TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1581 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei dere små engler! Skoene er KNALLFINE og elegante - de eneste jeg egentlig har falt for... Men tror ikke det blir noe kjøpt av dem med det første! Har ikke noe problem med nettkjøp egentlig, selv om jeg er enig i at sko gjerne er greie å prøve...men i motsetning til Vigdis her, så har jeg relativt snille føtter! Meget enkle å ha med å gjøre! *s* Jaja, det får bli brudepikekjoler i første rekke! Så får vi se hva det blir til med alt det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2005 #1582 Del Skrevet 31. mars 2005 Flotte frisyrer - likte særlig godt den med perlene. Svak for perler, jeg... ) Og brudepikekjolen var kjempesøt - gøy om du får tilslag på dem! Jeg kjøpte mine sko via nettet - har også vanskelige føtter, men fant sko med ekstra bredde, så da slo jeg til. Jeg er i utgangspunktet IKKE glad i sko med høye hæler - så det trengs trening før den store dagen - men de er slettes ikke verst å gå i, altså. Ha en fin kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 31. mars 2005 #1583 Del Skrevet 31. mars 2005 Ååååå!!! Det er samme brudepikekjole vi skal ha!!! Bare at vi skal ha en annen farge (lyseblå tror jeg det blir, ikke helt bestemt meg enda) Ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1584 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå er det ei "heks" som driver og byr desperat over meg her, på kjolen str. 4 år! Oppe i $ 17 nå...og selv om ikke det er allverden da :oops: - så er det irri pirri at det skal være sånn, helt på tampen!!! :evil: Meeen - en annen GOD nyhet da, er at svigermor var her på middag i dag...og hun sa at hun gjerne ville betale for kjolene og frakten da - så da slipper vi uansett å tenke på den utgiften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 31. mars 2005 #1585 Del Skrevet 31. mars 2005 SNILLE SVIGERMOR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1586 Del Skrevet 31. mars 2005 Ååååå!!! Det er samme brudepikekjole vi skal ha!!! Bare at vi skal ha en annen farge (lyseblå tror jeg det blir, ikke helt bestemt meg enda) Ha en fin kveld da Ja, de er så herlig skjønne - i alle farger egentlig...men best liker jeg både mørk og lysblå, samt ivory. Mørk blå derimot passer best for oss, til vårt fargevalg mener jeg! Ga opp den ene, og bød heller på en ny en som ble lagt ut jeg - så nede i $ 10 igjen! NÅ er det derimot nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. april 2005 #1587 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan går det med kjolen/ene? den var i allefall kjempefin! HA EN FIN DAG :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1588 Del Skrevet 1. april 2005 Har vunnet bud på en kjole, har fortsatt bud på den andre - bydde på en ny en, da det plutselig ble knivet noe veldig om den andre... Så får jeg den for en god pris igjen! Trenger forresten litt hjelp til å ta en avgjørelse... Har jo bestilt en kjole, men den kan jeg fremdeles avbestille. For nå har lille Toria gått helt i stavene etter en ny kjole, som MS har på lager i min størrelse - og som jeg kan få billig i løpet av en måneds tid, rett fra supplier. Det er denne... Jeg har ikke hatt noen god følelse for den første kjolen i det hele tatt den siste tiden...men har ikke sagt så mye om det, rett og slett i håp pm at små :evil: skulle forsvinne av seg selv! Men det har de IKKE gjort! Så jeg tenkte kanskje jeg kunne høre med dere da, om hva dere syns om den kjolen jeg nå brenner veldig for! Synspunkter taes imot med stor takk, ´e mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #1589 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg synes den var kjempefin! Og så er det jo visstnok slankende med sånn snurp i siden! Men jeg synes jo den originale kjolen din også er kjempefin! Så uansett hva du ender opp med av disse to har du fra Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #1590 Del Skrevet 1. april 2005 Men du, de har den på Kristins Brudesalong: MS004. Du kan jo dra dit og prøve den før du bestemmer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1591 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg synes den var kjempefin! Og så er det jo visstnok slankende med sånn snurp i siden! Men jeg synes jo den originale kjolen din også er kjempefin! Så uansett hva du ender opp med av disse to har du fra Betty! Gullklumpen!!! Takk for SÅ rask tilbakemelding - jeg er litt stressa nemlig, for jeg har holdt av kjolen, og må snart gi tilbakemelding for hva jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1592 Del Skrevet 1. april 2005 Men du, de har den på Kristins Brudesalong: MS004. Du kan jo dra dit og prøve den før du bestemmer deg? Hmmm... Har de fått den inn tro?! Så plutselig at det var den kjolen Izaria hadde som mål for øyet, men som de ikke hadde inne da hun var der oppe for å prøve for en liten tid tilbake! :klø: Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #1593 Del Skrevet 1. april 2005 Ring og sjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1594 Del Skrevet 1. april 2005 I´ll do so! Må bare skynda fynda nemlig - så jeg vet ikke om jeg ville rukket å få prøvd den uansett, for hun jeg evt. skal kjøpe kjolen av, må få tilbakemelding i løpet av dagen helst... :o :-x Meeeen - får ta det på strak arm dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1595 Del Skrevet 1. april 2005 Oi oi oi - kjoleangst nå????? Personlig så syns jeg den du først har bestemt deg for er penere enn den du ser på nå. Den siste kjolen syns jeg er innmari lik minst ett dusin andre kjoler..... Håper du finner ut av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1596 Del Skrevet 1. april 2005 Skjønner tanken din, Heidi! Men kjoleangsten er helt fæl - har skikkelig vondt i magen! Og etter at jeg fant den jeg ser på nå, så har jeg faktisk pustet litt lettere og ikke minst, jeg sov godt i natt!!! *puh* Det er forøvrig ikke så mange kjoler av akkurat denne i omløp her i Norge da, selv om den ligner enkelte kjoler det selges drøssevis av... Hmmm, jaja - det er dog ikke det viktigste! Det aller viktigste er jo at jeg kan få litt ro i sjela, sant!? Dessuten ser jeg, og et par jeg har forhørt meg med, for oss at buketten jeg ønsker meg vil være mye penere til denne kjolen - da det er mer enkelt og elegant liksom. Får brikkene mer på plass nå tror jeg!!! Meeen, vi får se - skal tygge ennå litt mer på det i dag, før jeg tar endelig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #1597 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er jeg ikke helt sikker på hvilken kjole du egentlig skal ha - er det den du viser fram i startinnlegget i "Se min kjole"-tråden? Kjolen du har er en "original" og spesiell kjole sånn jeg ser det. Har egentlig ikke sett så mange liknende kjoler - og det er jo derfor jeg syns den skiller seg ut fra mengden. Veldig vakker, romantisk kjole. Kjolen du lurer på nå er også veldig vakker, men jeg syns på en måte at jeg har sett den kjolen veldig mange ganger...fordi den type kjole er så populært for tiden. Men jeg skjønner jo at de er populære, for de er både stilfulle og elegante. MEN - når det er sagt, så syns jeg ikke at andres kjolevalg/mote skal påvirke DITT valg på noen som helst måte. Hvis du har følelser som sier at du er usikker på kjolen du har, og egentlig har lyst på denne andre, så er det ingen grunn til å IKKE slå til på den. Tvert i mot! :D Skjønner at det ikke er lett å skulle velge - og i hvertfall ikke å måtte bestemme seg på så kort tid! LYKKE TIL!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1598 Del Skrevet 1. april 2005 Skjønner tanken din, Heidi! Men kjoleangsten er helt fæl - har skikkelig vondt i magen! Og etter at jeg fant den jeg ser på nå, så har jeg faktisk pustet litt lettere og ikke minst, jeg sov godt i natt!!! *puh* Det er forøvrig ikke så mange kjoler av akkurat denne i omløp her i Norge da, selv om den ligner enkelte kjoler det selges drøssevis av... Hmmm, jaja - det er dog ikke det viktigste! Det aller viktigste er jo at jeg kan få litt ro i sjela, sant!? Dessuten ser jeg, og et par jeg har forhørt meg med, for oss at buketten jeg ønsker meg vil være mye penere til denne kjolen - da det er mer enkelt og elegant liksom. Får brikkene mer på plass nå tror jeg!!! Meeen, vi får se - skal tygge ennå litt mer på det i dag, før jeg tar endelig avgjørelse! Dessuten er det ikke sikkert at dine bryllupsgjester er så veldig oppdatert på hva som er på moten når det gjelder bryllupskjoler Det er jo bare vi bridezillaene som har så god oversikt, ikke sant? Hvis du virkelig føler at det er denne nye kjolen som gir deg ro i sjelen og som vil passe best til blomstene, annet tilbehør du har tenkt på, gommens klær etc. så går du for denne du har funnet nå Ikke så lett for oss å synse så veldig mye mere når vi ikke har sett deg med noe av kjolene på. Modellbildene lyver jo ganske mye veldig ofte spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1599 Del Skrevet 1. april 2005 ...får ikke noe svar hos Kristins heller. Har sendt en mail til atlieet i Lillesand også, bare for sikkerhetsskyld - da de ikke tar telefonen de heller! Så får vi se, men har ikke noe håp om at de skal ha den inne egentlig, for ingen andre har hatt den, og ei jeg var i kontakt med som har kjolen selv (men i for liten str.) sa at hun selv hadde hatt problemer med å få tak i den her hjemme i Norge! Nei, det er den magefølelsen altså - den har jo absolutt alt og si til syvende og sist! Men slår jeg til på denne Nanette-kjolen, så trenger jeg jo enda ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal gå med da... Det er i det minste noe! Så, for å snakke om noe helt annet! For i dag dumpet korsettet mitt ned i postkassen! :-) Det satt perfekt og var skikkelig sexy om jeg får si det selv...og, aller best - Teddy fikk midje!!! Det kom sammen med et par lekre, lårlange strømper også, som jeg ikke visste jeg skulle få. Så nå er det ute av verden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 1. april 2005 #1600 Del Skrevet 1. april 2005 Hei hei Vic!! Lenge siden jeg har vært og hilst på nå. Jeg har ikke oppdatert meg på alle sidene som har blostret opp her i dagboken din, men jeg har lest noen av dem.. Ser du er litt frustrert over kjolevalget om dagen... Jeg synes jo den du har lagt ut nå er finere enn den første da. Jeg liker jo det litt enkle, så selv om den først også er veldig fin, så faller jeg mot kjolen du har lagt ut link til nå. Jeg er nok også enig i at buketten din vil passe bedre til den kjolen, siden den er enklere... Man smaken er som . Nydelig blir du nok uansett :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå