TeddyToria Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #1541 Del Skrevet 28. mars 2005 Biffen var skikkelig namnam! Skal ikke legge skjul på det... Fikk med oss noe indrefilet fra pappa da vi dro i dag, så det var den som fikk seg en god runde i stekepannen før den ble satt til livs og nå ligger godt nede i mageliten min! Toria ja...liker det godt selv, kosenavnet mitt vettu! Men du, som jeg har blitt kalt Vicky selv - DET er helt sikkert! Men aller mest går jeg for Vicks å være! fra Vickan (du vet, kjært barn har mange navn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 28. mars 2005 #1542 Del Skrevet 28. mars 2005 mmm... indrefilet og greier!! Her i huset laget J Pasta med en fantastisk god fløtesaus og grønnsaker + kjøttdeig. Deilig med menn som tør å prøve seg på kjøkkenet! :D J har jammen avansert de siste par årene, det gikk fra å kunne grille kjøtt og steke kjøttdeig (og kun det) til å lage de deiligste og mest fantasifulle retter. Vi har visst byttet litt roller i det siste for jeg som jobbet 1,5 år som kokk (i tillegg til alt det andre jeg har funnet på) lagde all maten de første årene som samboere, nå hviler jeg litt på laubærene mens mannen kokkelerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1543 Del Skrevet 29. mars 2005 mmm... indrefilet og greier!! Her i huset laget J Pasta med en fantastisk god fløtesaus og grønnsaker + kjøttdeig. Deilig med menn som tør å prøve seg på kjøkkenet! :D J har jammen avansert de siste par årene, det gikk fra å kunne grille kjøtt og steke kjøttdeig (og kun det) til å lage de deiligste og mest fantasifulle retter. Vi har visst byttet litt roller i det siste for jeg som jobbet 1,5 år som kokk (i tillegg til alt det andre jeg har funnet på) lagde all maten de første årene som samboere, nå hviler jeg litt på laubærene mens mannen kokkelerer! Hehe, forandring fryder - gjør det ikke!? ... Nu vel, synes selv det var på tide med en liten nedtelling her! Har fått litt panikk, synes tiden løper fra meg, innhenter meg og gud vite hva :o ...men det går nok greit. Gleder meg SÅ, men det er også SÅÅÅ masse som må ordnes! Uansett, det er altså i skrivende stund 143 dager, 23 htimer, 32 minutter og 11 sekunder til 20. augusrt 2005, kl. 13.00... :hjerter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mars 2005 #1544 Del Skrevet 29. mars 2005 Sjommelom, Toriavennen min!! Nå var det lenge siden, hva? Savnet deg, vennen min. Men nå er jeg her, og det er jeg glad for. Høres ut som du har hatt en veldig god påske Koslig den "teddy brum"-historien din, merkelig hvordan nye navn bare blir til, hva ? Stor moooooooosekooooooose til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #1545 Del Skrevet 29. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1546 Del Skrevet 29. mars 2005 Sjommelom, Toriavennen min!! Nå var det lenge siden, hva? Savnet deg, vennen min. Men nå er jeg her, og det er jeg glad for. Høres ut som du har hatt en veldig god påske Koslig den "teddy brum"-historien din, merkelig hvordan nye navn bare blir til, hva ? Stor moooooooosekooooooose til deg Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!! Godt å ha deg tilbake!!! *moooooooooooooose mooooos mooooose mooos mos* *moooose* *mos* ... ... ... *moooose* - og :klem: til Veslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1547 Del Skrevet 29. mars 2005 Fikk et innfall av galskap også her... , og la like godt inn bud på de to brudepikekjolene i blått! (ikke vill og gal akkurat, jeg har bare ikke fått meg til å gjøre det enda - men tomias ga meg et spark bak) Så nå håper jeg at jeg vinner budrunden og får den for usle $ 10 stykket!!! :o Det kaller jeg BILLIG ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 29. mars 2005 #1548 Del Skrevet 29. mars 2005 Flink pike! Deilig å fåkrysset av det og på lista tenker jeg meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1549 Del Skrevet 29. mars 2005 Flink pike! Deilig å fåkrysset av det og på lista tenker jeg meg! :-) Ser du ikke hvor ustanselig flink og sjarmerende jeg er!?!?!!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2005 #1550 Del Skrevet 29. mars 2005 flink jente også så billig da!! vant du forresten? jah og nå var nyheten min ute da.. fortalte det til mamma og tantene mine i stad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1551 Del Skrevet 29. mars 2005 flink jente også så billig da!! vant du forresten? jah og nå var nyheten min ute da.. fortalte det til mamma og tantene mine i stad... Tror vi skrev i hverandes dagbok her nokså på likt! Vet ikke om jeg vinner før om to dager, men jeg antar det - for det er jo bare to av flere kjoler de har liggende ute og de selger kontinuerlig! Håper jeg vinner da, gøy å ha småkjolene til jentene i boks! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #1552 Del Skrevet 29. mars 2005 *krysse fingrar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2005 #1553 Del Skrevet 29. mars 2005 er sånn når man er avhening... heheh i allefall er jeg det... får bare krysse fingrene for kjolene... tenk så søte de blir da... små søte brudepiker.. hadde vi hatt vielsen hjemme i norge hadde vi sikkert hatt niesa vår som brudepike... men siden vi bare skal ha middagen hjemme i norge dropper vi det.og ber heller ikke henne.. er bare hun som er barn i den nærmeste familie (enn så lenge..dersom det ikke plutslig skjer et uhell her da..og det er vel lite sannsynlig siden jeg knasker piller), så ber vi bare til en voksen-fest... (sikekrt deilig for foreldrene hennes--bror til sambo + kone) og få en middag alene og..selv om dette er 17 mnd til da Ha en riktig god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. mars 2005 #1554 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 29. mars 2005 #1555 Del Skrevet 29. mars 2005 Boken din har som vanlig et aktivt liv, så jeg nøyer meg med en stor MOOOOSEKOOOS til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1556 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei på dere søtnosene! Og natt natt! Nå skal teddyen dade litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #1557 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei Toria Håper du får tilslag på kjolene da. Er det de i mørkeblå du har lagt inn bud på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1558 Del Skrevet 30. mars 2005 God formiddag jenter! Nok en morgen har svunnet hen i bilen for min del, att og fram Grimstad... Så sånn er nå det! Har hatt en runde med støvsugeren også, samt at vaskemaskinen går for fullt - så i dag er det gjøre-rent-alt-mulig-dag! Må bare ta meg sammen og få gjort det, så blir alt så meget bedre! Tenker jeg skal lagge pizza til G kommer hjem i kveld også, så kan vi kose oss i nyvasket hus! Lurer på om ikke jeg skal sette meg ned og pusle litt med invittene i dag også, må bare få kjøpt inn nytt lim - atter engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1559 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei Toria Håper du får tilslag på kjolene da. Er det de i mørkeblå du har lagt inn bud på??? Glemte helt å svare deg da... :oops: Ja, det er de mørkeblå kjolene jeg har bydd på - og så langt så står budet mitt trygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 30. mars 2005 #1560 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei og hopp... Fant ut at det er lurt å si i fra at jeg har slettet bryllupsdagboken min... Fant ut at det er mange som er her inne å titter, og at det IKKE er så greit å legge ut så mye informasjon. (I alle fall ikke når ting er litt hemmlis...) :-) Men følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå