Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du hjelpe meg eller V?

Hvilken font er det du har brukt på monogrammet?  Tenkte jeg skulle lage Menyer og kirkeprogram selv...

'

Sorry... :oops: Så ikke innlegget ditt over her med én gang!

Har brukt edwardian script i monogrammet, og på konvolutter mm. Det er en utrolig fin font, men må opp en god del i fontstørrelse for å få noe ut av den! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :kose: til deg også, søte C! :vinke:

Nå er jeg forresten gressenke igjen, da min kjæreste lille gullklump forsvant ut døra for å gjøre rogalending av seg også denne uken! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Nå er jeg forresten gressenke igjen, da min kjæreste lille gullklump forsvant ut døra for å gjøre rogalending av seg også denne uken!  :(

Og jeg er "fotballenke" for et par timer - sambo er og ser på Brann-VIF i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er "fotballenke" for et par timer - sambo er og ser på Brann-VIF i kveld.

*s*

Godt vi har KG da! :ler:

Og sorry meg, men jeg bare MÅ... HEIA START!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tsk tsk - GO LYN!!!

Oki da - Heia Start OG Lyn... Jeg er jo opprinnelig Oslojente, så skal godta det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Nå er jeg forresten gressenke igjen, da min kjæreste lille gullklump forsvant ut døra for å gjøre rogalending av seg også denne uken! :(

Uffa! Dakar deg, da. :trøste:

Vel, det er ingenting annet å gjøre enn å nyte tiden med deilig skummende bad, hvitvin, bryllupsblader, jordbær og en real shoppingtur mens han er borte. Ser ingen annen utvei.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Fått det meste unna når det kommer til planlegging? ;)

Håper du har en fin dag! :klem2:

Ikke lenge før... :bryllup: ...

Syns det er rart å tenke på av og til, det slår meg at JEG skal gifte meg...

Har vært singel for det meste, så treffer jeg en og alt klaffer & nå er det bryllup & baby-prøving neste vår.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

oj, spennende! Er det ikke i dag du har sendt ut invitter?? Kan tenke meg at du er spendt på alle svar og kommentarer (og skryt ikke minst) av arbeidet ditt.

Jeg syns det er kjempe spennende selv i hvert fall! Til nå er det 33 stk som har svart ja, 1 som har måttet takke nei og 42 som ennå ikke har svart (skjønner ikke de som bare trekker ut tiden..hvorfor ikke bare svare med en gang?)

Ellers så sitter jeg her med en demo som en norsk jente har sendt meg...lurer på om vi skal ha henne i kirken.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, invitasjonene må vente til imorgen...rakk det ikke i dag! :tunge1:

Men det er helt greit det - det er nesten blitt sånn "eieforhold" her... Lagt ned så utrolig mye tid og energi i disse invitasjonene også, så nå er jeg nesten blir sånn at jeg slett ikke vil gi de fra meg - de er mine....MINE!!!! *mouuaaaaaaaaahhhhahaha*

:hoho:

Men gjett om vi er spente da! Klart det, og håper jo så mange som mulig kan komme. Synes også folk kan svare med én gang egentlig, for hvis ikke er det jo så lett å glemme det liksom. Bedre å sjekke ut om man kan med en gang vel?! Selv om det nok kan bli sånn "imorgen"-greie det også, for mange... Jeg skal i alle fall være kjemperask neste gang jeg får en bryllupsinvitasjon! :-) *hihi* Det er vel sånn det er, når man gjør noe selv får man veldig sterke meninger om hvordan ting IKKE skal gjøres. Får bare være litt forsiktig og ikke kaste stein i glasshus! :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lille huskeliste til hvad man skal huske at putte i brudens taske -En læbestift eller gloss, så du kan holde kyssemunden klar hele dagen

- En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.

- En mascara. til at bevare de kønne øjne

- En pakke kleenex til de mest rørende stunder.

- En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.

- Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.

- Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.

- Pudderpapir. I modsætning til almindeligt pudder fjerner det sved og fedt samtidig med, at det lægger et tyndt lag pudder på huden. Hvor det kan købes- Se længere nede

- Klar neglelak. Hvis nylonstrømperne løber så put lidt neglelak på der hvor skaden er sket så det ikke bliver værre

- Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af

- Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!

- Sikkerhedsnål

- En tube kontakt lim hvis hælen på skoene skulle knække

- En neglefil, hvis de fine negle knækker

Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj

Hvis man får for mange ting man skal bruge til festen så kan man evt. bede feks. en veninde om at tage tingene med for sig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...