Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Hmmm...

Er altså litt usikker jeg da! Den satt pent, men er skuffet over at den er så ulik det jeg trodde den skulle være!!!

Dette er kjolen jeg trodde jeg bestilte - og dette, samt dette, er kjolen jeg alternativt kan ha, som henger i skapet mitt!

Liker best den sorte kjolen, uten cardigan. Kanskje sprite den opp med rød veske eller et rødt sjal? Sort og rødt er kjempefint sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for ærlighet og gode råd, lunacia!

Har sendt den orange kjolen tilbake, det ble en lavendelfarget fra B-Young istenden. Ellers hadde det nok vært lekkert med svart og rødt ja... Noe å tenke på til neste bryllup, for nå er jo det jeg var i vel overstått!

Fortsatt god påske! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Det der kan da umulig vere samme kjolen???!?!?

Nei, det var liksom det ikke jeg fikk helt til å stemme jeg heller... :roll:

Men det ordnet seg godt! :wink:

Nå er snart alle invittene klare...dvs, jeg har fått limt på det meste, stemplet og klippet ut alle hjertene, samt "invitasjon"-stempelet og skåret til. Nå mangler jeg bare limet så jeg kan få satt resten sammen! Det får jeg ta til uken hjemme, når jeg skal skrive ut innholdet også! :sjarmor: Flinke, Teddy! :klappe:

Må bare skryte litt av meg selv her... :ler::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det virklig samme kjole? på det bilde virker kjolen mye mattere og ikke fult så orange.. men på ditt er den veldig orange og ganske blank,,,, hmmm

men n å har du jo sendt den i retur så da er jo egentlig det problemet ute av verden

Ha en god påske vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ærlighet og gode råd, lunacia!

Har sendt den orange kjolen tilbake, det ble en lavendelfarget fra B-Young istenden. Ellers hadde det nok vært lekkert med svart og rødt ja... Noe å tenke på til neste bryllup, for nå er jo det jeg var i vel overstått!

Lavendelfarget kjole høres kjempefint ut! (Men så er jeg også veldig svak for lilla, tihi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...G har visst koblet det ut! :tunge1:

Han ble vel drittlei av alle hønene som kaklet i vei... :ler::ler::ler: *s*

Men men - må uansett logge av igjen nå! Skal reise til Oslo i dag, og videre hjemover i morgen, så det står litt rydding og pakking på tapetet i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, har fått massevis av ideer til invitter, men får vise deg senere! :-) Vi snakkes sikkert i løpet av morgen dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har fått solgt amerika-kjolen da :)

Håper du har hatt en fin påske på Hvaler!

Tusen takk snupp!

Hatt en fiiin påske jeg, bare så synd at ikke go´været kom før fredag... Men men, familie og kortspill kan gjøre underverk - ikke minst en god bok og bare det å ha ferie i seg selv!!!

Håper du har hatt deilige dager i fjellet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ToriaMoria... :wink:

Jaså, leser at du har vært på hvaler i ferien?

Så deilig da... :)

Bra dere setter pris på lille østfold... :wink:

Håper du har hatt en fin påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hihi*

Ikke første gangen noen har kalt meg ToriaMoria...eller SoriaMoria for den sakens skyld! :tunge1:

*s*

Hatt deilige dager i lille Østfold. Er glad i Østfold, har jo så og si vokst opp der, og skulle gått på Floren skole på Kirkøy... Så verden ekke stor!

Håper du har hatt en strålende påske du også, cons - og alle dere andre!

Selv kom jeg akkurat inn døren hjemmehjemme, og skal spise en bedre biffmiddag - lille gollet kokkelerer inne på kjøkkene i denne stund! :sikle:

Tenker jeg skal komme opp med en "gjort / må gjøres" liste i løpet av morgen dagen, og se hvor landet ligger!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmmm... biff høres nam ut! :D

Min lillesøster med samme fornavn som deg lurte på hvorfor du kaller deg TeddyToria, synes det var litt skjønt! :wink:

Har kommet en god del videre med planleggingen selv også, men det ble litt ensomt i dagboken! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm... biff høres nam ut! :D

Min lillesøster med samme fornavn som deg lurte på hvorfor du kaller deg TeddyToria, synes det var litt skjønt!  :wink:  

Har kommet en god del videre med planleggingen selv også, men det ble litt ensomt i dagboken! :(

Jo, nå skal du høre...det følger en hel liten, og kanskje poengløs(?) historie til lille Teddy!:)

Mamma og resten av mine nærmeste har alltid kalt meg Toria som kosenavn...særlig har også nieser og nevøer og andre småtasser også kalt meg dette, fordi stavelsene Vic og toria har vært vanskelig for mange, inkl. meg selv da jeg var liten, så da ble det bare Toria! Teddy kom frem engang jeg fikk en nattameldig på mobilen fra ei venninne, "til Teddy fra LenaBrum" - så da ble det TeddyToria og LenaBrum! :wink:

Får titte innom dagboken din jeg da! :sjarmor:

Og så får du slenge til en hilsen til din lille-min navne-søster!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, synes Toria var litt søtt jeg.. har aldri tenkt over muligheten til å bruke toria, vi har alltid sagt Vicky til lillesøs. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...