Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Hei TeddyT.

Ville bare stikke innom å ønske deg en riktig god påske!!

Du er så flink å stikke innom min dagbok å følle med, så jeg har dårlig sammvitighet som ikke klarer helt å følle med alle andre. :( Men setter stor pris på besøkene dine.

Håper du snart blir frisk og at dere får en flott påsketur :-)

:klem:

-Smilepia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

god påske, god tur og god bedring Toria!

Regner med at jeg ikke får sett noe særlig til deg her på KG denne uken da :( Og heller ikke neste siden jeg tar påskeferie da...huff!

Men kos dere masse på hytta og bli nå frisk - ok?

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtnosene!!!!! :klem:

Derfor,

Riktig god påske ønskes alle som stikker snuten innom dagboken min i disse dager!!!

:vinke: :vinke: :vinke:

P.S.

I dag ordnet vi endelig med bryllupstransporten, men det kan jeg komme tilbake til! :wink: Det skjer i alle fall noe, og G er til en forandring supergira!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:o Har du ikke kommet deg på hytta enda!

Er du ikke bedre du da, vennen. Stakkar lille deg :trøste:

P.S. Om du orker, gidder du stikke snuten inn i min bok å se om du kan hjelpe meg med en invitasjonsutfordring???

MOOOOOSEEEEKOOOS :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

GLEDER MEG MASSE TIL Å HØRE OM TRANSPORT!!!

Så morro at G er supergira!!! Det er så artig når de mannfolk tar litt av :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du lille frøken klar over at du nå har overskredet 100 sider i dagboka di?! :o

..skulle bare si det :wink:

Fortsatt GOD PÅSKE :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du lille frøken klar over at du nå har overskredet 100 sider i dagboka di?! :o

..skulle bare si det :wink:

Fortsatt GOD PÅSKE :klem:

Nei... :oops: Var ikke helt klar over det gitt! :wink: Heh, har jo ikke vært så mye her inne selv i det siste...men du vet, den boken her lever jo sitt eget liv den! :ler:

Ha en kjempefin påske du også! :vinke:

Og - NUH ER DET FÆST!!!

:hoppe::danse::digge: :enig_animasjon: :digge::danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!

DET ER 100 SIDERS FEST!!!

:hoppe::smoke::tommelsmil::eeeh::danse: :blomst_opp: :digge::wow: :ekstra kul: :perebrus::sjokk::kghjerte: :-D :hoho::klappe::gratulerer: :dagensrose: :heiajente::vinke::lol::wow::briller::kose: :bukke: :Hehe::grinele::klem::transe::flekke::sjarmor::kul::sexy::flau::gullengel:

Var det så og si alle smileyene i "boka"!?? :ler:

Takk! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

NEIHEI! :-?

Ingen sure ihvertfall :hoho:

Men hvor ofte er den 100 siders fest da???? MAAANGE som ikke kommer så langt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
NEIHEI! :-?

Ingen sure ihvertfall :hoho:

Men hvor ofte er den 100 siders fest da???? MAAANGE som ikke kommer så langt :sjarmor:

Men dokke juksar jo litt då, for dokke pratar om andre ting enn bryllup i bryllups-dagbøkene... Så det så! Hehe... (veslo har som mål å nå 100 sider i bryllups-dagboka..;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det feires vennen!

:-) 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler: :brunette: :heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::kyss::Nikke::rosaengel::vinke::sminkedokke::flekke::digge: :trøste: :klem2: :sexy: :ekstra kul: :tommelsmil::klem::perebrus: :blomst_opp: :transe::hjertesmil::kghjerte::ler2: :rosasmil: :-D :Hehe::blomst: :D :hjerter2: :klappe::danse::smoke::briller::kose::sikle::plystre: :dagensrose: :gullengel: :-) :o 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler::tunge1::) :enig_animasjon: :brunette: :hoppe::hjerter::hjerte::heiajente::kyss::rosaengel::vinke::hoppe: :ekstra kul: :sexy::transe::blomst: :blomst_opp: :danse::klappe: :hjerter2: :klem::perebrus::digge::flekke::briller::lol::smoke::kose::plystre::sikle::kghjerte::hjertesmil::heiajente::hoppe::transe: :blomst_opp: :danse::kose: :hjerter2: :klem::perebrus::hjerte: :brunette: :-) :P:hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :transe::blomst::danse::kose::klappe: :hjerter2: :lol::smoke::flekke::tommelsmil::perebrus::klem: :blomst_opp: :hoppe::hjerter: :enig_animasjon: :brunette: :heiajente::danse::briller::danse::kose::klappe::blomst::sexy::hoppe::vinke: :blomst_opp: :brunette: :enig_animasjon: :P 8) :rosaengel::heiajente::Nikke::kyss::kul: :-) :D :rosasmil: :ler2::Hehe::kghjerte::hjertesmil: :dagensrose: :redd::kose::danse::klappe::blomst: :rosasmil: :-D :Hehe::ler2::klem::perebrus: :klem2: :blomst_opp: :sminkedokke::transe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :) 8) :P:kul::flekke::tommelsmil::klem::kghjerte::hjertesmil: :D :lol::sikle::plystre: :dagensrose: :redd::klappe::danse::flau: :blomst_opp: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :sjarmor::hjerter::hjerte::hjertesmil::blomst::danse::klappe::vinke::hoppe: :-) :enig_animasjon: :P:ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::kose::transe::hoppe: :blomst_opp: :dagensrose: :sikle::plystre::ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :P :-) 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler: :brunette: :heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::kyss::Nikke::rosaengel::vinke::sminkedokke::flekke::digge: :trøste: :klem2: :sexy: :ekstra kul: :tommelsmil::klem::perebrus: :blomst_opp: :transe::hjertesmil::kghjerte::ler2: :rosasmil: :-D :Hehe::blomst: :D :hjerter2: :klappe::danse::smoke::briller::kose::sikle::plystre: :dagensrose: :gullengel: :-) :o 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler::tunge1::) :enig_animasjon: :brunette: :hoppe::hjerter::hjerte::heiajente::kyss::rosaengel::vinke::hoppe: :ekstra kul: :sexy::transe::blomst: :blomst_opp: :danse::klappe: :hjerter2: :klem::perebrus::digge::flekke::briller::lol::smoke::kose::plystre::sikle::kghjerte::hjertesmil::heiajente::hoppe::transe: :blomst_opp: :danse::kose: :hjerter2: :klem::perebrus::hjerte: :brunette: :-) :P:hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :transe::blomst::danse::kose::klappe: :hjerter2: :lol::smoke::flekke::tommelsmil::perebrus::klem: :blomst_opp: :hoppe::hjerter: :enig_animasjon: :brunette: :heiajente::danse::briller::danse::kose::klappe::blomst::sexy::hoppe::vinke: :blomst_opp: :brunette: :enig_animasjon: :P 8) :rosaengel::heiajente::Nikke::kyss::kul: :-) :D :rosasmil: :ler2::Hehe::kghjerte::hjertesmil: :dagensrose: :redd::kose::danse::klappe::blomst: :rosasmil: :-D :Hehe::ler2::klem::perebrus: :klem2: :blomst_opp: :sminkedokke::transe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :) 8) :P:kul::flekke::tommelsmil::klem::kghjerte::hjertesmil: :D :lol::sikle::plystre: :dagensrose: :redd::klappe::danse::flau: :blomst_opp: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :sjarmor::hjerter::hjerte::hjertesmil::blomst::danse::klappe::vinke::hoppe: :-) :enig_animasjon: :P:ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::kose::transe::hoppe: :blomst_opp: :dagensrose: :sikle::plystre::ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :P :-) 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler: :brunette: :heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::kyss::Nikke::rosaengel::vinke::sminkedokke::flekke::digge: :trøste: :klem2: :sexy: :ekstra kul: :tommelsmil::klem::perebrus: :blomst_opp: :transe::hjertesmil::kghjerte::ler2: :rosasmil: :-D :Hehe::blomst: :D :hjerter2: :klappe::danse::smoke::briller::kose::sikle::plystre: :dagensrose: :gullengel: :-) :o 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler::tunge1::) :enig_animasjon: :brunette: :hoppe::hjerter::hjerte::heiajente::kyss::rosaengel::vinke::hoppe: :ekstra kul: :sexy::transe::blomst: :blomst_opp: :danse::klappe: :hjerter2: :klem::perebrus::digge::flekke::briller::lol::smoke::kose::plystre::sikle::kghjerte::hjertesmil::heiajente::hoppe::transe: :blomst_opp: :danse::kose: :hjerter2: :klem::perebrus::hjerte: :brunette: :-) :P:hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :transe::blomst::danse::kose::klappe: :hjerter2: :lol::smoke::flekke::tommelsmil::perebrus::klem: :blomst_opp: :hoppe::hjerter: :enig_animasjon: :brunette: :heiajente::danse::briller::danse::kose::klappe::blomst::sexy::hoppe::vinke: :blomst_opp: :brunette: :enig_animasjon: :P 8) :rosaengel::heiajente::Nikke::kyss::kul: :-) :D :rosasmil: :ler2::Hehe::kghjerte::hjertesmil: :dagensrose: :redd::kose::danse::klappe::blomst: :rosasmil: :-D :Hehe::ler2::klem::perebrus: :klem2: :blomst_opp: :sminkedokke::transe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :) 8) :P:kul::flekke::tommelsmil::klem::kghjerte::hjertesmil: :D :lol::sikle::plystre: :dagensrose: :redd::klappe::danse::flau: :blomst_opp: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :sjarmor::hjerter::hjerte::hjertesmil::blomst::danse::klappe::vinke::hoppe: :-) :enig_animasjon: :P:ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::kose::transe::hoppe: :blomst_opp: :dagensrose: :sikle::plystre::ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :P :-) 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler: :brunette: :heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::kyss::Nikke::rosaengel::vinke::sminkedokke::flekke::digge: :trøste: :klem2: :sexy: :ekstra kul: :tommelsmil::klem::perebrus: :blomst_opp: :transe::hjertesmil::kghjerte::ler2: :rosasmil: :-D :Hehe::blomst: :D :hjerter2: :klappe::danse::smoke::briller::kose::sikle::plystre: :dagensrose: :gullengel: :-) :o 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler::tunge1::) :enig_animasjon: :brunette: :hoppe::hjerter::hjerte::heiajente::kyss::rosaengel::vinke::hoppe: :ekstra kul: :sexy::transe::blomst: :blomst_opp: :danse::klappe: :hjerter2: :klem::perebrus::digge::flekke::briller::lol::smoke::kose::plystre::sikle::kghjerte::hjertesmil::heiajente::hoppe::transe: :blomst_opp: :danse::kose: :hjerter2: :klem::perebrus::hjerte: :brunette: :-) :P:hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :transe::blomst::danse::kose::klappe: :hjerter2: :lol::smoke::flekke::tommelsmil::perebrus::klem: :blomst_opp: :hoppe::hjerter: :enig_animasjon: :brunette: :heiajente::danse::briller::danse::kose::klappe::blomst::sexy::hoppe::vinke: :blomst_opp: :brunette: :enig_animasjon: :P 8) :rosaengel::heiajente::Nikke::kyss::kul: :-) :D :rosasmil: :ler2::Hehe::kghjerte::hjertesmil: :dagensrose: :redd::kose::danse::klappe::blomst: :rosasmil: :-D :Hehe::ler2::klem::perebrus: :klem2: :blomst_opp: :sminkedokke::transe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :brunette: :) 8) :P:kul::flekke::tommelsmil::klem::kghjerte::hjertesmil: :D :lol::sikle::plystre: :dagensrose: :redd::klappe::danse::flau: :blomst_opp: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :sjarmor::hjerter::hjerte::hjertesmil::blomst::danse::klappe::vinke::hoppe: :-) :enig_animasjon: :P:ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::kose::transe::hoppe: :blomst_opp: :dagensrose: :sikle::plystre::ler2::Hehe: :-D :klappe::danse::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :P

Hvor er det hytta er forresten? Håper dere får en super-duper ferie og at du blir frisk! (helst i omvendt rekkefølge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW, det var mange smilyes!!! :ler:

Forresten, har du bestillt fotograf teddy?? Studiovest kan virkelig anbefales!! Hun som kom å fotograferte oss var heelt rå! Veldig ung, men hun var kjempeflink og en helt fantastisk energi!! Ville bare si det, siden jeg lovte deg tilbakemelding for laaang tid tilbake!! hehe

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, det var mange smilyes!!! :ler:

Forresten, har du bestillt fotograf teddy?? Studiovest kan virkelig anbefales!! Hun som kom å fotograferte oss var heelt rå! Veldig ung, men hun var kjempeflink og en helt fantastisk energi!! Ville bare si det, siden jeg lovte deg tilbakemelding for laaang tid tilbake!! hehe

Stor klem fra meg

Ja, DET var mange smileys!!! :o :o :o

Og JA, jeg har bestilt fotograf! Det ble Studio Vest, og antakleig Stine Moe som blir the photografer! :sjarmor:

Nå ble jeg glad - siden du også roser dem opp i skyene!!! Og siden det er de som har tatt deres bilder regner jeg med at jeg bare kan glede meg!!! :wink:

:hoppe:

tomias - hytta er ved sjøen på Hvaler...reiser nå i dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
tomias - hytta er ved sjøen på Hvaler...reiser nå i dag! :vinke:

På Hvaler??? Der har min kjære også hytte! Så hyggelig! Hvilken øy har dere hytte på? Før eller etter tunnelen?? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Hvaler??? Der har min kjære også hytte! Så hyggelig! Hvilken øy har dere hytte på? Før eller etter tunnelen?? Klem

:-)

Så artig!

Etter tunnelen du...langt der ute på den ytterste, nøgne ø! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaler høres deilig ut!!!

Når jeg blir stor skal jeg og ha hytte ved sjøen.

Hvis dere skal ha samme fotograf som Cathie så er det jo bare å glede seg da, de bildene var jo rett og slett utrolig lekre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg vil også være med på festen og feire 100 siden i dagboka til Teddy :hoppe::danse:

Håper du koser deg på hytta på Hvaler. Der er det jo bare deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Håper dere er vel fremme på hytta nå.

KOS DERE MASSE I PÅSKA!!!

...og ikke stikk nesa innom her alt for ofte :ler: du har litt ferie herfra også.

Tusen takk for at du ville hjelpe meg med monogramtrøbbel, men som du kan lese i boka mi så fant jeg ut av det til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...