TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1781 Del Skrevet 10. april 2005 Har du forresten peil på de amerikanske bh-størrelsene?? Hva tilsvarer enn 80 c egentlig??? Nei, er litt usikker der altså... Korsette mitt var jo i S, M og L...og med mål. Så da var det jo bare å måle! Men kjøpte ikke Vigdis et korsett over nett, i US str...!? :klø: Jeg tror det, og da kan hun vel kanskje svare for seg, i forhold til sin egen størrelse! Skal se om jeg finner ut av det, så kan jeg gi et pip fra meg! Kverula: skjønner veldig godt hva du mener! Var veldig skeptisk i starten selv. Men så tok jeg sjansen, og ble veldig fornøyd. Dessuten så bør man jo se an selgerene. De har jo ikke et lass med gode karakterer om de ikke følger opp handlene sine! Uansett, nå har jeg jo bare kjørt "småtterier" da, så har tenkt at det ikke er så farlig liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. april 2005 #1782 Del Skrevet 10. april 2005 Heisann Toria! Gøy å lese oversikten din. Du har kommet kjempleangt i planleggingen din. Og så moro at du har fått kjøpt deg slør og at brudepikejolene er på vei Den hotellpakken dere får høres helt fantastisk ut! Men måtte le av Heidi's kommentar om trening. Jeg blir ihvertfall mektig impnert om dere bruker treningsrommet på hotellet Flink som jobber i hagen du. Min hage er ikke laget enda. Bare ugress. Må kjøres på med jord + beplantes + legges plen. Skulle egentlig laget ordentlig hage i sommer, men nå går pengene til bryllupet så vi får se hvor mye vi får gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2005 #1783 Del Skrevet 10. april 2005 Fant ut av de størrelsene da jeg søkte litt i gamle innlegg her på KG. Tror 80c tilsvarer en str 36 i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1784 Del Skrevet 10. april 2005 Så bra du fant ut av det! Da må vel 85C være ca 38 da eller??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. april 2005 #1785 Del Skrevet 10. april 2005 Kan være det holder med 36 alikevel. Det jeg kjøpte kunne ikke vært større. Blir snøret nesten helt igjen. Du kan sikkert ha samme størrelsen og bare litt videre snøring :klø: Ihvertfall 36 eller 38. Ja dette ble du nok mye klokere av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. april 2005 #1786 Del Skrevet 10. april 2005 Totalt kommer det på under 300,- kroner inkl. frakt...så jeg slipper tollen også! :-) Er grensa blitt 300 nå? Trodde det var 200 jeg :klø: Man kan vel si jeg har blitt bitt av aBay-basillen! :oops: Det kan du trygt si at jeg og har. Blir nok en ebay bride jeg Ha en god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1787 Del Skrevet 10. april 2005 Heia! Nei, grensen er fremdeles 200,- - men frakten beregnes ikke inn under vareverdien på slike småbeløp. Kjolene kom alene på rundt 190,- NOK, og da blir det ikke toll/moms. Dette har jeg just fått tilbakemelding om fra toll.no... Derfor ingen toll! eBay brides er jo vel og bra det også da! Makes two! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. april 2005 #1788 Del Skrevet 10. april 2005 hei, har prøvd å sende deg mail med bilde på hotmail-adr din, men du har visstnok overskredet lagringskapasiteten...har du en annen mailadr tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1789 Del Skrevet 10. april 2005 Ingen fare, trodde bare du hadde gmail-adressen min...men har sendt deg en mail fra den nå! Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. april 2005 #1790 Del Skrevet 10. april 2005 sendt deg mail jeg.. fine monogrammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. april 2005 #1791 Del Skrevet 10. april 2005 du forresten...hvis du skulle få lyst (sånn mest for morro skyld) må du gjerne leke deg med et monogram til oss. Sambo her har dobbelt navn..men man bruker vel egentlig bare forbokstaven i fornavnet..? Han: L Min: J Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1792 Del Skrevet 10. april 2005 Will do! Alt for deg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. april 2005 #1793 Del Skrevet 10. april 2005 Will do! Alt for deg vettu! Tusen takk...gleder meg til å se :-D Men du, leste et sted at kjolen din blir den fra demetrios...hva er egentlig planen din? Hva med den du får sydd? Blir forvirra her vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. april 2005 #1794 Del Skrevet 10. april 2005 Men du, leste et sted at kjolen din blir den fra demetrios...hva er egentlig planen din? Hva med den du får sydd? Blir forvirra her vettu... ??? Nå har jeg ramlet av lasset. Hvilken Demetrioskjole??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1795 Del Skrevet 10. april 2005 Nei, altså...skulle bare frem til at den Demetrios-kjolen lignet litt på MS Ella, bare for å vise at det vi hadde litt samme smak, i den tråden du tenker på tror jeg... Planen er jo å bruke den som sys, men jeg skal prøve den andre igjen når den kommer i juni, så tar jeg endelig avgjørelse! Vigdis - demetrios-kjolen er jo den opprinnelige jeg skulle/skal ha! Ikke fall så du slår deg da! Og Izaria - mail er på vei allerede, men noen få forslag! Nuh skal jeg ha litt TV-tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. april 2005 #1796 Del Skrevet 10. april 2005 Slo meg bare litt i fallet Godt du fikk meg raskt på bena igjen! Natta, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. april 2005 #1797 Del Skrevet 10. april 2005 ok ok...lett å bli forvirret i dine kjoleplaner vet du Har ikke fått noen mail ennå gitt...litt utålmodig jeg kanskje :oops: klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 10. april 2005 #1798 Del Skrevet 10. april 2005 Hei snuppa. Er bare innom med en før jeg går og finner senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #1799 Del Skrevet 10. april 2005 Slo meg bare litt i fallet Godt du fikk meg raskt på bena igjen! Natta, vennen Det er godt det bare ble en liten skrubb og ikke noe mer! Søte du! Sove godt da... Nattaklem! Har ikke fått noen mail ennå gitt...litt utålmodig jeg kanskje :oops: Hmmm, har du sjekket begge adressene dine??? Er jo ikke sikkert den kommer inn på hotmailen! :klø: Sendte i alle fall til begge de adressene jeg har på deg... Du får gi lyd om den ikke kommer da! Så skal jeg se om ikke jeg kan få sendt igjen!!! P.S. Men du må da ikke bli forvirret! Det innlegget der var jo bare ment som et "jo, jeg synes den kjolen du ser på var lekker"! Hei snuppa. Er bare innom med en før jeg går og finner senga! Natta snuppelure! godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 10. april 2005 #1800 Del Skrevet 10. april 2005 Nå binger jeg også snart! Natta TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå