Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Føler meg teit :roll:

Det er ikke noe artig å drive å måtte snu på krona for å oppleve den fineste og mest romatiske dagen i sitt liv. Jeg har selv måtte kutte ned på en del ting for at vi skal kan ha råd til reisen vår.som koster mer enn selve bryllupet, iiik

Men det skal vi jammen unne oss har jeg trøstet meg med, det er ikke ofte vi har på tur sammen det siste snart 8 årene vi har vært sammen.

Uff, det ble mye sutring i boka di fra meg....

:wink:

Over til noe annet! Har du laget/tenkt på bordkortene?

Nå som innbydelsene er sendt ut og har fått de litt på avstand så har ideèr begynt å strømme :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der tok du meg på senga! :ler:

For det er akkurat det jeg har begynt på, bordkortene...

Vi er nesten helt sikre på hvordan de skal være, så nå driver jeg å kutter til kartong for å lage noen eksempler og se hvordan det blir til slutt. Har jo allerede 12 navn vi er siker på :sjarmor: , så blir det bra kan jeg jo lage 12 stykker!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Vi burde jo absolutt begynne med bordkortene vi også, de fleste navnene er jo spikret! Og jeg har jo kjøpt inn endel materialer, men har allikevel ikke peiling på hva jeg skal bruke hvordan av det jeg har kjøpt inn... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Der tok du meg på senga! :ler:

For det er akkurat det jeg har begynt på, bordkortene...

Vi er nesten helt sikre på hvordan de skal være, så nå driver jeg å kutter til kartong for å lage noen eksempler og se hvordan det blir til slutt. Har jo allerede 12 navn vi er siker på :sjarmor: , så blir det bra kan jeg jo lage 12 stykker!!! :wink:

hehehe :ler::ler:

Nå kan jeg også begynne... 3 stk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Vi burde jo absolutt begynne med bordkortene vi også' date=' de fleste navnene er jo spikret! Og jeg har jo kjøpt inn endel materialer, men har allikevel ikke peiling på hva jeg skal bruke hvordan av det jeg har kjøpt inn... :klø:[/quote']

:idesmil: miniatyr eks av innbydelsene.... for å nevne et eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Da er jeg her igjen :ler:

Har rukket å lage et eksempel av bordkort og må si meg rimelig fornøyd... enkelt og ikke kostbar :tommelsmil:

Noe planer for helgen du?

Vi skal bare hive i oss mat og drekka, sove og .... dra til sverige.Skal bi herlig å få være sammen Mr.S hjemme i helga. Han har jobbet for mye overtid i det siste.... annenrangs denne uka jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksempel du!?? Får jeg se??? (om du har anledning til å ta bilde da såklart...)

Skal se om ikke jeg kan få tatt bilde av ideen min også, når jeg får summet meg til å gjøre et par eksempler ferdig... :wink:

G kommer hjem, eller, han kom i sted, ga meg en nuss på nesen og gikk igjen - måtte jobbe i kveld her i byen! :roll:

Så, jeg blir sittende her alene jeg da. Men tenkte snart jeg skulle lage meg noe mat, og muuuuligens vaninljekremboller!?!?! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Vaniljeboller du GærneToria!

Jeg skal prøve å holde meg i skinnet nå disse to ukene jeg har frem til kjoletilpassingen... men det er sååå vanskelig i helgen, da! Sambo hadde blitt veldig glad om jeg hadde smelt i hop noen sjokoladeboller, vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har bakt boller i dag som jeg sendte med mannen og gutta på tur. Fikk nettopp en tlf fra forloveren om at dagen var reddet :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljeboller du GærneToria!

Jeg skal prøve å holde meg i skinnet nå disse to ukene jeg har frem til kjoletilpassingen... men det er sååå vanskelig i helgen, da! Sambo hadde blitt veldig glad om jeg hadde smelt i hop noen sjokoladeboller, vet jeg.

Skrev bare muuuuuuuligens da!!! *s*

Ekke godt for SMB, men sabla godt allikevel!!! :sikle: Får se...

Sjokoladeboller hørtes ihvertfall sinnsykt godt ut! :wow:

Jeg har bakt boller i dag som jeg sendte med mannen og gutta på tur. Fikk nettopp en tlf fra forloveren om at dagen var reddet :wink:  :ler:

Så bra! Heldige M og gutta! :-)

Den kaken til Bjarne der var forresten bare grusomt grell!!! :o

Ellers har jeg summet meg, kuttet og limt, og til sist tatt et bilde av endelig forslag til bordkort!

Hva synes dere - vi kan ha det sånn, sant? Helt enkelt, laget av samme kartong som innbydelsene, med samme font og fontfarge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Virkelig flott Toria!

Du er så flink med alt du :tommelsmil: blir utrolig imponert.

Skrifta er det selv skrevet eller dataskrift? Ikke nøye egentlig men jeg likte skriften veldig godt også :P

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Hei

Jeg så deg ikke på msn`en, sorry. :(

Datamaskinen har stått på, mens jeg var på kjøkkenet og laget mat.

Takk for at du holder meg på side 1, jeg er ikke så flink til å gjøre det selv for tiden :-( Du er så god, du :kose:

Klem til deg :klem:

Håper du får en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Åh, så først nå at du er på msn og la deg i min kontaktliste... Iz er også i min

Artig å snakke på msn også... går litt raskere da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld har vi sittet og kost oss skikkelig, etter at G kom hjem, og lyttet en del til musikk, så så langt er vi enige om at dette skal spilles i løpet av kvelden, når den tid kommer...

Musikkliste:

Aha – Take On Me

Aha – Spanish Steps

Aha – The Sun Always Shines On TV

Belinda Carlisle – Heaven Is A Place On Earth

Bill Medley & Jennifer Warners – The Time Of My Life

Bjørn Eidsvåg / Lisa Nilsson – Mysteriet Deg

Bjørn Eidsvåg – Skyfri Himmel

Cecilia Vennersten – Det Vackraste

Chantal Kreviazuk – Feels Like Home

Chicago – If You Leave Me Now

Chicago – You´re the Inspiration

Cindy Lauper – True Colors

Creed – With Arms Wide Open

Elvis Prestly – Can´t Help Falling In Love

Elton John – Blue Eyes

Elton John – Kiss the Bride

Enrique Iglesias - She Be The One

Enrique Iglesias -

Enya – China Roses

Enya – Storms In Africa

Eric Carmen – Hungry Eyes

Frank Sinatra – I Get A Kick Out Of You

Frank Sinatra – Strangers In The Night

Frank Sinatra – Somethin´ Stupid

F.R David – Words Don´t Come Easy

Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvisa

Jan Johansen – Se På Mig

Jewel – Foolish Games

Josh Groban – You Raise Me Up

Joah Groban – Your Song

Keith Urban – Somebody Like You

Kim Larsen & Kjukken - Victoria

Lene Marlin – Maybe I´ll Go

Maggie Reilly - Every Time We Touch

Maria McKee – Show Me Heaven

Michael learns to rock – The Actor

Michael learns to rock - Love Will Never Lie

Michael learns to rock - Breaking My Heart

Michael learns to rock - Nothing To Lose

Morten Abel – You Are Beautiful

Morten Abel – I´ll Come Back And Love You Forever

Morten Abel – You Are The One

Pat Benatar – Love Is A Battlefield

Patrick Swayze – She´s Like The Wind

Postgirobygget – En solskinnsdag

Postgirobygget – Idyll

Ronan Keating –When You Say Nothing At All

Ronan Keating – Way You Make Me Feel

Samantha Fox – I Only Wanna Be With You

Savoy - Velvet

Shania Twain - From This Moment

Sigvart Dagsland – Ka E Du Redd For?

Sinead O´Connor – Nothing Compares

Sixpence non the richer – Kiss Me

Sting – Fields of Gold

Sting – Every Breath You Take

The Corrs – Love to love

The Corrs – Runaway

The Conells – 74/75

The GoGo´s – Head over heels

Tommy Nilsson – Öppna Din Dørr

Vamp – Tir ná Noir

...fortsettelse følger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Nå ble jeg minnet på at jeg bør ta en titt på musikk-listen vår også - deres inneholdt masser av fin og stemningsfull musikk! :Nikke:

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert:

Fytti **** for en natt! :(

Nå er jeg helt satt ut, for værre bryllupsmareritt skal man vel lete lenge etter!!! Gjennom hele natten har jeg drømt, våknet og takket oven for at det bare var en drøm, sovnet og drømt videre, våknet, sovnet og drømt videre, våknet...osv. osv.

Det har vært helt sinnsykt! :evil:

Første gangen drømte jeg at jeg våknet på bryllupsdagen, bare for å innse at jeg hadde glemt å bestille frisør og sminkør! :o *hetta*

Men på merkeligvis kom nå dette til slutt i orden, heldigvis. Bare at det slett ikke slutter der... For neste sjokk kom ved at jeg ikke hadde noen kjole :grine:, for den var plutselig ikke kommet. Ikke hadde jeg slør eller underskjørt heller, men det fikk vi ordnet greit da. Jakten på en alternativ kjole endte i et mareritt av en blondekakekreasjon med alt for mye frynser og push og i det hele! :-x Da våknet jeg for første gangen og var bare SÅ takknemlig for at det hele var en drøm... Men det var på´an igjen i det jeg fredelig sovnet igjen. For da var jeg tilbake der det glapp, og fikk en telefon om at hotelrom ikke var reservert, samt at floristen var blitt syk og blomstene ikke var levert som avtalt for binding! :( Jeg våknet og priste oven igjen! :ler: Sluttet derimot raskt å le da jeg sovnet og drømte videre nok en gang (husker det klart som dagen) - hvor ringene altså ikke eksisterte, fotografen aldri kom...så skjedde det en masse uklart...før det toppet seg med at "slemme svigerinne" dukket opp som gjest i egen brudekjole for å danke meg totalt ut! :sjokkert:

Så nå er jeg bare så sliten, :Gjesp: og skikkelig skjelven!!! :-x

Og én ting er helt sikkert - i dag SKAL jeg og G til byen for å prøve litt ymse ringer...jeg har jo ikke nerver til annet! :ler: Uff!

:sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert::eeeh::sjokkert:

P.S.

Bare "lån" dere jenter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...