Olifant Skrevet 2. april 2005 #1661 Del Skrevet 2. april 2005 Neida, du kommer garanert ikke til å angre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. april 2005 Forfatter #1662 Del Skrevet 2. april 2005 ...men husk å stå klar til å catche da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 2. april 2005 #1663 Del Skrevet 2. april 2005 ...men husk å stå klar til å catche da! :-) I'm ready! .... men det kommer du ikke til å trenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. april 2005 #1664 Del Skrevet 2. april 2005 hei! Oj, :o vært borte en uke og siden din har vokst med ti sider...*rister oppgitt med hodet* Håper du har det bra. Skjønner at det er snakk om ny kjole...plutselig fått kjolepanikk du da?? Og jeg ser også at det er snakk om kjolen jeg liker så godt. Har du prøvd den? Er det så at du har fått kjøpt og betalt den nå, eller må du vente til mandag? Jeg får et stikk i magen når jeg ser bildet av den jeg også. Er super fornøyd med kjolen min, men jeg har jo siklet veldig på nanette...men siden jeg ikke har prøvd den å fått sett hvordan den sitter, blir jeg ved med å lure... Klem til deg Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. april 2005 Forfatter #1665 Del Skrevet 2. april 2005 hei! Oj, :o vært borte en uke og siden din har vokst med ti sider...*rister oppgitt med hodet* Håper du har det bra. Skjønner at det er snakk om ny kjole...plutselig fått kjolepanikk du da?? Og jeg ser også at det er snakk om kjolen jeg liker så godt. Har du prøvd den? Er det så at du har fått kjøpt og betalt den nå, eller må du vente til mandag? Jeg får et stikk i magen når jeg ser bildet av den jeg også. Er super fornøyd med kjolen min, men jeg har jo siklet veldig på nanette...men siden jeg ikke har prøvd den å fått sett hvordan den sitter, blir jeg ved med å lure... Klem til deg Toria! Ikke snakk! ...men det er særlig de siste to dagene som har skutt rakettfart på sidene - har jo hatt en liten krise ja, med særs god støtte fra Heidi, Betty og tomias her! :-) Har bestilt kjolen nå. Det blir skreddersydd fra Danmark! Det ble så billig, at det ikke gjør noe å ta den sjansen - jeg har jo fremdeles den andre kjolen (som jeg jo er blitt veldig glad i, bare så det er sagt) om det skulle gå helt skeis! Kjolen sys hos samme skredder som flere av de store designerene bruker, så jeg har full tro på at det blir kvalitetsvare. Og blir jeg ikke fornøyd, har jeg også full returrett! Nå får jeg jo kjolen sydd akkurat til meg og mine mål, slik at jeg ikke trenger noen tilpasning i tillegg. Jeg vurderer også å få sydd et litt lenger slep, og matchende slør! Tror dette blir veldig veldig bra jeg! :-) :-) :-) Dere skal selvfølgelig få full oppdatering underveis i forløpet! *tjihi* Izaria - velkommen hjem! Jaaaaa...det var rart det der. For plutselig kom jeg over den kjolen, og falt pladask! Helt og holdent! Kom derimot ikke på at det var den kjolen du hadde sett på, før jeg så igjennom dagboken din her om dagen... Morsomt sammentreff egentlig - god smak har du! Skjønner hva du mener, med at det liksom "stikker" litt i magen...been there. Men du da du, du får jo den nydelige kjolen, som var kjempefiiin til deg!!! Bare så det er sagt!!! G ser på sport nå - bilsport! Så jeg sitter her da, og kjeeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. april 2005 #1666 Del Skrevet 2. april 2005 Hei skjønne vennen min! I dag åpnet jeg mailen min i igjen, og du kan tro jeg ble glad for alt jeg fant der!! Du er snill, du, vennen min. Veldig snill. Tusen takk! Bamsen din er jo helt skjønn! Skjønner at du er når det gjelder ham. God klem til Toriavennen min. ...og en moooooooooosekooooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. april 2005 Forfatter #1667 Del Skrevet 2. april 2005 Jaaaaa, gode snille søte BAMSEN!!! ...selv om han kan være en liten dritt-mort til tider også! :evil: Men sånn har vi det vel alle sammen, gode og onde dager ja! Søte søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. april 2005 #1668 Del Skrevet 2. april 2005 ...men du, jeg har svart på innlegget du hadde i Huldras dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. april 2005 Forfatter #1669 Del Skrevet 2. april 2005 ...men du, jeg har svart på innlegget du hadde i Huldras dagbok... ... :oops: Ehhh........ :oops: :oops: :oops: ... Kommer selvsagt den 25. juni - det er jo avtale!!! Opptrapping DeLuxe!!! Må bare være i Oslo hele den uken da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. april 2005 #1670 Del Skrevet 2. april 2005 FFjjjjuuuu!! :o Ble litt et sekund... tjihi ..sorry.. har liksom sett for meg go`jenta der, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. april 2005 Forfatter #1671 Del Skrevet 2. april 2005 ..sorry.. har liksom sett for meg go`jenta der, da.. Nommin... :oops: *mooooooose* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. april 2005 #1672 Del Skrevet 3. april 2005 :klø: hmmm, vet ikke helt om jeg skjønner...men er det så at du ikke har kjøpt MS sin nanette...men får en skredder til å sy en lik en til deg? Gleder meg til å se bilder av deg i disse kjolene altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1673 Del Skrevet 3. april 2005 Nei, har ikke kjøpt kjolen fra MS - men får den sydd helt etter mine mål hos skredder, som forøvrig syr for MS oa. designere. Blir billigere fordi det ikke er merke i kjolen. Helt sykt det der altså :o , men sånn er det jo med mange ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1674 Del Skrevet 3. april 2005 Inspirert av Vigdis, kommer jeg med en aldri så liten oppsummering selv her…det var nemlig jammen meg på tide: Kirke Gjort: - Bestilt kirken. Vielse i Uranienborg kirke i Oslo den 20.08.2005 kl. 13.00 - Inngangs- og utgangsmusikk er bestemt - det blir Mendelsohn´s inn og Nordraak´s Purpose ut - Satt opp forslag til kirkeprogram - Har bestemt oss for å ha oppsatser på hver side av alteret og en trapp som leder opp til det – disse tar vi med oss til festlokalene etterpå. Det kommer til å gå i hvitt, med innslag av de samme blålilla orkideene som jeg antakelig skal ha i brudebuketten. - Avtalt med trompetist at han skal spille til masjene og salmene i kirken – samt kanskje ha et soloinnslag. Må gjøres: - Bestemme hvilket soloinnslag vi evt. ønsker - Snakke med presten - Lage ferdig kirkeprogrammene - Bestemme hvordan vi skal sitte i kirken - Snakke med min kusine om evt. sangen hun skal synge - Bestemme salmer og tekst til kirkeprogrammet Fotograf Gjort: - Studio Vest v/ Stine Moe er booket for dagen. - Blitt enige om at bilder skal tas i kirken under vielsen, samt utendørs i idylliske omgivelser på Østmarkseteren – hvis det er godt vær. Blir det regn, skal bildene tas i studio. Må gjøres: - Samtale med fotografen, slik at vi får det akkurat slik vi ønsker det. Festlokaler Gjort: - Reservert festlokalet. Middag på Østmarkseteren Restaurant, med mottakelse fra kl. 14.00 - Gavebord - Kjøreplan avtalt. - Rom bestilt for oss + 2 hytter og 5 dobbeltrom er holdt av for våre gjester. Må gjøres: - Avklare musikk - Bestemme meny – skal inn til Oslo og snakke med eieren av restauranten en gang nå i april - Bestemme endelig hvordan vi ønsker gavebord, samt kakebord Diverse Gjort: - Kjole er funnet og bestilt - Brudebukett + knappehullsblomster er så og si bestemt - Forlovere er i boks for oss begge - forlovererklæringene er signert, men må sendes - Vi må selv signere prøvingen og få sendt den av gårde med forlovererklæringene - 1/2 part av morgengave kjøpt - Kjøpt brudepikekjoler Må gjøres: - Bestille gifteringene - Reservere hotellet for bryllupsnatten - holder en knapp på Ibsensuiten - Bestille brudebukett + knappehullsblomster - Bestille frisør- og prøvetime til brud og evt. forlovere - vurderer sterkt Grand Helse - Kjøpe sko til bruden, samt undertøy og underskjørt - Brudgommen må ha tøy (han har sko) - Bestille bryllupskaken - Ordne med noen som kan bake kaker (noen er avklart) - Reservere time for å designe/støpe negler – trenger sårt en liten pedikyr ja - Gavebordet må organiseres - inkl. kjøpe skrivebok og tall-klistremerker - Sette opp bordplanen - "Sanghefte, meny, gjesteliste" + oversikt over bordplan som gjestene kan se på før de skal sette seg. - Organisere hvordan alt og alle kommer seg til kirken + overnatting siste natten - Hvilken brudevals / musikk vi ønsker å danse til (skal ikke danse vals tror vi, i det minste ikke foran alle, men mer sammen med alle) - Skrive ferdig talen til G - Organisere med resten av morgengaven - Kjøpe inn til ”toalettkurven” – strømper, blank neglelakk, lus, smertestillende, bind/tamponger, kam etc. - Kjøpe engangskameraer til å plassere rundt forbi på bordene - Kjøpe ”minnebok” som gjestene kan skrive en liten hilsen i Bryllupsreise - Må bestilles/diskuteres – akkurat nå har vi ikke råd, men må snakke sammen om hva vi tenker og ønsker Transport - Transport til og fra kirken, til fotograf, samt henting etter fest er bestilt. Vi skal kjøres i denne bilen, anskaffet fra dette stedet! Han som eier bilene og skal kjøre oss er en utrolig koselig mann vi har fått god kontakt med. Anbefales på det sterkeste for bryllup i Oslo-omr. Invitasjoner - Er snart ferdig med alle invittene som lages for hånd. Har ca. 10 stykker igjen, før teksten skal printes ut og knytes fast med sølvbånd. - Planen er å sende invittene ut innen 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1675 Del Skrevet 3. april 2005 Sendte akkurat avgårde en forespørsel til Grand Hotell ang. suite (Ibsensuiten, samt juniorsuite), og en forespørsel om priser til Grand Helse. Skal bli spennende å se hva jeg får av tilbakemelding!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. april 2005 #1676 Del Skrevet 3. april 2005 tihi...har akkurat skrevet en slik oppdatering jeg også... kjekt det der, så ser man hvordan man ligger an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2005 #1677 Del Skrevet 3. april 2005 For en super deal du har fått på den kjolen. Tror nok du har endt opp med det rette valget nå Toria Enig, bilsport er drepende kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. april 2005 #1678 Del Skrevet 3. april 2005 Så flink du er!! Har det meste i orden skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 3. april 2005 #1679 Del Skrevet 3. april 2005 Så langt du har kommet i planleggingen, flinke du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #1680 Del Skrevet 3. april 2005 Ja, det føles godt i magen og jeg sover godt om natten igjen! :-) Det er jo det aller beste, har ikke slike grusomme kjole-mareritt. Tror det hjelper meg å vite at jeg nå har en god nummer to, uansett hva det blir til!!! Bare sånn for å være helt helt sikker! Nå er jeg helt gira på å skaffe tilbehør med mer også - og det føles så godt. Ser på slør og underskjørt og hele pakken jeg nå! *tjihi* Bilsport = :-x ...sykkelsport også, spør du meg! Liker å sykle selv altså, og er glad i ergometersykkelen min...men sånn Tour de France og Flanderen rundt = Bare så det er sagt! --- Kjempekjekt med slike oppsummeringer - liker oversikten det gir altså. Ser jo nå mye bedre hva vi må ta fatt i for alvor liksom. Det er MYE og litt ...men, nå er jeg i det minste ordentlig motivert igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå