Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*snufs snufs*

Nei, det er IKKE morsomt! :-x

Meeen, jeg får jo om ikke annet kvalitetstid med meg selv. Han reiser allerede torsdag morgen, men kommer hjem fredag kveld og blir til søndagen igjen da...det er i det minste noe! :wink: Så får vi se hvordan det går!

Mest irriterende er det jo fordi vi har nok å gjøre. Skulle helst vært en tur i DK, samt en tur i Oslo for å smake til menyen, snakke med presten mm.

Jaja...

Nå er jeg uansett superstolt av meg selv for å ha syklet meg gjennom større deler av CSI, tilsvarende 30 minutter og 9.8 km...ca. - 130 kcal! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også løftet jeg i samme sleng litt på disse vektene mine da, i håp okm at overarmene mine kan bli noe mer trente, og ikke så fleskete slappe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Skal han dra så fort :o Du får jo ikke forberedt deg da :o

Kom hit du, så skal nok ungene mine holde tankene dine okkupert med løping, hopping, kranling, latter, mas, kos osv osv. :tommelsmil:

Men fra spøk til alvor: Synes ordentlig synd på deg altså. Det må være utrolig kjedelig, og ekstra kjedelig nå i disse førbryllupstider :cry:

:klem:

Natta vennen! :sove: godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal han dra så fort :o Du får jo ikke forberedt deg da :o

Kom hit du, så skal nok ungene mine holde tankene dine okkupert med løping, hopping, kranling, latter, mas, kos osv osv. :tommelsmil:

Men fra spøk til alvor: Synes ordentlig synd på deg altså. Det må være utrolig kjedelig, og ekstra kjedelig nå i disse førbryllupstider :cry:

Natta vennen! :sove: godt!

Kos kos kos kos!

:kose:

Takk, vennen...

Skal nok klare det altså. Det er bare så typisk at det kommer når det minst ventes, og når det passer dårligst! :roll:

En ting er at jeg håpet han fikk en jobb hvor han selv kunne "moppe" avgårde om morgenen og jeg slapp og kjøre hele tiden. Enda bedre var det jo da sjefen sa han skulle ordne det. Men det var da pokker meg F*** ikke en jobb i Stavanger jeg hadde i tankene mine! :frustrert:

(...selv om jeg jo er nødt til å se det ironiske i det :tunge1::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Og jeg som klager fordi jeg skal være borte fra S i 5 dager...

Så han kommer hjem og blir til søndag - når kommer han hjem etter det? Skal passe på deg, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:o har ikke fått med meg dette før nå jeg Vic! (Sånn går det hvis man tar seg fri fra KG en kveld).

Syns veldig syns på dere begge. Kommer ikke til å bli noe gøy for G heller skal jeg si deg. Æsj, også så lenge da. Men prøv å gjøre ting som Vigdis ramset opp her...spise chips i senga, se jentefilmer osv osv. Utnytt tiden han er borte i stedet for å kvele tiden. Om du skjønner??

:kose: kose med deg skal vi på KG sørge for!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Duuuuu...Toria.......? Du skal ha så ufattelig nydelig brudebukett, du! Gjør det noe om jeg har (nesten) lik som deg? Jeg falt bare helt pladask, nemlig. :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppene mine...så koselig med besøk i løpet av dagen, selv om jeg selv ikke har tid til å titte innom før utpå ettermiddagen! :wink:

Hmmm, for å besvare alle spørsmål og "råd" som perler på en snor, så...jeg skal nyte tiden og ta vare på den, ikke kvele den! (den som vil er forresten hjertelig velkommen på besøk! :wink: ) Men jeg skal ikke spise chips i senga, det er jo IKKE bra for mine ambisjoner om å nå målvekt til bryllupet! :ler:(men det skal være sagt at jeg har VELDIG lyst... :hoho: ...chips er jo namnam! :sikle:)

10 000 visninger! :o WOW!!!

Og lillelou! Så koselig at du synes buketten var så fin! :wink: Du må selvsagt velge deg den buketten DU faller for, og hvis den er lik min så er jo det bare et tegn på vår utsøkt gode smak! :ler: Neida, jeg bare tuller...men du må jo bare velge deg en lik en altså, jeg har jo slett ikke noe enerett. Buketten består av Vanda orkideer (eneste orkideen med den fargen) og for bukett, samt 4 knappehullsblomster har vi fått et tilbud på 2 000,-. Bare husk at buketten må bestilles i god tid, for selv om orkideene kan skaffes hele året, er de såpass eksklusive at de har relativt lang leveringstid, ca. 5 - 7 uker! Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om da jeg spurte og gravde hos floristen her rett over jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som klager fordi jeg skal være borte fra S i 5 dager...

Så han kommer hjem og blir til søndag - når kommer han hjem etter det? Skal passe på deg, vi!

Det er godt jeg har dere altså! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Bare innom for å ønske deg en god kveld! :)

Takk takk snupp!

Kom akkurat inn døren igjen jeg da... G måtte på jobb i Grimstad igjen, og lurte på om jeg kunne hente han. Så nå har jeg hatt noen fornøyelige (?) timer i bilen! :roll: Meeen, det er jo kvalitetstid, alt hva jeg kan få sammen med han nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten tilbakemelding fra både Grand Hotell og Grand Helse i dag, etter at jeg sendte forespørsel om priser på hudpleie/sminke og suite til bryllupsnatten.

Grand Helse skulle ha 890,- for brudepynting med dyprens og prøvetime i forkant - synes ikke det var så galt! :) Er det en grei pris? Jeg har nemlig ikke peil...

Når det kommer til bryllupsnatten, kunne vi velge mellom Ibsen-suiten, som er en utrolig flott suite der forøvrig også foreldrene mine tilbragte sin bryllupsnatt...og juniorsuiter.

For Ibsen-suiten skulle de ha 5 600,- for ei natt, inkl. champagne, jordbær dyppet i sjokolade, badekåper og forkost "dagen derpå". For en juniorsuite skulle de ha 3 500,- for samme pakka!

Har veldig lyst på Ibsen altså, men tror nok vi går for en junior - økonomien spiller jo ganske stor rolle til syvende og sist!!! Og igrunnen er disse suitene mer enn fine nok... De er jo litt mindre også, og mer intime! :hjerter: (hihihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Hørtes nå ganske OK (med tanke på hva en hudpleier tar for en vanlig time) ut den prisen da, men jeg vet egentlig ikke jeg da. Veninna mi (kosmetologen) skal jo ta seg av min sminke og manykyr, og så skal hun sikkert tvangsvokse leggene mine også kjenner jeg henne rett :oops: :ler:

Men du! Jeg syns juniorsuiten så vel så romantisk ut jeg :wink: Husk, at det er hva dere selv gjør det til :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Vennen!

Kjempefine begge suitene på Grand. Hadde det vært meg hadde jeg helt klart gått for Junior! :wink: Den var berre lekker, og hvor stor plass trenger dere egentlig? Det er jo kun for en natt og den juniorsuiten er jo MER enn stor nok.

Hudpleiepriser har jeg ikke peiling på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg hadde gått for junior jeg... den så mer romantisk ut.. synes at ibsen så mer ut som et hjem jeg...og ikke fult så imtim

hudpleieprisen var da ikke gærn.. så jo sikklig proft ut noe det sikkert er ogsä da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...