TeddyToria Skrevet 14. april 2005 Forfatter #1861 Del Skrevet 14. april 2005 åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå både kjæreste og brudepike kjoler! heldiggrisen :-) :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :kysse: :enig_animasjon: :kysse: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 Forfatter #1862 Del Skrevet 14. april 2005 Nå har jeg forresten lagt ut et bilde jeg har av en kake som har inspirert meg. Håper å få KFF til å lage denne for oss:) Den er så lekker og litt annerledes! Kan sees her (når bildet blir godkjent) Skulle noe komme i veien og vi ikke får realisert denne "drømmen", så blir de enten denne, eller en Pascal. Så friskt og sommerlig! Ellers så kan vi gjerne ha noe sjokolademousseaktig, da vi begge eeeeelsker sjokolade! Kaken vår skal i alle fall være alt annet enn tradisjonell med marsipan. Det er veldig fint, og mange lekre, men ingen av oss liker hverken marsipan eller bløtekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. april 2005 #1863 Del Skrevet 14. april 2005 De så skikkelig flotte, for ikke å glemme gode ut de kakene!!!! Jeg har bryllupskaken min i hodet. Så en på Oprah for mange år siden (da Oprah gikk på TVBorge) som jeg vil lage en slags rekonstruksjon. Den var i tre etsjer, kvaderatiske firkantkaker i 3 størrelser. Og for hvær etasje var firkanten skrådd litt. Så var de dekket med marcipan, og tilslutt var det lagt på marcipanremser som så ut som gavebånd. Så det så ut som en gavestabel rett og slett. I tillegg vil jag ha pynte med sukkerkuler og noe blomster Farger blir vel hvitt/marcipanfarget og røde marcipanbånd. Natta. Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 14. april 2005 #1864 Del Skrevet 14. april 2005 Det var da litt av noen kaker!!!!!!! WOW!! Hehe. Har aldri sett noe sånt jeg! Helt enormt!! Morro med noe annet enn sånn bryllupskaka "pleier" å se ut! Men hvor mye koster noe sånt da? Må jo koste en formue!! Men så må man ikke glemme at en gifter seg jo kun en gang! Og da skal det jo gjøres med stil! Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Grey Skrevet 15. april 2005 #1865 Del Skrevet 15. april 2005 Vi har tenkt oss enkle bløtekaker i to etasjer - en med jordbærfyll og jordbærfløte, en med sjokolade og sjokoladefløte - ordnet av søster som er forlover og 'kakeansvarlig'. Dessverre ser det ut til at det er så dyrt/vanskelig å få tak i ordentlig stativ at det kanskje blir billigere å kjøpe! :-? Da høres sjokolademousse veldig fristende ut... Uansett ser kakene dine veldig gode ut, Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. april 2005 #1866 Del Skrevet 15. april 2005 Så gode de så ut, Toria! namnamnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #1867 Del Skrevet 15. april 2005 Hm...bare ett spørsmål til kakebildene - hvordan fikk du dem godkjent? For de er vel ikke dine private bilder? Jeg fikk nemlig ikke lov å legge inn et frisyre-bilde i albumet fordi det ikke var privat men hentet fra en nettside... :klø: Flotte kaker! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. april 2005 Forfatter #1868 Del Skrevet 15. april 2005 Hei snuppelurer! Nå har jeg printet ut alle invitasjonstekstene, unntatt én...hadde ikke flere vellumark igjen, tyyyypisk nok! Nå mangler jeg bare å lage ferdig de siste 10 kortene, noe jeg tenkte jeg skulle gjøre NÅ! Må bare få gjort det, har liksom skjøvet det fra meg og utsatt og utsatt! Men for å svare deg, Kverula - De fleste bildene har jeg jo linket til link ute på nettet, og det er jo lov. Det siste der har jeg faktisk tatt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #1869 Del Skrevet 15. april 2005 Vet du - sorry - jeg kobla ikke, fikk for meg at du hadde linka til albumet her på Kg, men plutselig kom jeg på at det ikke var tilfelle...Var på vei inn i dagboka di nå for å slette forrige innlegget mitt - men du hadde visst lest det før jeg rakk det! Skjønner ikke hvor jeg har hodet mitt i dag... Ja, ja! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. april 2005 Forfatter #1870 Del Skrevet 15. april 2005 Trøst deg med at du ikke er det spøkket værre enn meg i det minste...jeg er minst like tullete til tider! *tjihi* Lov til det... Tenkte faktisk ikke over det som et "dumt spørsmål" jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #1871 Del Skrevet 15. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. april 2005 Forfatter #1872 Del Skrevet 15. april 2005 Én ting er i hverfall sikkert... Vi skal IKKE ha bordkort med de samme hjertene som på invitasjonene!!! Fytti, nå er jeg så lei av å klippe ut hjerter at jeg nærmest !!! Bare den siste timen har jeg stemplet, embosset og klippet ut 30 hjerter! *puh* Så herved er den saken klar! Det blir hjertestempel rett på Kirkeprogram og Meny, og ikke noe hjerte i det hele tatt på bordkortene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #1873 Del Skrevet 16. april 2005 Skjønner deg veldig godt - det måtte jo ha blitt vanvittig mange hjerter, og det er jo en del jobb med hvert enkelt har jeg forstått! Fint kommer det jo til å bli uansett!!! God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. april 2005 Forfatter #1874 Del Skrevet 16. april 2005 Skjønner deg veldig godt - det måtte jo ha blitt vanvittig mange hjerter, og det er jo en del jobb med hvert enkelt har jeg forstått! Fint kommer det jo til å bli uansett!!! God lørdag! Håper det! Jeg sitter nå her og grubler veeeldig på hvordan jeg egentlig skal lage kirkeprogrammene og menyen/sangheftet. Skal jeg stemplet et hjerte rett på? Hvordan skal jeg brette? Skal jeg bruke monogrammet? Skal jeg gjøre det samme som med invittene og printe på vellum som jeg legger inn i kartongen og knyter med sølvband??? Jeg blir så usikker, og vet ikke hva som vil være finest... At hjertene går igjen, eller om vi bruker monogrammet (som preger hele den ene innsiden i invitasjonene)!?!?!?!?!?! :klø: *gaaaah* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. april 2005 #1875 Del Skrevet 16. april 2005 God lørdagsklem til Teddyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. april 2005 Forfatter #1876 Del Skrevet 16. april 2005 God lørdagsklem til Teddyen! Åhhh, nommin...TAKK! Et helt lass tilbake til deg: Nå har jeg forresten oppdatert hjemmesiden vår litt igjen...men fortsettelse følger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. april 2005 Forfatter #1877 Del Skrevet 16. april 2005 Driver med bryllupsplanlegging for fullt i dag jeg, eller - jeg sitter her for å gjøre ferdig invitasjonene, og pusler samtidig litt med ideer til kirkeprogram og meny / sanghefte, som en "pause" innimellom. Men så er jeg litt usikker her da, og håper kanskje noen av dere kan hjelpe meg litt på vei!??! (mannen er ikke hjemme...) :klø: Jeg har her lagt ut et bilde, som illustrerer utformingen av forsiden til kirkeprogrammet (den lange smale), samt meny. Det er ikke så stor forskjell, og jeg er kanskje detaljfreak , men sånn er det å være perfeksjonist! Så, det jeg lurer på er følgende: 1. Burde menyen være i A5-format, et ark brettet på midten...eller er det finere om jeg bretter det i tre? 2. Hvilken skrift er finest å ha til mongrammet? Den litt "røffe" håndskrevne, eller den elegante? (det skal sies at begge fontene er brukt sammen i invitasjonene) 3. Skal jeg bruke monogrammet med eller uten dato? 4. Eller burde kanskje menyen og kirkeprogrammet bytte format? Kanskje menyen bør være større? Hva gjør dere - meny og sanghefte i ett, eller to separate??? Er det forøvrig dumt at jeg ikke bruker hjertene fra invitasjonene videre i utformingen? Det virker kanskje som helt tullete spørsmål dette, men når man sitter sånn og jobber med noe konstant er det så vanskelig å liksom SE hva som ER finest og ikke, har på en måte sett meg blind og mistet perspektivet... Kirkeprogrammet skal ha teksten trykket på vellum inni, bundet fast med sølvband lik invitasjonene...bare så det er sagt, jeg har bare ikke kommet så langt enda! Setter pris på alle synspunkter som kan hjelpe oss til å ta en endelig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2005 #1878 Del Skrevet 16. april 2005 *ventar på at bilde skal bli godkjent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. april 2005 #1879 Del Skrevet 16. april 2005 Så fint kirkeprogram og meny! Synes du bør ha kirkeprogram i A5, men menyen synes jeg du skal ha som en 6 siders folder (altså brettet 3 ganger. Da får du et mye mer dramatisk format, og det skaper spenning Hvorvidt du skal ha dato eller ikke... Tsja. Hva synes du er visuelt finest? Jeg ville latt det avgjøre Ha en fortsatt gofd helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. april 2005 #1880 Del Skrevet 16. april 2005 flinke jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå