Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #1561 Del Skrevet 30. mars 2005 Så flink du er til å pusle på med invitasjonane dine! kos deg, og ha ein fortsatt fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1562 Del Skrevet 30. mars 2005 MIORI!?!?!?! Har du blitt borte for meg!? Kan du ikke komme tilbake som litt mer anonym da!? Håper uansett vi kan beholde deg her som "titter", og at du heller kan skrive litt om moroa di i våre bøker i steden! Takk, veslo! Synes det er koselig å pusle jeg... Det tar riktignok litt tid, men guri så gøy det skal bli når alt er ferdig og man vet hvor mye "kjærlighet" som ligger i arbeidet! Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1563 Del Skrevet 30. mars 2005 Hmmm...det er jo ikke noen stor greie da, og for mange av oss sikkert en "selvfølge"...men har visst ikke skrevet at planen er at det er den søte pappaen min som skal følge meg opp kirkegulvet! Herremin, vi kommer til å være på griner´n begge to! Ellers har jeg tittet litt mer på frisyrer, og har kommet frem til litt ymse - ettersom jeg enda ikke er helt sikker på dette med slør / ikke slør, eller blomster i håret... Men dette er noe av det jeg har sett på og synes er fint: http://www.weddinghairandmakeup.com/galler...londe_updo1.jpg Litt stilig! http://www.weddinghairandmakeup.com/galler...flowershair.jpg Søt! http://www.weddinghairandmakeup.com/artist...s/marianne3.jpg Synes denne bare er nyyydelig! :-) http://www.weddinghairandmakeup.com/galler...s/hair-new2.jpg Enkel og elegant...især hvis man også skal ha perlesmykker http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index.php?act=Attach&type=post&id=27434 Også flott - men vanskelig å feste slør, ser jeg for meg...så kanskje friske opp denne med blomster!? http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index....e=post&id=27431 Løst og ledig... :klø: Hmmm, de siste der vil visst ikke... Skal se om ikke jeg kan finne ut av det! Men med fjonene mine er det neimen ikke lett å vite hva det går an og ikke går an å gjøre. Må rett og slett bare se til å komme meg til frisøren jeg skal ha og snakke litt om akkurat det!!! I mellomtiden leter jeg videre! ...også må jeg bare legge til denne smarte linken - så har jeg den om jeg skulle få noen innfall eller trenger inspirasjon... Blider fjernet. Hege (admin) Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, annet enn våre automatisk genererte smilefjes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2005 #1564 Del Skrevet 30. mars 2005 tenkte du kanskje trengte en god kveld klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1565 Del Skrevet 30. mars 2005 tenkte du kanskje trengte en god kveld klem Tusen takk - det var søtt av deg! igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #1566 Del Skrevet 30. mars 2005 Godt det var det mørkeblå brudepikekjolene du har lagt inn bud på. De var det absolutt fineste og jeg tror det kommer til å bli kjempestilig Ang hårfrisyerene du har lagt ut bilde av så liker jeg best den du syns er nyyyyydelig. Den er jo bare råstilig, men da utgår jo slør, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #1567 Del Skrevet 30. mars 2005 HALLOILUKA! Må bare si at frisyre nr. 2 var virkelig DRITFIN! Likte den kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1568 Del Skrevet 30. mars 2005 Godt det var det mørkeblå brudepikekjolene du har lagt inn bud på. De var det absolutt fineste og jeg tror det kommer til å bli kjempestilig Ang hårfrisyerene du har lagt ut bilde av så liker jeg best den du syns er nyyyyydelig. Den er jo bare råstilig, men da utgår jo slør, eller hva? :-) :-) :-) Jaaaaa! Nyyydelig...og som du sier, da utgår nok sløret! Mulig det utgår uansett da, for jeg er redd det blir litt mye alt i alt, siden kjolen min er i flere lag med stoff også! *gruble* Får bare prøve meg frem ja! Har funnet flere frisyrer i dag - skal se om ikke jeg kan få lagt de ut! De blå kjolene er nydelige, og det blir sååå fint når vi har det mørkeblå i invittene og jeg skal ha blått i buketten! For de av dere som IKKE vet hvilke brudepikekjoler jeg har funnet frem til, så er det altså disse: Brudepikekjole Niesene våre vil være henholdsvis 2,5 og 5,5 år når vi gifter oss - og de kommer jo bare til å bli dødelig søte! ... Hallois Moses! Nummer to er også veldig fin... Særlig hvis jeg går for dette med å ha blomster i håret! Synes det er så fint, og skal jeg ikke ha slør pga. overnevnte årsak, så er det jo flott å kunne pynte opp med freshe blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1569 Del Skrevet 31. mars 2005 Limer inn den smarte her jeg...er jo ikke bare jeg som skal gifte meg! Jeg skal jo være gjest en hel del også: http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongeh...ll/1872656.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 31. mars 2005 #1570 Del Skrevet 31. mars 2005 Du har så masse lure linker på siden din du, så må jo innom å se om det er noen nye siden siste, og det var det jammen :-) Falt pladask for den nyyyydelige frisyren, og begynner å revurdere slør-planen min.. Kanskje det er like fint med en slik frisyre.. Føler meg jo allerede "overpyntet" i brudekjolen, og et slør gjør det jo ikke "bedre" :-? Nei, nå ble jeg usikker gitt, men kan jo ombetemme meg 1000 ganger frem til august uten at det gjør noe Ha en kjempefin dag!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #1571 Del Skrevet 31. mars 2005 Psst..... Trur du må ta bort det bildet før ein moderator blir sint..... Det er forresten ein nyyydeleg kjole, det der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1572 Del Skrevet 31. mars 2005 Blir moderatoren sinna for sånt!?? :o Hmmm, merkelig det der altså! Kan jo ikke gjøre noen ting jo! Tekster skal jeg sagtens si meg enig i, men bilder som det er lov til å "stjele" er jo ikke beskyttet mot høyreklikking... Dessuten viser jeg jo bare til en nettside egentlig - der bildet er linket til! Kom til å tenke på dette med smileys også, for det finnes jo noe som heter smileycentral, og jeg fikk ikke lov til å bruke smileys derfra - enda det er smileys som det er MENINGEN at folk skal kunne bruke hvor som helst, når som helst! Skal se om jeg får tatt det vekk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 31. mars 2005 #1573 Del Skrevet 31. mars 2005 Og jeg som ikke rakk å se på bildene før de bidde borte vekk! :-? Du snuppelure, du må love å aldri slette dagboken din, det er altfor mange bra linker her til det. Hvor langt tid står igjen på kjolene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1574 Del Skrevet 31. mars 2005 Og jeg som ikke rakk å se på bildene før de bidde borte vekk! :-? Du snuppelure, du må love å aldri slette dagboken din, det er altfor mange bra linker her til det. Hvor langt tid står igjen på kjolene dine da? Skal ikke slette dagboken min jeg! Aldri! Den skal få stå som et evig kjært minne om tiden før bryllupet! ...og ikke minst så kommer det vel noen referater i ettertid tenker jeg! Pluss at det er jo en del av dere som ikke giftes før i 2006, og jeg kan jo ikke gå glipp av deres planlegging heller! Du har da sett bilde av kjolene du! 12 timer igjen av auksjonen... Måtte plutselig opp i 12 dollar for den i str. 4 år da, men HALLO - ingen pris det heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 31. mars 2005 #1575 Del Skrevet 31. mars 2005 Ikke bildet av kjolene, men hår! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1576 Del Skrevet 31. mars 2005 Åh, men er de ikke der!?? De kommer opp her på min side - jeg har ikke tatt de vekk selv i alle fall... Yihaaa! Én invitasjon til i boks (uten tekst da men...)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 31. mars 2005 #1577 Del Skrevet 31. mars 2005 De er så utrolig søte de brudepikekjolene! Og så gøy at ikke de er hvite eller babyrosa! Masse fine frisyrer har du funnet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1578 Del Skrevet 31. mars 2005 Åhhhhhhhhhhhhhhhhh! GUD!!! I himmelens og alle riker og øvrige makters navn!!! :o :o :o :o :o Sitter her og ser etter sko, og fant endelig frem til de jeg så på bidesave der de skulle ha sinnsyk frakt...og til en billigere penge! Men da jeg skal beregne frakt kommer den visstnok på hele $753 !!! :-x :o :-x :o :evil: :evil: :o Det er til Kr.sand da, setter jeg Oslo blir det $ 91 (fremdeles dyrere enn bridesave...) - men flate da - Oslo-Kr.sand er da fanken ikke SÅ inni gampens langt liksom!!! I´m in shock! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 31. mars 2005 #1579 Del Skrevet 31. mars 2005 Men tør du kjøpe sko på nettet da? Tenk om de ikke passer foten din? Mulig det bare er jeg som er ekstra nervøs for det siden jeg har umulige ben. (Prøvde vel ca 10 par brudesko før jeg fant et par som passet på foten) Kan du ikke sende skoene til mamma'n din da? Bor ikke hun i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #1580 Del Skrevet 31. mars 2005 Vet ikke hvorfor det ikke er lov å legge inn bilder i innlegg men så vidt jeg har fått med meg så blir alle slike bilder sletttet så fort de oppdages av en moderator. Det var jo en sinnsyk pris på frakten for ett par sko. Jeg er som Vigdis, jeg liker best å prøve skoene først siden jeg har så bred fot. Men - jeg kjøpte jo selv sko på nettet, dog med mulighet for retur hvis de ikke passet. Skoene du kikket på var ihvertfall veldig fine (så vidt jeg husker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå