TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1981 Del Skrevet 20. april 2005 *kremt* Ny korreksjon... JA 10 NEI Ingen IKKE SVART 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #1982 Del Skrevet 20. april 2005 Dæven det må jeg si.... det tikker inn svar til deg vennen Vi har ikke fått noe respons enda siden de antagelig ikke har fått dem enda men problemer har nok og kommer til å oppstå ang innbydelsene.... utakknemlige famliemedlemmer. Jeg er hørselshemmet og kommer antagelig til å dra ut høreapparatet når den tid kommer at de vil ha med både den ene og den andre...., min løsning på det Ellers så kom jeg faktisk på at vi antagelig men må ikke sende inn papirene om prøving etc snart. Det er jo 4 mnd til idag da Og jeg ser for meg at akkurat nå om 4 mnd så har vi danset dansen vår og er på tur til å kutte kaken....*drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. april 2005 #1983 Del Skrevet 20. april 2005 Skal si du har fått mange svar alt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #1984 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, det var gøy! Selv om 5 av de 10 er veldig selvsagte gjester da, som oss selv, mine foreldre og hans mor! Men en venn av pappa hadde ringt til pappa og sa at de kom - de var bare så uendelig takknemlige over å i det hele tatt være invitert! Og slikt er jo veldig koselig å høre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. april 2005 #1985 Del Skrevet 21. april 2005 Tidlig oppe idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #1986 Del Skrevet 21. april 2005 Tidlig oppe idag? Gjett da - sånn er det å være i praksis! Eller, bare det å jobbe i helsevesenet! Men, opp det MÅ man! Nuh skal jeg bare på et møte da, så har jeg langhelg! Herlig!!! Tidlig oppe i dag igjen selv du jo!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #1987 Del Skrevet 21. april 2005 Håper møtet går greitt Blir det mer bryllupsplanlegging i helga da? Eller du har vel kanskje ordnet mye nå, er ikke lenge til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #1988 Del Skrevet 21. april 2005 Nja! Én tinge er i alle fall sikkert, og det er at jeg og G må sette oss ned og skrive et nytt og endelig budsjett, etter at de denne uken dukket opp en meget sur uforutsett utgift i form av et pengesluk! Så, vi må bare få regnet litt på hint og hist, og finne ut av hvordan vi skal få endene til å møtes, hva vi MÅ og hva vi IKKE MÅ ha etc. Så får vi ta det derfra. Ellers kommer jeg sikkert til å jobbe litt med kirkeprogrammer og kutte til mal til bordkortene, og heler lime på den siste navnelappen etterhvert som folk melder fra om de kommer eller ikke! Er i så godt lune om dagen, at jeg bare må få gjort ting når jeg "gidder"! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. april 2005 #1989 Del Skrevet 21. april 2005 Gjett da - sånn er det å være i praksis! Eller, bare det å jobbe i helsevesenet! Men, opp det MÅ man! Nuh skal jeg bare på et møte da, så har jeg langhelg! Herlig!!! Tidlig oppe i dag igjen selv du jo!?? Ja, tidlig ble det idag også eg vil oppleve å sove til 10 for engang skyld men det går jo ikke... Er vel også spent på om folk har bynt å få innbydelsene i posten Sløret kom ikke idag heller , titter spent i postkassen i morgen igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. april 2005 #1990 Del Skrevet 21. april 2005 Kan tenke meg at det bi godt med lang helg, jeg har jo fri pga sykemelding så... skal til legen igjen idag fordi de har funnet noe i en blodprøve og må inn igjen å ta en ny :evil: , hater nåler! Lørdag skal vi atter en gang til sverige på harry tur, og kjelleren bynn å bli fylt opp med utallige vinflasker og øl. Men skal man spare så er det sverige som er tingen, ihvertfall for vår del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. april 2005 #1991 Del Skrevet 21. april 2005 Veldig kjedelig med uforutsette utgifter. Og dere har fått stooore uforutsette utgifter i det siste :o Ikke rart at dere må kutte litt her og litt der. Kjedelig men sånn er det. Vi har det sånn vi også. Jeg har veldig lyst på at vi skal ha velkomstdring når vi ankommer hotellet, men bare det koster jo over 3000,-... Sambo mener det er tull for en liten drink til hver, men du vet... trenger eller trenger ikke... Men du: Jeg har en liten utfordring i boken min om du gidder slenge innom der når du kommer innom KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #1992 Del Skrevet 21. april 2005 STORE uforutsette utgifter ja. Vil jo ikke klage så mye, men skal jeg være ærlig, så er det veeeldig egentlig!. Mener, bryllupsreisen hang i en tynn tråd tidligere - nå er jeg nesten sikker på at det aldri blir noe av! For får vi noe penger ol. som bidrag, er det andre ting vi antakelig må prioritere!!! Jeg blir helt tussete lei jeg! ... Nei, tenke på noe mer positivt jeg - at vi sikkert får en fantastisk dag uansett. Han blir lekker, vi finner sikker fine ringer, kjolen er nydelig og buketten skal jeg sørge for at blir like så. Middagen vet jeg at kommer til å bli en suksess uansett, for de har så utrolig god mat på dette stedet - så det skal mye til for å IKKE bli fornøyd. :-) Og vi har mye annet å glede oss over, så vi får bare rette fokus mot det. Dessuten, en ferie skal vi få til, en gang, uansett - det bare MÅ vi! Har ikke fått noen flere svar i dag...:klø: I går strømmet jo de 10 første på, så det skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før neste mann melder seg!!! Vigdis - skal stikke innom siden din NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. april 2005 #1993 Del Skrevet 21. april 2005 Uff... godt å se at du tenker positivt nå! Eg e sekker på at dagen blir mer enn fantastisk og alt blir som du har drømt om Gir deg en stor og god Alt ordner seg til slutt... ikke gi opp og mist motet nå Vet at det er kjedelig å måtte avbestille reisen men tenk på at etter den 20.aug har dere 2 en evighet fremfor dere til å få ta igjen den reisen. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #1994 Del Skrevet 21. april 2005 Så søt du er, sms! "Heldigvis" er ingen reise reservert enda, da vi ikke har kunnet prioritere det i det hele tatt så langt. Og vi har uansett ikke mulighet til å reise rett etter dagen vår - hadde mer sett oss ut oktober eller noe. Men det er rett og slett mulig vi bare må legge en deilig ferietur til utpå nyåret, nærmere sommeren igjen... Jaja, på den måten kan vi jo ha noe ytterligere å se frem til sammen! :-) NY KORREKSJON...tikket just inn en sms... JA 12 NEI Ingen IKKE SVART 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #1995 Del Skrevet 21. april 2005 Skal si det tikker inn svar til deg Toria Kjedelig med uforutsatte utgifter men jeg er sikker på at dere kommer til å få en perfekt dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. april 2005 #1996 Del Skrevet 21. april 2005 Det ordner seg til slutt for snille piker, og Teddy Toria ER virkelig en SNILL PIKE!!!! ... og om ikke det skulle være nok, så er håret mitt Bettybustet!!! Ha en aller tiders helg vennen, og takk for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. april 2005 #1997 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg fant, jeg fant... en annen bok! Natta til deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. april 2005 #1998 Del Skrevet 21. april 2005 bare slentrer småtrett innom med et og et godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. april 2005 #1999 Del Skrevet 22. april 2005 hei! Så kjempefin bryllupsside dere har laget! Skikkelig lekker var den! God dag til deg, og god helg også :-) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #2000 Del Skrevet 22. april 2005 Håper det ordner seg med reise for dere! Uff Uff, det budsjettet ja.. :o Dumt at alt skal være så dyrt! Håper det ikke blir så mye mer.. :-? Ikke lenge til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå