Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

oj, oj, oj teddy! Gled deg til å få de første telefonene, sms'ene og mailene på svar fra gjestene. det er så gøy!! Vi har allerede fått svar fra 32 stykker, og det er like gøy fremdeles!

Gleder meg på dine vegne!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SU´en er nokså lang da... 1. juli er den satt til! Så vi må nok gjerne smøre oss med tålemod der ja! :tunge1:

Men faktisk så regner jeg med at de aller aller fleste greier å få fingeren kjapt ut, så går jeg heller mase litt etterhvert! :ler: Enn så lenge holder jeg motet oppe, så får jeg heller klage litt etterhvert! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Åhh.. gled deg til svarene. Vi har fått så koselige henvendelser etter vi sendte ut invitasjonene, det er så koselig. :tommelsmil:

Takk for enda en hilsen i boken min, Vic. Du er så raus med godorden, søte deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åh, så herlig det må vere å ha sendt ut invitasjonane!!!! :) Eg gledar meg veldig til vi skal sende ut save the date-kort... ;) Var på posten å kjøpte slike hjerte-frimerker i dag, faktisk.. *smile* Det ER detaljane som utgjer heilheten, vettu... *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten akkurat gått en runde med meg selv, og endelig fått sendt inn en forespørsel på brudebukett igjen. Jeg innbiller meg at den buketten med de lilla orkideene rett og slett blir for lilla i forhold til alt det andre...og jeg funderer nå på om jeg skal gå for noe litt annet, noe ala denne eller denne...bare at jeg da vil erstatte det lyseblå båndet med et mørkebått/marinefarget et, og kanskje et smalt i sølv, eller små perler/stener til pynt!?

Har sendt mail med flere eksempelbilder, samt bilde av kjolen og brudepikekjolene til flere dekoratører, og venter spent på tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

nyyydelige Teddy! Begge to. Helt fantastiske var de! Liker jo egentlig veldig godt buketten du egentlig har snakket om - kan du ikke bare velge noen blå ...

Men skal man se bort i fra drømmebuketten, syns jeg......ååå.....veldig vanskelig...men den første...med hvite blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Du gjør det vanskelig for deg selv!

Du som hadde bestemt deg for dèn nydelige buketten. Men ut av de 2 du nå har valgt så likte jeg den blå best :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Enig med det Izaria og Heidi skriver jeg vennen!

Den er jo så nydelig den buketten du hadde valgt :Nikke:var jo en av mine egne favorittbuketter, husker du?

Blir forresten spennende å høre om noen av dine gjester kommenterer frimerkene på invitasjonene. Jeg hadde jo de bryllupsfrimerkene (men to på hver ettersom invitasjonene ble så tunge :roll: ), men ingen har kommentert det. Der har du oss bridezillaer i et nøtteskall. Bruker masse tanker og energi på ting ingen legger merke til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig!?

Neida, jeg har bare fått litt tid til å gruble og tenke og gruble, vingle og gruble litt til igjen. Den er nyyydelig den aller første buketten, men det er akkurat det med fargen på orkideen. Men kunne kanskje fått til noe lignende med hvite orkideer, og små innslag av mindre blå blomster!?? :klø:

Foreløpig venter jeg spent på hva som kommer ut av henvendelsene rundt om - der jeg også har spurt om ideer og om hva som kan passe kjolen mm. Så får vi se - jeg har i det minste langt fra avskrevet den hengende buketten, men holder en knapp på de to andre der også. Før var jeg veldig på at jeg skulle ha en hengende bukett, men jeg føler nå at de mer samlede og små runde er mer meg...

Godt jeg fremdeles har tid til å gruble mer over det da! :ler:

Vigdis - ja, ikke sant! Vi legger ned så mye tid og arbeid i ting, og freaker helt ut med detaljene, som andre ikke ser, ikke engang når du kommenterer det eller spør. Da blir det bare "åh, det la jeg ikke merke til" eller "hvorfor gadd dere det?"!!! :roll: Men, så lenge du jeg og vi to er fornøyde, så er vel det hele i skjønneste orden!? Sant??? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05

:ler: så sant, så sant Toria. Det viktigste er jo at vi selv er fornøyde med detaljene, så får de andre bare overse det de vil overse :tunge1::ler:

Jeg var forresten helt på viddene når det gjaldt brudebuketten jeg også. Først sto det egentlig mellom "din" og "Heidi's", men så endte jeg jo opp med noe... tja, kan vel egentlig si litt anderledes??? Ihvertfall hvite orkideer som henger. Det blir litt noe av det samme som "din". Synes det er utrolig lekkert og også morsomt med noe som ikke alle andre har jeg.

Ja, nå bare babler jeg :oops: På tide å hoppe til køys for en sliten småbarnsmor...

:sove: godt lille venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - tror jeg har spart meg mye bry ved ikke å være så bridezilla, ja. :wink:

Må innrømme at ting som frimerker og slikt aldri falt meg inn, jeg har mer enn nok stress og mas og ting å tenke på uten denslags detaljstyring.

Blir jo klart misunnelig når jeg ser hvor lekkert dere gjør det, men innser at det for meg ville blitt mer strev enn glede, og da prøver jeg å være fornøyd med hva jeg får til.

Og nå er det for sent å bekymre seg om invitasjonene, i alle fall - på tide å konse mer på bordkort og kirkeprogram!

Selv om kirkeprogrammene nok kommer til å være helt enkle, hvite, selvprintede ark - har ikke nok igjen på budsjettet til å gjøre noe spesielt med dem, er jeg redd. I hvert fall ikke etter siste runde med bordpynt/gave-ting shopping...

Men så spennende å vente på de første svarene! Håper du får mange svar raskt - jeg mangler fremdeles syv svar, og har SU-frist på fredag! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Gosh! Begge bukkettene er nydelige. Enkel men gud så lekker. Den første er jo bare så søt da, og jeg ser for meg den med blå fargen dokkers(bånd).

Har vært å forhørt meg litt om bukketten jeg også.. og overrasket over hvor billige den blir egentlig, og det er jo bra. Men samtlige plasser vi var og viste bildet og spurte pris kalkulerte de med "bryllups-pris", det var ikke vanskelig å skjønne. Til og med brudesløret som det er noe av i bukketten ble plutselig noe av det dyreste som fins... er så overgjett at åh

:roll: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med bryllupspriser altså! Det IRRITERER meg - at det skal bli så mye stivere pris bare fordi det kalles brudebukett mm.

Husker ei venninne, hun bestilte bare en helt enkel rosebukett, selvsagt med de farger hun ønsket og slikt, men betalte altså under halv pris av brudepris fordi hun ikke skulle ha såkalt brudebukett! :o Det er jo litt sykt!!! Det er jo ofte de samme blomstene de bruker, så en skulle jo tro at det ikke kunne bli så vanvittig mye mer kostbart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...