TeddyToria Skrevet 16. april 2005 Forfatter #1881 Del Skrevet 16. april 2005 Takk for innspill @riel! Det synes nok ikke på bildet, men faktisk så er de "små" menyene brettet i tre... Lurte på om jeg skulle ha en side til hver; forret, hovedrett og dessert! :klø: Det kan kanskje bli litt effektfullt! :-) Har faktisk fått gjort masse i dag! Kjøpte ordentlig kvalitetspapir/kartong 160 gram glatt, som gir et renere og penere inntrykk og stiver av litt. Det blir så mye mer elegant! Har rett og slett bare tatt en avgjørelse ang. kirkeprogrammene også, så nå er malen ferdig! Resultatet kan, når godkjent, sees her og her Det eneste som ikke endelig er bestemt er salmene, i det minste to av dem. Vi kommer til å ha "Å leva det er å elska", og antakelig "Kjærlighet er lysets kilde". Mer usikker er vi på den siste "Til kjærleik Gud oss skapte"...vi er rett og slett litt oppgitt over at alle salmer er så veldig GUD hele tiden, men det har jeg jo beklaget meg over tidliger, og skal la det bli med det! Men nå er vi kjempefornøyde med en enkelt og stilfull layout (synes vi da)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. april 2005 #1882 Del Skrevet 16. april 2005 blir helt stum! Syns du er UTROLIG flink Teddy! Kjempe stilfullt...en rød (eller blå) tråd gjennom hele bryllupet. VAKKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. april 2005 Forfatter #1883 Del Skrevet 16. april 2005 blir helt stum! Syns du er UTROLIG flink Teddy! Kjempe stilfullt...en rød (eller blå) tråd gjennom hele bryllupet. VAKKERT! Så ikke du hadde skrevet til meg rett over her jeg... Men tuuuuuusen takk snupp! Veldig koselig å høre, men jeg blir nesten litt :oops: her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. april 2005 #1884 Del Skrevet 16. april 2005 ..ti-hi, så akkurat på nettsiden deres...søte små barna...syns det du har skrevet i ønskelisten var kjempe fint. Hvor kom du på denne teksten fra? Veldig fint sagt liksom... bare tuller med deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. april 2005 Forfatter #1885 Del Skrevet 16. april 2005 ...syns det du har skrevet i ønskelisten var kjempe fint. Hvor kom du på denne teksten fra? Veldig fint sagt liksom... Nei, mon tro!?!?!?! :klø: Har gjort om litt da! Men tenkte jeg skulle forandre mer, har bare ikke kommet så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 16. april 2005 #1886 Del Skrevet 16. april 2005 Bare innom og titter! Du har virkelig vært kjempeflink!!! Misunner deg som har fått gjort så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 16. april 2005 #1887 Del Skrevet 16. april 2005 Hei Teddy... Det er motiverende å lese om at noen får gjort noen fornuftige bryllupssaker om dagen. For meg har det stått lenge stille nå... Jeg klarer jo ikke å bestemme meg for noen ting.. Men jeg likte kjempegodt kirkeprogrammene deres (og alt det andre som er i samme stilen :rosasmil: ). Jeg er heeeelt enig i at det ble enkelt, klassisk, stilfult og elegant. FLINKE TORIA Håper jeg kan bli litt inspirert av deg jeg.. Ha en vidunderlig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. april 2005 #1888 Del Skrevet 16. april 2005 Hei Teddy, prøvde du å brette kirkeprogrammene med 2 innlegg? Hvordan ble det? Litt spent... Klem fra Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. april 2005 #1889 Del Skrevet 17. april 2005 Kjempelekkert - både kirkeprogram og meny! Du spurte om hvordan vi har det med meny osv. Vi kommer til å ha et felles hefte for meny, bordplan, sanger, litt om her gjest osv. Har tenkt å ha dette i samme format som dine kirkeprogram, men har ikke prøvd enda om det blir bra med så mange ark brettet den veien. Kirkeprogrammet har jeg laget i samme format som invitasjonene. Vet ikke helt enda om hvordan det blir med arktype, monogram osv (har ikke kommet så langt enda). Men jeg har funnet et brudepar som jeg hadde tenkt å bruke på forsiden på kirkeprogrammet. Det er dette her. Men som du skjønner så er det hele foreløpig veldig uklart i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. april 2005 #1890 Del Skrevet 17. april 2005 DU er flink du!!! kjempefine menyer og program!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. april 2005 Forfatter #1891 Del Skrevet 17. april 2005 SÅNN...endelig!!! Nå er alle invitasjonene ferdig, og alle konvolutter skrevet ut og limt igjen!!! (med to små unntak, fordi vi mangler adresse) :enig_animasjon: Puh! Det var litt av et styr, og jeg holdt det gående til langt på natt...men nå er det på øyeblikket klappet og klart! Endte opp med å skrive ut hver enkelt konvolutt med samme font som brukes både i deler av invittene og på kirkeprogrammene mm, samt i den blå fargen. Brukte helt enkle hvite konvolutter, som vi rett og slett bare pyntet med to små sølvhjerter foran og "forseglet" med et større hjerte bak. På den måten går fargetemaet igjen også på konvoluttene. Detaljfreak!? Jeg!?!?! Kan jeg da aldri tro!!! Og slik ble altså invitasjonene så og si seendes ut helt til slutt, i og med at alle er litt ulike utenpå: Stående Liggende Etter planen sendes de alle ut imorgen den dag! :-) Det er bare litt "skummelt", for nå tenker jeg at "tenk om det står feil noe sted" og "jeg har sikkert glemt noen" eller "hva hvis jeg har puttet invitasjoner i feil konvolutt" osv. OG - nå er det virkelig igang, når invitasjonene er ute er det på én måte virkelig ingen vei tilbake :o - selv om vi slett ikke skulle ønske det var det! P.S. Alle bildene er kun for den kresne, ekstremt nysgjerrige eller spesielt interesserte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Grey Skrevet 17. april 2005 #1892 Del Skrevet 17. april 2005 Utrolig lekre invitasjoner, Toria! Tror nok de fleste kommer til å bli stumme av beundring når de får den i hånden - alt jeg kan si er 'I'm flabbergasted!', eller som vi liker å si det 'my flabber is gasted'... Alvorlig talt - de er utrolig nydelige, og jeg skjønner plutselig alt snakket om 'de evinnelige hjertene' og alt det arbeidet du har lagt ned i dette! Utrolig! Og jeg syntes jeg jobbet mye med invitasjonene! Bestemte meg for tema, designet, laget og sendte ut på ca. 2 uker, jeg! Må innrømme at da jeg og søstern var innom Panduro for å jakte bordpynteting, så falt vi begge to for 'scrapbooking' og kortlagingstingene... :oops: Tror ikke helt jeg har tålmodighet nok til denne hobbyen, men herregud så gøy det ser ut! Søsteren min fikk sånn intenst blikk, så jeg tror store deler av første lønningen hennes kommer til å bli brukt i butikken der, ja! Uansett: Imponerende å se så gjennomtenkte designvalg - jobber du med grafisk formgivning til vanlig, eller er du bare en sånn 'superamatør'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. april 2005 #1893 Del Skrevet 17. april 2005 I'm impressed! IGJEN! ..så at du hadde lagt ut spørsmål på bryllupsforumet...og der har jeg også svart deg, og stilt enda et spørsmål til deg...kloke Toria ...klipper og limer det inn her: Men en annen ting...skjønner ikke helt denne sanghefte greia...er det ikke sånn at gjestene kommer med sanger? Hvorfor lager du da et sanghefte?? Håper på svar... Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 17. april 2005 #1894 Del Skrevet 17. april 2005 Så flotte invitasjonene ble! Kjempe fine! Ha en fortsatt fin søndag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. april 2005 Forfatter #1895 Del Skrevet 17. april 2005 Tuuuuuuuuuuuusen takk, dere skjønne snuppelurene! :-) Bare synd jeg så lett rødmer! :oops: *hihi* Minerva Grey - tja, hva skal jeg si. Synes ikke jeg er noen superamatør selv da, ei heller egentlig noe flink... Ikke driver jeg med design heller, selv om jeg kanskje burde!? :klø: Neida, jeg har nok bare arvet det "kunstneriske" genet fra pappaen min, som er tegner. Det er i alle fall det familien som regel begrunner det med! Uansett, det er jo ikke tiden man bruker som avgjør elegansen og kvaliteten da... Jeg er sikker på at dine invitasjoner er lekre! Mener, jeg er jo så lei nå at jeg nær sagt bare jeg ser dem - hvilket ofte fører (og førte?!?! :klø til at de aller siste blir sånn "på halv stang", da man ikke orker og gidder mer! Izaria - nei, altså, det er jo andre som lager sanger da...men de skal jo legges INN i noe, lik som en folder. Så vi tenkte vi kunne sørge for å lage en slik mappe el.l. som toastmaster kan få og legge alle sanger mm. inn i, sånn at det utad glir inn i alt det andre og står i stil. You see!?? Er bare meg og denne perfeksjonismen igjen da vet du! :oops: Nå skal jeg på middag til svigermor, som antakelig kommer til å synes det er helt borti viddene tåpelig av oss å sende invitasjonene i posten i steden for å dele de ut personlig! Alltid skal andre ha meninger... For ikke å snakke om det evinnelige jobb-maset, dag ut og dag inn - jeg blir helt !!! Men ha en fin ettermiddag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. april 2005 Forfatter #1896 Del Skrevet 17. april 2005 Den tradisjonelle talerekkefølgen er: 1. Vertskapet, brudens mor eller far starter talene med en velkomsttale. Den holdes ved middagens start. 2. Brudens far 3. Brudgommen 4. Bruden (hvis hun ønsker det) 5. Brudens forlover 6. Brudgommens forlover 7. Brudgommens far 8. Brudens mor 9. Brudgommens mor 10. Besteforeldre/Faddere 11. Søsken 12. Venner og andre som ønsker å holde en tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1897 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan font har du brukt? De ble veldig fine, Vic! Hannemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #1898 Del Skrevet 17. april 2005 Hei Toria. Så flink du har vært med invittene, kirkeprogrammet og menyen!!! Er helt imponert jeg. Det blir kjempefint. Skjønner godt at du er lei de hjertene men det hadde jo vært utrolig flott om de gikk igjen på bordet, enten på bordkortene eller menyene Håper du har hatt en fin helg med G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. april 2005 Forfatter #1899 Del Skrevet 17. april 2005 Takk, Heidi-vennen! Tenkte kanskje vi skulle klippe ut noen hjerter, og knyte de fast i silkebånd rundt noen kubbelys etc. eller legge de litt utover bordet bare som pynt! Så får vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1900 Del Skrevet 17. april 2005 Kan du hjelpe meg eller V? Hvilken font er det du har brukt på monogrammet? Tenkte jeg skulle lage Menyer og kirkeprogram selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå