@riel Skrevet 18. april 2005 #1921 Del Skrevet 18. april 2005 Den der lista var genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. april 2005 #1922 Del Skrevet 18. april 2005 den lista var lur den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #1923 Del Skrevet 18. april 2005 Det var en lang liste - må nesten ha med en liten bag for å få plass til alt det der! Men mye av det skal jeg nok også ha vi vesken min også! Syns også folk kan svare med en gang men samtidig så er jeg jo veldig flink til å utsette ting selv også så jeg får vel ikke klage høyest. Mangler selv svar fra 9 personer og venter utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 Forfatter #1924 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, det var en lang, men dog smart liste! Kommer nok slettes ikke til å ha med meg det hele, vet ikke engang om jeg skal ha veske...men tenkte nå kanskje mine forlovere kunne rustes fullt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 18. april 2005 #1925 Del Skrevet 18. april 2005 ja, det har min forlover fått i oppgave...vet ikke om hun kanskje trodde at jeg tullet...men pytt, ikke mitt problem. hun får bare sørge for ha en stor nok veske/bag med seg. Og det aller viktigste i vesken. Det vil si pudder, rouge, lommertørkle, halspastill, hodepinepiller og lipgloss...ble vist en del likevel det..skulle kanskje hatt to forlovere sånn som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 Forfatter #1926 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, du kan så si... Men veldig greit å ha alt samlet på et sted også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. april 2005 #1927 Del Skrevet 18. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 18. april 2005 #1928 Del Skrevet 18. april 2005 Hei på deg Alt bra?? Den listen *stjal* jeg. Ganske enkelt genial.. Blir spennende med innbydelsene da. Jeg kommer nok til å bli ganske så eiesyk selv, har jo lagt ned ganske mange timer på å få de akkurat slik en vil, og så kan en risikere at folk ikke legger merke til de engang det hender nok ikke Ha en fin kveld. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #1929 Del Skrevet 19. april 2005 Jasså, "innhold i veske liste" Smart det der... men må sikkert kutte det ned litt for min del, har tenkt å ha veske og ikke koffert da Tullet bare... Hadde du sendt ut invittene nå? Jeg sendte de ut idag først an. Trodde jeg skulle få sendt de før men det ble så mye styr att og frem. Ellers da? Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 19. april 2005 #1930 Del Skrevet 19. april 2005 og så kan en risikere at folk ikke legger merke til de engang -det har forresten skjedd meg...eller det vil si, jeg kjøpte jo sånne fine hjerte frimerker på posten...og ikke èn har bemerket det! Som sambo sier så er det kanskje ikke så mange som ser på frimerker generelt, men jeg skulle da tro at man la merke til et stort rødt hjerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 Forfatter #1931 Del Skrevet 19. april 2005 Jasså, "innhold i veske liste" Smart det der... men må sikkert kutte det ned litt for min del, har tenkt å ha veske og ikke koffert da Tullet bare... Hadde du sendt ut invittene nå? Jeg sendte de ut idag først an. Trodde jeg skulle få sendt de før men det ble så mye styr att og frem. Ellers da? Noe nytt? Intet nytt ellers nei, annet enn at jeg selv planlegger å komme meg på posten før den stenger!!! Litt artig, sendes de ut i dag, er mange fremme allerede imorgen - på dagen 4 måneder i forkant! *iiik* Spennende dette altså!!! Tenk, straks begynner forhåpentligvis alle tilbakemeldingene å komme! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #1932 Del Skrevet 19. april 2005 Intet nytt ellers nei, annet enn at jeg selv planlegger å komme meg på posten før den stenger!!! Litt artig, sendes de ut i dag, er mange fremme allerede imorgen - på dagen 4 måneder i forkant! JA, tenk det da. Akkurat 4 mnd til imorgen *iiik* Spennende dette altså!!! Tenk, straks begynner forhåpentligvis alle tilbakemeldingene å komme! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 Forfatter #1933 Del Skrevet 19. april 2005 Øhhhh... Hadde du noe mer du skulle føye til den quote´n eller!??? Men jenter!!! Nå er altså alle de 39 middagsinvitasjonene våre påklistret hjerte-frimerker og sendt avsted!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #1934 Del Skrevet 19. april 2005 Skjønner ikke hva jeg har gjort der.... Oh, hjertefrimerker Eg bestilte den der bryllupsfrimerkene de hadde. Den med hender og en ring. Dårlig til å forklare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #1935 Del Skrevet 19. april 2005 Så flink vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 19. april 2005 #1936 Del Skrevet 19. april 2005 Øhhhh... Hadde du noe mer du skulle føye til den quote´n eller!??? Men jenter!!! Nå er altså alle de 39 middagsinvitasjonene våre påklistret hjerte-frimerker og sendt avsted!!! Iiiiik! Da går du en spennende tid i møte! Hvor mange blir dere max inkludert deg og G? Og hvor mange tror du dere blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 Forfatter #1937 Del Skrevet 19. april 2005 Skjønner ikke hva jeg har gjort der.... Oh, hjertefrimerker Eg bestilte den der bryllupsfrimerkene de hadde. Den med hender og en ring. Dårlig til å forklare jeg *s* Men IKKE vet jeg!!! Ja, de er kjempefiiine de med hendene på! Men da sendte du som B-post, sant?!? De hadde ikke de frimerkene her da, derfor det ble de røde Valentine´s...selv om det vel ikke var full match til hvitt og blått. Meeen - det får være grenser for detalj-hysteri , og det er uansett meget bedre enn gapende gjedder og andre vannskapninger! Vi er KJEMPEFLINKE! Iiiiik! Da går du en spennende tid i møte! Hvor mange blir dere max inkludert deg og G? Og hvor mange tror du dere blir? Ja, nå skal de bli spennende med alle tilbakemeldingen, både i form av hvem som kommer og ikke, samt om noen bemerker invitasjonene! Med meg og G blir vi max 71 middagsgjester - kanskje 73 (om de vi har invitert muntlig fra Afrika kommer...) Grovt regnet antar jeg at vi ikke blir færre enn 65 - for de det er mest usikkert rundt om kommer eller ikke, har egentlig allerede takket JA! :-) G har en onkel som jobber "turnus" i Nordsjøen m.fl, men vi vet nå at de kan og veldig gjerne kommer. Men vi noterer oss ingenting ned før vi får skikkelig SU-svar!!! Vi blir med andre ord mange nok, og muligens inviteres det 15 stykk til kaffe også - men det er ikke helt bestemt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #1938 Del Skrevet 19. april 2005 Det holdt akkurat 20g så vi sendte de som b-post. Skrev B framfor frimerket med gull-tusj. De kommer antagelig frem til venner og famile nærmere helga da tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 Forfatter #1939 Del Skrevet 19. april 2005 Smart! Den B´en har jo ingenting å si spør du meg, i alle fall ikke når man kan skrive den pent på selv! :-) Nei, nå skal det blir skikkelig gøy å høre hva folk sier altså. Hadde du bilde av invitasjonene dine du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #1940 Del Skrevet 19. april 2005 Tror det ligger noen dårlige bilder i albumet mitt her på KG. Skal ta noen nye, har eksemplar i permen min. Forresten! Har du ordnet med frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå