Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Hei snups, sjekker den ene mailadressen veldig sjeldent...så hadde jeg hadde mail fra deg helt fra sist mandag, som jeg ikke hadde sjekket :oops:

Syns det var flere fine monogrammer...søt med et lite hjerte også :hjerte: Takk du!

Men en helt annen ting, hvordan klarer du å legge inn flere sitater på samme svar? skjønner du hva jeg mener da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det liksom er flere mails i en mail???

Det er sånn gmail er tror jeg, den legger opp mailene som en samtale, akkurat som logg til msn, hvis du skjønner. Så hvis du svarer meg nå, så kommer den opp som en reply til den mailen jeg sendte deg! :wink:

Hvis ikke er jeg ikke helt med... :ler: :klø:

Ja, synes også det med det hjertet var litt fint og søtt. Var jo noen snirklete bokstaver det også! Jaja, du får se selv - kan prøve meg på flere jeg hvis du vil, bare ikke nå.

Kom forresten akkurat ut av dusjen, etter en halvtimes treningsøkt på sykkelen igjen. Så godt å bli en "racer" igjen! :sjarmor::tommelsmil::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

flinke toria! Jeg vil også ha sånn sykkel i stua!

Skal gå til jobben imorgen (hvis det ikke regner).

Nei, jeg mener her inne på KG. Hvis man skal sitere flere svar samtidig. Ser at du har gjort det flere ganger. Jeg vet bare hvordan man sitere én av gangen...skjønner du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreke, flinke du!

(tror forresten Izaria mente innlegg med flere quotes her på forumet... eller er jeg helt på viddene nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhh, koblet det til mailen jeg, fordi det var det det var snakk om i "setningen før"! :oops: Toskete meg!!! :ler:

Nei, altså... Jeg siterer førstemann ved å trykke vanlig quote. Så, ved neste, så trykker jeg quote-knappen oppe ved skriften etc. når du legger inn nytt innlegg... Skriver da

limer inn det f.eks du har skrevet som jeg kopierer fra teksten under innlegget [ / quote ]. Skjønner???

En kan jo bla og lese i det andre har skrevet mens man legger inn innlegg selv, så man kan se om det f.eks var noe man skulle svare på...

Skikkelig teit forklaring dette, men vet ikke helt åssen jeg skal beskrive det! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreke, flinke du!

(tror forresten Izaria mente innlegg med flere quotes her på forumet... eller er jeg helt på viddene nå?)

Er visst bare tussete meg som ikke her heeeelt med! :ler: :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
Ahhh, koblet det til mailen jeg, fordi det var det det var snakk om i "setningen før"! :oops: Toskete meg!!! :ler:

Nei, altså... Jeg siterer førstemann ved å trykke vanlig quote. Så, ved neste, så trykker jeg quote-knappen oppe ved skriften etc. når du legger inn nytt innlegg... Skriver da

ok, må jo prøve dette..

mon tro om jeg klarte det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mårron, flickor!

:vinke:

Nu er det jobb, også for meg - men ha en fiiin dag, dere som måtte titte innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*puh*

Nok en mandag over! Og sambo er langt avsted igjen! :roll: Men, uken går vel fort - han har så og si lovet å komme hjem til helgen igjen, så får jeg heller gå rundt og glede meg til det. I mellomtiden kan jeg jo bruke tiden litt fornuftig, spise sunt og trene litt hver dag!!! :-)

Lå og snakket sammen på sengen i går også, bare for å se an løypa fremover. Så vi ble enige om at vi skal prøve å komme oss til Køben siste helgen i mai, for å kjøpe tøy til han, og kanskje ringer. Har jo sett ut et par, som vi begge brenner for, men de kan vi visstnok bare få tak i hos en gullsmed i DK. Vi skal allikevel ta oss en rundtur i byen av de nærmeste ukene, om ikke annet, så for å prøve litt ymse. Skal vel til Oslo en helg snart igjen også...må jo det, for å prøvesmake / bestemme meny. Heldigvis er vi helt på linje nå og enige om at ting må gjøres, og i hvilken rekkefølge / tidsramme! Det er jo mye å tenke på, men man får litt mer is i magen, når man har en plan! :kul:

Og for å snakke om noe helt annet, så har jeg søkt jobb nå, som medisinsk sekretær på sykehuset. Spent på tilbakemeldingen! Har jo fått tilbud om jobb i hj.spl til sommeren allerede, og vet jeg kan ta vakter på sykehuset... Men jeg vil liksom prøve noe annet jeg! Så om jeg kan få til det, skal jeg gripe sjansen med én gang!!! Penger i kassa blir det snart uansett, heldigvis og endelig!!! :sjarmor: Nå er jeg lei av å studere...og ikke få en spika krone igjen for det! :ler: Det var jo sånn det skulle vært, at man fikk dagpenger for å utdanne seg - som IKKE skulle tilbakebetales! :tunge1: Nemlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så moro! Lykke til med søkingen da!

Er enig i at man heller burde få penger for å studere ja,,men det skjer vel neppe det.

ellers har jeg sendt mail til deg ang monogramene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg synes det høres så hærlig ut å reise til Køben :)

Har dere bestemt hva han skal ha til han og reiser for å kjøpe det, eller skal dere gå og se etter?

Jeg har tenkt litt på tøy til sambo. Tror han kommer til å ha svart dress. Har sett en dyprød vest, slips og lommetørkle fra Cavaliere som han hadde sett rålekker ut i! Og så megd hvit skjorte. Passer jo bra siden temaet vårt blir rødt og hvitt :)

Håper du får den jobben du har søkt på da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann vennen!

Håper du har hatt en fin dag så langt!

Blir spennende med jobbsøkingen. Det er ihvertfall godt at du er sikret lønn uansett hva det blir til. Det kommer godt med mot bryllupet også.

Ser at dere har mange brullupsplaner fremover. Gøy å holde på med det og å få ting på plass. Enig i at man har mer is i magen når man har en plan. Blir spennende å høre hvordan det går med ringer, mat, sjakett osv osv.

Flink som trener så masse du! Skulle ønske jeg også hadde en sykkel i stua!

Men du. Jeg prøvde korsettet mitt på nytt idag. Tror ikke du bør bestille mer en størrelse 36 om du er en 85c. Jeg er 80c og har utrolig masse plass å gå på i det korsettet. Det er som sagt strammet så langt inn som det lar seg gjøre. Jeg begynner å bli redd for at om jeg tar av meg alle kiloene som skal av, så kommer det til å slenge rundt meg. Jeg skulle kanskje kjøpt størrelse 34 :klø: Ja, ja. Ville bare si i fra om mine erfaringer, så får du se hva det blir til selv.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Så spennende med jobb Vic! Krysser alt på dine vegne!

Skjønner at det er litt kjedelig å være alene hjemme, men kos deg med høy musikk, dine tv-favoritter og trening...ja og KG da selvfølgelig!

Men så fint at dere planlegger tur til oslo og køben...deilig å få klær og ringer på plass!

Gleder meg til å møte deg i sommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...