hvem som kommer og ikke: Under konstruksjon Ønskeliste: Er satt opp, men blir stadig oppdatert Gavekoordinator: Våre mødre Forlovere: OK – Arne, Anne Helene og Ingvild Brudepiker: OK – våre nieser på 2,5 og 5 år, Tora og Sanna Fotograf: Studio Vest ved Stine Moe reservert for vielse og etterpå Video: Har videokamera, og antakelig skal min fetter filme Annonse i avis: Mangler – sendes inn en uke før Ringer: Ikke bestemt – men skal antakelig ha disse Prøvelsespapirer: Innsendt 25. april Navneending: Innsendt 25. april Forlovererklæring: Mangler Brudepikekjoler: OK Bruden Kjole: Antakelig OK Slør: OK – hvis jeg skal bruke det Undertøy og underskjørt: Mangler Sko: OK Strømper: OK Strømpebånd: Mangler Diadem: Mangler, men vet ikke om jeg skal ha det eller ikke enda Smykker: Mangler Veske: Mangler, men vet ikke om jeg skal ha det heller Something old: Mangler Something new: Kjolen og smykkene Something borrowed: Mangler Something blue: Mangler – strømpebånd A penny in my shoe: Tror ikke det! Kjoletilpassing: Mangler Frisør: M&M Creative kl. 09.00 – må huske å bestille time for prøving snarest Make-up: Mangler – noen som vet om noen som er flinke og kan stille opp!??? Neler: Mangler – skal støpe, må bestille time Brudebukett: Ikke bestemt endelig – men er i dialog med florist Brudgommen Tøy: Mangler Sko: OK Knappehullsblomst: Må bestemmes sammen med bukett mm. Dagen før Ta en siste sjekk oppe på Østmarkseteren: Når? Overnatting for bruden: OK - hjemme Overnatting for gommen: Ikke avklart, men blir antakelig på hotell med forloveren Middag med nærmeste familie samlet: Hvor? Bryllupsdagen Koffert med evt. skiftesko etc. avleveres på Østmarkseteren dagen før: Brudebukett og knappehullsblomster må hentes hos florist: Hvem? Til kirken Reservere kirke: Ok – Uranienborg kirke - 20. august 2005 kl. 13.00 Prest: Bjørn Sandvik Samtale med presten: Avtale nærmere Trompetist:Arne Kollandsrud Velge salmer: Holder en knapp på ”Å leva det er å elska”, samt ”Kjærlighet er lysets kilde” Bestemme inn- og utgangsmusikk: OK – Mendelsohn inn og Nordraaks Pupose ut Arrangere transport til og fra kirken: OK – Hummer H1 Arrangere transport fra kirken til Østmarkseteren for gjester: Mangler Ekteskapsattest til kirken: Prøvingen innsendt for godkjenning :-) Eske til ringene / ringpute: Mangler Få hjelp til kjolen i kirken: Min mor og forlovere Pynt av kirken: Vurdere å droppe det – kirken er så stor, og vakker i seg selv. Så for mye vil virke forstyrrende og bli altfor dyrt, for lite vil forsvinne og ikke ha noen mening… Kirkeprogram: Lager selv – i full gang Til mottakelsen Lokale: Reservert – Østmarkseteren Restaurant fra kl. 14.00 Serveringspersonale: OK Bryllupskake: Under planlegging Toppfigur til kaken: Klar, hvis vi skal bruke den Champagne: Avtale med Jan på Østmarkseteren Frisk frugt: Avtales med Jan på Østmarkseteren Sjokolade / snacks: Avtales nærmere Øvrige drikkevarer: Avtales nærmere Til festen Reservere hotellrom for bryllupsnatten: Gjort – Juniorsuite på Grand Hotell Engangskameraer: Mangler Bordpynt: Skal avtales med Østmarkseteren i løpet av mai Bordkort: Lager selv - i gang Serviettringer: Lager selv – er i gang…men det tar så laaang tid! Lys og pyntebånd: Mangler Meny: Skal avtales med Østmarkseteren i løpet av mai, og siden lages og printes Drikkevarer: Skal avtales med Østmarkseteren i løpet av mai/juni Opprydding og rengjøring: Ikke for oss å tenke på Sjekke at meny og bordkort, kameraer og sanghefte er vel plasser ved bordene: Mangler En til å pakke opp gaver og føre system: Mangler Bordplan: Mangler Bordkort: Lager selv – er i gang ”Hvem er hvem” folder: Er i gang med teksten Opplyse om endelig antall gjester til restauranten: Må gjøres innen 3 uker før den store dagen Toastmaster: Mangler Velkomst/Velbekommesang: Mangler Tale/sang: Mangler Gjestebok + penn: Mangler Arrangere et gavebord inne i lokalet: Avtale med Østmarkseteren Musikk: Sette opp endelig liste, og brenne cd´er Til dagen derpå Morgengave: Er halvveis klar Bryllupsreise Utsettes til vi har råd, men håper vi kan komme oss av sted utpå vinteren, eller til sommeren igjen. I mellomtiden kan vi kanskje ta oss en storbyhelg, eller reise alene på hytta og bare koooose! Øvrig etter bryllupet Takkekort: Lager selv Bilder til takkekort: Mangler, men vi kommer nok til å bruke et amatørfoto og fremkalle det selv Frimerker: Mangler Rensing av kjole og sjakett: Mangler Fremkallelse av bilder: Mangler Gi beskjed om navneendring til bank, jobb, post m.fl.: Mangler Små gaver til våre foreldre for all hjelpen vi har fått: Mangler Scrapbook: Mangler Puh, det er rett mye å holde styr på – mon tro om det ikke er noe vi har glemt!?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #2123 Del Skrevet 28. april 2005 Flink du er Toria! Kommer ikke på noe som mangler akkurat nå...Det ser ut som om du (dere) har full kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2124 Del Skrevet 28. april 2005 Flink du er Toria! Kommer ikke på noe som mangler akkurat nå...Det ser ut som om du (dere) har full kontroll! :-) Joda, det kommer seg! Men jeg har sikkert glemt noe...ehm, VI... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 28. april 2005 #2125 Del Skrevet 28. april 2005 Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder, har fått noen få. Men så er jeg ingen IT-ekspert da, og har ikke gjort dette før... Fikk melding om at filen var for stor, så tror jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2126 Del Skrevet 28. april 2005 Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder, har fått noen få. Men så er jeg ingen IT-ekspert da, og har ikke gjort dette før... Fikk melding om at filen var for stor, så tror jeg trenger hjelp! Du må evt. forminske dem... Eller du kan sende de på mail, så kan jeg forsøke å gjøre dem mindre og sende de tilbake til deg, eller legge dem ut! Sender mailadr. på PM jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #2127 Del Skrevet 28. april 2005 ordentlig spent på bryllupsbildene fra aprilbrud...kanskje de er å se i morgen...nå tar jeg natten...sove godt i natt vennen..sees vel i morgen regner jeg med... Natta klem fra meg til deg - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 28. april 2005 #2128 Del Skrevet 28. april 2005 Fikk hjelp av mannen, så nå har vi lagt ut et bilde. Link i dagboken min! Ellers tusen takk for at du ville hjelpe, du er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. april 2005 #2129 Del Skrevet 29. april 2005 ja toria er god på sånt! flinke jenta :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #2130 Del Skrevet 29. april 2005 Ja Toria er flink!!! Også er hun blitt "Avhengig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 Forfatter #2131 Del Skrevet 29. april 2005 Ja Toria er flink!!! Også er hun blitt "Avhengig" Bare PASS deg du, så blir du det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #2132 Del Skrevet 29. april 2005 Bare PASS deg du, så blir du det også! Jeg vet, det er ikke mye om å gjøre før jeg blir det selv :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 Forfatter #2133 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vet, det er ikke mye om å gjøre før jeg blir det selv :oops: *ædda bædda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #2134 Del Skrevet 29. april 2005 Oj - det var en laaaang liste - og masser er jo allerede på plass! Jeg har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen - jeg ELSKER å lese sånt! :D Trist at jeg ikke får ei sånn liste sjøl, det er vel en av ulempene ved å ha et lite, "privat" og uformelt selskap! God helg!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 29. april 2005 #2135 Del Skrevet 29. april 2005 Flinke Toria! Fiiin liste du har laget! Ha en riktig god helg vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 29. april 2005 #2136 Del Skrevet 29. april 2005 Grattis med korsett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 29. april 2005 #2137 Del Skrevet 29. april 2005 Kikket litt på huskelisten din, og når jeg klikket inn på kjole-linken ble jeg litt overrasket! Ny kljole?? Det var ikke den du bestemte deg for etter den usa-kjolen var det vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 Forfatter #2138 Del Skrevet 29. april 2005 Grattis med korsett!!! Takk! Nå blir jeg fin vettu! Jeg OG Heidi! Nei, men helt ærlig - jeg ble utrolig fornøyd. Er ekstremt positivt overrasket over hvor fint det satt, ikke minst at jeg måtte ned en størrelse (så du fikk rett Vigdis, 38 ble for stort og det måtte bli 36C)!!! ...og selvsagt, en meget god pris. Under 500-lappen for det hele, og det er halvparten av beregnet budsjett og jeg er virkelig strålende fornøyd! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 Forfatter #2139 Del Skrevet 29. april 2005 Kikket litt på huskelisten din' date=' og når jeg klikket inn på kjole-linken ble jeg litt overrasket! Ny kljole?? Det var ikke den du bestemte deg for etter den usa-kjolen var det vel???[/quote'] Nei, du har heeelt rett - ikke samme kjolen! Jeg ombestemte meg! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #2140 Del Skrevet 29. april 2005 Takk! Nå blir jeg fin vettu! Jeg OG Heidi! Nei, men helt ærlig - jeg ble utrolig fornøyd. Er ekstremt positivt overrasket over hvor fint det satt, ikke minst at jeg måtte ned en størrelse (så du fikk rett Vigdis, 38 ble for stort og det måtte bli 36C)!!! ...og selvsagt, en meget god pris. Under 500-lappen for det hele, og det er halvparten av beregnet budsjett og jeg er virkelig strålende fornøyd! :-) Samme størrelse som meg det Må si vi har fått mye for pengen nå Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå