TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1961 Del Skrevet 20. april 2005 4 måneder igjen!!! Eller, får å si det på en annen og mer nøyaktig måte: Det er 122 dager, 7 timer, 14 minutter og 31 sekunder til 20. august 2005, kl. 13.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #1962 Del Skrevet 20. april 2005 Åh ja 4 MÅNEDER IGJEN!!!!!! Prøve å hoppe litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 20. april 2005 #1963 Del Skrevet 20. april 2005 HURRA!!! Hmmm... når det var 4 måneder igjen syntes jeg at jeg hadde fått gjort sååå mye... nå er jeg dødsstresset! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #1964 Del Skrevet 20. april 2005 Bare så du vet det teddy, er jeg fortsatt og om ikke mer imponert over hjemmesiden dokkers. Det ble skikkelig fint og detaljene bare helt perfekt. Likte barne bildene av dokker to. Kjempe flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. april 2005 #1965 Del Skrevet 20. april 2005 fire måneder fire måneder fire måneder fire måneder fire måneder fire måneder *iiiiiiiiiiiiiik* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. april 2005 #1966 Del Skrevet 20. april 2005 ...og forresten, blir ordentlig spennende å høre om noen svarer i dag...*venter i spenning med deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #1967 Del Skrevet 20. april 2005 Meg også... men tror ikke de får innbydelsen i posten idag for min del. B-post Men gud så artig det blir når folk rundt om får det. Fikk sms fra svigermor i morges om at nå er det bare 4 mnd igjen til den store dagen, hun teller ned hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 20. april 2005 #1968 Del Skrevet 20. april 2005 pssst.. Nå er kjolen min på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1969 Del Skrevet 20. april 2005 :hoppe: 4 måneder igjen OG det aller første svaret på invitasjonene er allerede kommet! :-) Woohoo!!! Regnet jo for så vidt med at broren til G og kjæresten kom, meeeeeen, her tar vi ingen for gitt! *s* Status: JA 7 NEI Ingen IKKE SVART 64 SÅ gøy da! Har allerede fått litt skryt også! Juba juba!!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 20. april 2005 #1970 Del Skrevet 20. april 2005 HURRA! Men psst du må jo skrive opp ikke svart også, så vi ser potensialet! Og så er det lov å skrive opp seg selv på JA, man glemmer lett de "siste to gjestene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1971 Del Skrevet 20. april 2005 Bare så du vet det teddy, er jeg fortsatt og om ikke mer imponert over hjemmesiden dokkers. Det ble skikkelig fint og detaljene bare helt perfekt. Likte barne bildene av dokker to. Kjempe flott! Så koselig at du synes det! HURRA!!! Hmmm... når det var 4 måneder igjen syntes jeg at jeg hadde fått gjort sååå mye... nå er jeg dødsstresset! Og jeg er nesten stresset allerede nå! :o Men det går nok så greit skal du se. Noe nærmere en do-avgjørelse da? Izaria - *trallalallallalalalalalalalaaaaaaaa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1972 Del Skrevet 20. april 2005 HURRA! Men psst du må jo skrive opp ikke svart også' date=' så vi ser potensialet! Og så er det lov å skrive opp seg selv på JA, man glemmer lett de "siste to gjestene" [/quote'] OK - det er så greit atte - skal bli! Glemte det helt i "rusen" her... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #1973 Del Skrevet 20. april 2005 Du kommer helt sikker til å få myyyye ros og skryt for invittene dine - de er jo såååå fiiiiiiineeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1974 Del Skrevet 20. april 2005 Du kommer helt sikker til å få myyyye ros og skryt for invittene dine - de er jo såååå fiiiiiiineeeeee :kysse: Så søt du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1975 Del Skrevet 20. april 2005 Fikk nettopp en mail fra Blomsterloftet forresten, en av de floristene jeg kontaktet i går - og de mente absolutt at jeg burde ha en hengende bukett eller noe som hang litt ned. Særlig var de ville med den opprinnelige buketten, bare at de også det vil passe best med hvite orkideer og innslag av knallblå, små hortensia, OG den hvite runde buketten med et bredt mørkeblått og hengende bånd! Så jeg tror kanskje det kan blir noe av dette. Den blå knoppebuketten, som jeg likte så godt, bestod av en erteblomst som heter Muscari og som er en såkalt vårløk vanskelig å skaffe i august - så da er det ute av verden... De beste blomstene ville altså være hvite orkideer, hvit eller blå hortensia eller ridderspore. Da vil det antakelig være finest med bukett med hvite orkideer eller hvit hortensia - som også kommer til å stå best til brudepikekjolene og som brudepikebukett! Kjekt å vite liksom - å få litt tilbakemelding fra fagfolk. Men nå venter jeg med å avgjøre til jeg hører noe fra resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. april 2005 #1976 Del Skrevet 20. april 2005 Så bra at det ordner seg med blomstene dine, den er så nydelig den hvite buketten - sukk Blomsterloftet, ja, det er de som skal levere blomster til lokalet vårt. God til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1977 Del Skrevet 20. april 2005 Så bra at det ordner seg med blomstene dine, den er så nydelig den hvite buketten - sukk Blomsterloftet, ja, det er de som skal levere blomster til lokalet vårt. God til deg. Menne duuuu, snupp...hva slags bukett var det du skulle ha da!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. april 2005 #1978 Del Skrevet 20. april 2005 Hei snuppelure! Titter en rask tur innom fra oppe i nord. Synes også siden ble kjempefin, gjorde seg med det bildet! :-) Venter spent på tilbakemelding på invittene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. april 2005 #1979 Del Skrevet 20. april 2005 johoo - syv stykker har svart allerede ser jeg! Morro! Da tar jeg natten..reiser i morgen tidlig til Oslo - herlige Oslo - så litt kvalitetstid med sambo er det jeg ditcher kg for Ha en fin kveld snupp...vi sees til sommeren vet du! Klem til deg Vic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 Forfatter #1980 Del Skrevet 20. april 2005 Ta kvelden med gooood samvittighet du! Hihi - de 7 er meg og G, mamma og pappa, svigermor, samt kommende svoger og svigerinne på hans side... Du vet, det har liksom ikke takket JA sånn helt - men det er jo de som inviterer - og vi VET jo at de kommer...så dermed kunne vi jo trygt notere oss det! Forresten har det gått skeis med ei venninne og "mannen", så da er han plutselig strøket fra listen. Så da blir det bare 63 som ikke har svart...eller 62 - for jeg fikk just en mail av henne og hun har jo sagt at hun kommer da! :-) Så, ny status: JA 8 NEI Ingen IKKE SVART 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå