TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1681 Del Skrevet 3. april 2005 Så langt du har kommet i planleggingen, flinke du! Langt!?? Føler vi henger skikkelig etter jeg!!! I forhold til mange andre her inne i alle fall... Nei, må bare rulle inn og ta i noen tak nå. Begynner jo i praksis imorgen igjen også, 10 uker i hjemmesykepleien. Så da flyr tiden også, og jeg har begrenset med fritid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. april 2005 #1682 Del Skrevet 3. april 2005 lenger enn meg i allefall driver å lager en liste nå over alt som må ordnes... har ikke fått gjort en punkt enda engang jeg... HJELP!!! godt det er lenge til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. april 2005 #1683 Del Skrevet 3. april 2005 I alle dager! Her går det unna gitt Flink du som har kommet så langt i planleggingen! Får nesten et lite hjerteinfarkt jeg nå som jeg ser hvor mye jeg har igjen å gjøre Og så bra at du har fått en god deal på kjolen. Jeg har faktisk en liten thing going on når det gjelder kjoler nå. Selv om planen var å få sydd har jeg funnet en fantastisk flott kjole som jeg har falt hodestups for. Men alltid litt skummelt å kjøpe noe uprøvd, så jeg har også bestilt time for kjoleprøving på torsdag. Kan ikke være foruten den opplevelsen. Så får vi se hva som skjer. Men du, med en gang du har fått kjolen hjem til deg, må du få lagt ut bilde her!!!!! Blir så nysgjerrig jeg Ha en god søndag! Ha en god søndag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1684 Del Skrevet 3. april 2005 Hei du! Skal legge ut bilde vettu! Fikk ikke tatt bilde da jeg prøvde Demetrios-kjolen, men har prøvd flere MS-kjoler og vet hvordan de sitter. De er jo veldig like i passformen alle sammen:) Men det skal bli spennende dette!!! :-) Det er MYE å gjøre ja! Vi har nesten hatt slag flere ganger her begge to ...og så er det så mye man utsetter og utsetter liksom. Men nuh skal vi snu på flisa og se om ikke vi kan få gjort unna en hel del i den nærmeste tiden fremover. Så godt å ha ting i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1685 Del Skrevet 3. april 2005 En liten notis til meg selv: HUSK Å TA MED KAMERA TIL FRISØREN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. april 2005 #1686 Del Skrevet 3. april 2005 Flinke du :-) Veldig greit med lister som man har kontroll på hva som skal gjøres. Kanskje du burde lage deg noen "ukesmål" framover? Kan sikkert være lurt å ha en prioritert liste over hva som burdegjøres hver uke... alltid så god følelse å kunne krysse av ting. Er så glad du har fått igjen den gode kjole-følelsen jeg! Og du, den bilen = DØDSTØFF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1687 Del Skrevet 3. april 2005 Flinke du :-) Veldig greit med lister som man har kontroll på hva som skal gjøres. Kanskje du burde lage deg noen "ukesmål" framover? Kan sikkert være lurt å ha en prioritert liste over hva som burdegjøres hver uke... alltid så god følelse å kunne krysse av ting. Lur idé! Men, hmmm...:klø: Det var det å få satt opp disse målene da. Kanskje jeg kan få litt kyndig hjelp eller tips fra mestertomias!?? Er så glad du har fått igjen den gode kjole-følelsen jeg! Jeg også - det er så godt! Titter meg rundt på slør og drømmer meg bort som bare det nå! Og du, den bilen = DØDSTØFF!!! Det er jo hovedsakelig min kjæres "hjertebarn" dette da - men vi har snakket mye med sjåføren og sett bilen, og den er jo bare så stilig irl!!! Gleder meg masse altså, det blir nesten royalt dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. april 2005 #1688 Del Skrevet 3. april 2005 klarer ikke helt å henge med i svingende her Vic, men har dere sendt ut invittene nå eller? Når er SU'n deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1689 Del Skrevet 3. april 2005 klarer ikke helt å henge med i svingende her Vic' date=' men har dere sendt ut invittene nå eller? Når er SU'n deres?[/quote'] Ikke snakk! Nei, vi tar sats på å sende ut invitasjonene til 1. mai... Vil ikke sende de ut for lang tid i forveien heller, fort å "glemme" å svare tenker jeg - har opplevd det tidligere. Tenkte å ha su. til 1. juli! Dere da? Su. mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. april 2005 #1690 Del Skrevet 3. april 2005 ok..vi sender de ut nå på førstkommende torsdag også har vi su den 20 mai...er en del som kommer fra de store utland, så syns det er greit med god tid..er det noen som skulle 'glemme' å svare får jeg bare ta en ringerunde. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 3. april 2005 #1691 Del Skrevet 3. april 2005 gøy å følge med på dere "proffene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1692 Del Skrevet 3. april 2005 ok..vi sender de ut nå på førstkommende torsdag også har vi su den 20 mai...er en del som kommer fra de store utland, så syns det er greit med god tid..er det noen som skulle 'glemme' å svare får jeg bare ta en ringerunde. klem Høres bra ut det også altså, for all del! Vi har også noen fra utlandet (Afrika), men de vet liksom allerede om det... Men vi kommer nok også til å ta en liten ringerunde om folk ikke har svart i det hele tatt en uke etter fristen eller noe, man vet jo aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. april 2005 #1693 Del Skrevet 3. april 2005 gøy å følge med på dere "proffene" "proffer" du føler meg ikke som det i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1694 Del Skrevet 3. april 2005 "proffer" du føler meg ikke som det i det hele tatt! Ikke jeg heller! Men takk for komplimentet uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 3. april 2005 #1695 Del Skrevet 3. april 2005 Godt å se at du er så strukturet altså:=) Må liksom nøye meg med å lese her inn jeg nå... Men det er gøy:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1696 Del Skrevet 4. april 2005 Godt å se at du er så strukturet altså:=) Må liksom nøye meg med å lese her inn jeg nå... Men det er gøy:=) Håper du kan titte innom ofte da, snupp! Hvis ikke kan du jo opprette en heller anonym dagbok da...og gi oss beskjed om evt. brukernavn i en PM! Uansett, koselig å se deg her inne innimellom!!! --- Ellers: God morgen! :Gjesp: Første dagen i praksis i dag... Tidlig opp! Men sambo er endelig på plass i jobb i byen her igjen, og kan cruise i vei på scooter...så jeg slipper all den kjøringen! Er ganske trøtt, og våknet med migrene! Så jeg håper ikke denne dagen blir lang! *kryss kryss og bust bust* Første dagen i praksis pleier jo alltid å være litt kortere, med omvisning og litt info, håper jo derfor at det blir slik i dag også! Utover det, om dagen ikke blir så lang og hodet ikke "tar livet av meg", så har jeg lovet meg selv at jeg skal sette meg ned og lage invitter. Lagde faktisk tre stykker i gårkveld, og det er tre stykker mer enn i går morges det - så, hipp hipp hurra! Har jo vært litt treig i avtrekkeren i det siste, av forskjellige årsaker. Men etter å ha satt opp den fine oversikten og fått orden på diverse ting (LES: Kjole), så er motivasjonen kommet tilbake! Ha en kjempefiiin dag alle sammen - nuh er det tid for "jobb"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. april 2005 #1697 Del Skrevet 4. april 2005 Lykke til med første dag i praksis, Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. april 2005 #1698 Del Skrevet 4. april 2005 lykke til på første dag i praksis, og håper hodepinen har forsvunnet... veldig spent på om du fikk mottatt bilder i går kveld?? klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. april 2005 #1699 Del Skrevet 4. april 2005 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 4. april 2005 #1700 Del Skrevet 4. april 2005 Ha en super dag og måtte regnet vaske bort all hodepine. Overaskelse, det regner i Bergen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå