TeddyToria Skrevet 11. april 2005 Forfatter #1821 Del Skrevet 11. april 2005 Takk, søte jentene mine! Skal buste håret for den jobben jeg altså...for kommer jeg først innafor med en tå i sektretæryrket, så kan jeg bygge så mye mer videre på det! Selv om det i teorien ikke skal være noe problem å bli legesekretær med spl.utdannelse, så er det jo ekstra bra om man kan ha litt erfaring med seg også... Men samme det! Nå har jeg trent igjen, og er enda et skritt nærmere en en slank kropp mot bryllupet! Løftet til og med vekter, så nå skal det strammes opp både her og der! Basta!!! Forresten, apropo skranglende eggstokker... Snakket med min kjære på telefonen nå i kveld, og var veldig på det med hvordan jeg så sårt ønsker meg en liten hund. En slik skrukkete og rynkete en, som jeg skal kalle Buddah. Tenkte jeg kunne "mase" enda mer om det nå...for jeg må jo ha noen til å holde meg med selskap når han er så mye borte, sant!??! Og vet dere hva han sa? (...han har ikke vært negativ og slikt altså, og vil gjerne ha barn...bare ikke akkurat NÅ, selv om han har sagt vi får ta det som det kommer) Jo, han sa faktisk at han synes at vi jo mye heller kunne få en liten baby!!! Ska sei, den gutten er virkelig på gli nå! Izaria - gleder meg til å møte deg også!!! Og det skal bli topp med en weekend i København! :-) Vigids - tuuusen takk for råd ang. corset. Tror jeg må ta det til etteretning...planen er jo å kvitte meg med enda noen kilo, og da er det jo veldig kjekt om ikke korsettet blir for stort! Så, thanks! Du er alltid god å ha du, SuperVigdisVennen og min!!! @riel - gutten din kommer sikkert til å bli riktig så fin! Selv planlegger vi at han skal ha seg sjakett, med svart/mørk grå sjakett-jakke, og lys grå bukser med striper, samt flosshatt. Han kommer til å bli lekker - det er jeg sikker på. Men vi må selvsagt prøve oss litt frem også! Skal prøve i Oslo før vi reiser tenker jeg, men å kjøpe sjakett i DK er jo halve prisen av leie her hjemme omtrent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 11. april 2005 #1822 Del Skrevet 11. april 2005 SKRANGLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. april 2005 Forfatter #1823 Del Skrevet 11. april 2005 SKRANGLE *skrangle til månen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 11. april 2005 #1824 Del Skrevet 11. april 2005 *skrangle til månen* You go, skrangleberte! S har jo kjørt løpet hos oss, han har alltid villet alt først. Men han får meg fort på gli, og så er vi like gærne etter neste steg, begge to! Gleder meg til vi sees på prøverforumet, TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 11. april 2005 #1825 Del Skrevet 11. april 2005 Så koselig!!!! Alltid hyggelig å høre når gutta også vil ha små babiser... Da vi var på Kypros, hadde vi vært ute en kveld og dagen derpå var jeg ganske så klein og trøtt, så bestemte sambo seg for å prate om barn :o ...jeg var så trett og sliten at jeg bare fikk sagt 'dette er IKKE den rette dagen og snakke om meg som mor' :oops: ...det holder å passe på meg selv når jeg er sliten altså..ikke en liten babis også Men den dagen vi blir foreldre skal vi ikke ut å gjør utelivet utrygt heller da...så da er jeg vel heller sliten pga babien og ikke fyll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. april 2005 #1826 Del Skrevet 11. april 2005 Nå måtte jeg le litt for meg selv... Lasse begynte nemlig å snakke om baby i dag han også...! Et vennepar av oss har blitt uventet (men lykkelig) gravide...Og Lasse mente det snart burde være vår tur... Får vel vente til jeg nærmer meg slutten på studiene men... Og akkurat som deg Toria, har jeg maset om hund en god stund.... En liten søt en som kan ligge i armkroken...*drømme*.... Men Lasse vil heller ha baby...som jo heller ikke hadde vært så dumt.. Ha en god natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1827 Del Skrevet 12. april 2005 Så vittig, cons! De gutta våre må visst være av samme ulla! Jeg for min del kunne både hatt baby og hund jeg da...men, slik det er nå, vil jeg vente til endte studier og til vi er godt gift med begge deler...men det er jo bare måneder igjen da , så får vi se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. april 2005 #1828 Del Skrevet 12. april 2005 som noen andre sa: Skrangle skrangle.. hehe søt han mannen din,,, en baby er jo så mye bedre enn en hund Vil ha begge deler jeg og.. vel babyen bør vel kanskje vente litt da,,, (er kanskje dumt å reise høygravid over til New york..selv om det sikkert hadde gått det og).. men en liten hund hadde fint gått nå.. men ikke helt enighet der.. (vil ikke engang ha samme rase)..så i mellomtiden så får vi greie oss med lille hamsteret vårt. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. april 2005 #1829 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for melding i gjesteboken min Vic...mon tro hvordan du fikk tak i adressen til siden vår?? :klø: Tror det er en liten fugl kaldt Tomias som har hvisket ord i dine ører...thihi...bare hyggelig det, med litt hilsener! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. april 2005 #1830 Del Skrevet 12. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1831 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for melding i gjesteboken min Vic...mon tro hvordan du fikk tak i adressen til siden vår?? :klø: Tror det er en liten fugl kaldt Tomias som har hvisket ord i dine ører...thihi...bare hyggelig det, med litt hilsener! Tusen takk! En fugl sier du!?!?! Hmmm, jeg tror minsanten det var en liten mus jeg... Tjihi - tror vi begge (musa og jeg ) tenkte at det ikke ville være så farlig om jeg tok meg en sniktitt...sant!? Tok meg den friheten jeg, men skal ikke "hvisketiske" høyt videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. april 2005 #1832 Del Skrevet 12. april 2005 ti-hi bare koselig det Teddy! Er enig med deg forresten i at siden er blitt fin! Flinke Tomias og hennes utvalgte. Tror de passer godt sammen! Nå venter jeg bare på at dataeksperten skal komme hjem fra jobb og hjelpe meg med et problem jeg har på siden...(er så fryktelig utålmodig vet du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1833 Del Skrevet 12. april 2005 Vel, er det en trøst hvis jeg sier vi er to...to utålmodige sjeler altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. april 2005 #1834 Del Skrevet 12. april 2005 Vel, er det en trøst hvis jeg sier vi er to...to utålmodige sjeler altså... Da er vi 3, jeg finner ikke tålmodighet i meg i det hele Åssen går det med planleggingen da Teddy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 12. april 2005 #1835 Del Skrevet 12. april 2005 Heia vennen! Skal si du er flink til å trene om dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #1836 Del Skrevet 12. april 2005 Jupp, kjempeflink Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1837 Del Skrevet 12. april 2005 Nå titter jeg på sko igjen, kan jo ikke bli helt klok... Men i alle fall, her er ideer så langt: Par 1 Par 2 Vanskelig dette altså, for jeg orker ikke for høye hæler heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #1838 Del Skrevet 12. april 2005 Men hva med de fine vi fant sist gang da??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1839 Del Skrevet 12. april 2005 Men hva med de fine vi fant sist gang da??? :klø: Jo, men de skulle de jo ha så sabla mye i frakt for! :evil: Frakten kom på mer enn det dobbelte av hva skoene kostet, og da blir det noe meningsløst i mine øyne! :-x Skal allikevel fin innrømme at det er noen av de fineste jeg har sett på - men er det verdt det?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #1840 Del Skrevet 12. april 2005 Jo, men de skulle de jo ha så sabla mye i frakt for! :evil: Frakten kom på mer enn det dobbelte av hva skoene kostet, og da blir det noe meningsløst i mine øyne! :-x Skal allikevel fin innrømme at det er noen av de fineste jeg har sett på - men er det verdt det?!?? Skal ikke du hjem til Oslo til helgen da??? Hva med å stikke innom den butikken i Grensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå