Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med 5-års dagen!!

Vi har også jubileum i dag; 3 år og 8 måneder :kul:  Ikke helt like stor da :ler:  Men alt som kan feires, skal feires!! Bare synd vi ikke kan spise god middag som vi pleier da, men da har vi unnskyldning til å kose oss ekstra en annen kveld! :sjarmor:  

Ha en fin-fin kveld i allefall :blomst:

Du har helt rett - feires det som feires kan!!!

Og unnskyldningene er gode å ha, selv om man ikke burde skulle måtte ha (rar setning det der...:klø:) noen unnskyldning for å feire kjærligheten uansett hvor og når! :-)

Ønsker deg lykke til med inngrep i morgen her også jeg - *krysse*

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

natta lille go'jenta...har en liten følelse av at din 'tretthet' fra kg har en smule med fem-årsdagen å gjøre... :ler::ler::ler::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

natta lille smurf! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Gooooooooood moooooooooring, Teddy-solstråle! :vinke:

Det er fredag!! Det betyr at vi står foran en deilig helg, to lange gode dager fri, og masse kos. Og bryllup for din del da. :bryllup: Ikke så ille, hva?

Mooooosekoooooooooose

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen mine søte...:vinke:

Helg jah, deilig! Faktisk ferie for min del - 10 dager!!! Herlig herlig! :wink:

Og bryllup blir jo koselig, selv om det krever mange forberedelser, svir lommeboken og jeg presenteres for altfor mye god mat! :tunge1: Men til syvende og sist veldig koselig, selv om jeg ikke akkurat tenker det beste om bruden bestandig! :sjarmor:

Kom nettopp hjem etter å ha kjørt til Grimstad igjen, og vært på en liten kjøpe-tynne-strømper-tur i byen! Må en tur ut på Sørl.senteret senere for å bytte et par sko, og så skal vi på bli-kjent-med-familien-til-brudgommen-middag til svigermor! :tunge1: Fatter det egentlig ikke, for de bor i nord, og det blir vel med den ene gangen imorgen at vi kommer til å se dem...men det er nå så! Jeg skjønner det jo, ja - jeg gjør det, men jeg har SÅ lite lyst...for jeg må opp alene, mens Gunnar skal jobbe. Tar seg bra ut!? "Dette er forloveden til *´s bror, og *´s bror gadd ikke å komme!" *s*

Nå skal jeg luske meg litt rundt i dagbøkene deres...

...men du Izaria - de jubileumstankene mtp trøttheten min, de ledet ingensteds hen - jeg sluknet totalt før jeg fikk hodet på hodeputen! :ler:

Glad i sengen min...DEILIG å :sove: ... *tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lilla kjole - enda jeg aldri har likt lilla så godt - men den var lækker!!! :-)

Thank you! :bukke:

Nå blir vi så fine til helgen atte!

Så bra!!!!!

Ingenting er bedre enn det altså!!!

Bra du likte kjolen!!! Den er jo bare helt fantastisk på:=)

Har forresten vært i kontakt med Somaras, og hun kan sy slør til meg.. Over 2 meter...

Har fått stoffprøve også, og det ser veldig bra ut...

Små sting rundt hele!!!

(Kopierer over denne til din dagbok jeg...)

Ser ut til at jeg ikke har fått med meg et viktig jubileum her... :oops:

Gratulerer på etterskudd da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er superfin på! Måtte ha str. L da, pga. puppene mine (som jeg av og til kunne kappet rett av! :ler: ), men jeg er overrasket over hvor fin den var i snittet... Som jeg skrev her i går, så er det første gangen jeg har opplevd at jeg kan kle meg i slike penkjoler kjøpt i en helt vanlig forretning! :-) *superfornøyd*

Og sambo var enig - han likte denne kjole MYE bedre, så da er jo ingenting bedre enn akkurat det!!!

Vi må utveklse bilder av hverandre i kjolen etter imorgen da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Ja, den er superfin på! Måtte ha str. L da, pga. puppene mine (som jeg av og til kunne kappet rett av! :ler: ), men jeg er overrasket over hvor fin den var i snittet... Som jeg skrev her i går, så er det første gangen jeg har opplevd at jeg kan kle meg i slike penkjoler kjøpt i en helt vanlig forretning! :-) *superfornøyd*

Og sambo var enig - han likte denne kjole MYE bedre, så da er jo ingenting bedre enn akkurat det!!!

Vi må utveklse bilder av hverandre i kjolen etter imorgen da! :ler:

Hmpf! Vi andre vil også se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf! Vi andre vil også se!

:hoho: Jeg klarte å komme meg inn i en M jeg, selv om jeg vanligvis er L... (Bryllupsslanking har til nå resultert i 8 kg ned!!! Ja, er så stolt!!! :) )

Så var det meg og bilder igjen da... men får sambo til å hjelpe meg!!! Blir artig å se!!!!

Glad for å kunne hjelpe, og når sambo også likte kjolen er jo bare alt topp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg klarte å komme meg inn i en M jeg, selv om jeg vanligvis er L... (Bryllupsslanking har til nå resultert i 8 kg ned!!! Ja, er så stolt!!! :) )

Så var det meg og bilder igjen da... men får sambo til å hjelpe meg!!! Blir artig å se!!!!

Glad for å kunne hjelpe, og når sambo også likte kjolen er jo bare alt topp!!!!

8 kg ja! Da kan du virkelig være stolt!!! :klappe:

Fikk aldri prøvd medium jeg da, mulig jeg hadde gått inn i den også, men de hadde uansett ikke flere igjen! :roll: Har vært så vant med at jeg som regel ikke kommer inn i XL engang, så den var det første jeg prøvde, men den datt jo av! :ler:

BETTY - rolig rolig - du skal nok få se du også! :wink::tunge1: *tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så gøy med ny kjole da - dere blir så fine at! :D

Ville bare titte innom for å se hvordan det står til, og ønske deg en god påske! 10 dager fri for min del også - det er SUPERT!!! :hoppe:

Ha det fint i påsken!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er fornøyd med lilla kjole begge to.. Godt vi ikke skal på samme sted bare :hoho:

Ha en superfantastiskflott helg da!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Heisann GODJENTA!

Så bra at du fikk orden på kjolestyret til slutt! Gleder meg til å se bilde (som du enda ikke har lagt ut :evil: :ler:)

Håper du har hatt en geir kveld med svigers og svigersvigers :ler: i kveld selv om G ikke kunne være med.

Det blir sikkert hyggelig med bryllup i morgen. KOS DERE MASSE!

Vil samtidig benytte anledningen til å ønske deg og din kjære en

RIKTIG GOD PÅSKE! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever et snev av unntakstilstand her nå!!!

I bryllupet kommer også to amerikanere, som lillesøsteren til G bodde hos et år i USA...de kom i går, men bagasjen kom IKKE! :o Så jeg hadde lovet jeg skulle kjøre dem til byen i dag tidlig for å handle noe tøy! Fytti, det der må være SÅ kjedelig...særlig når man skal være bryllupsgjest altså! :-x Klart jeg hjelper til hvis jeg kan...

Men så fikk vi til slutt ringt rundt, og ble fortalt at bagasjen skulle komme til Kjevik rundt 22 - 23.00...og vil skulle kjøre ut dit for å hente. Jeg ble fortalt at jeg ikke trengte å komme i dag allikevel, og alt var i orden. Men NÅ, kl. 08.15, vekkes jeg av en ilter telefon som forteller meg at bagasjen ikke kom i går allikevel, og om jeg kan kjøre dem, NÅ!!! Kunne de ikke sagt at bagasjen kom I GÅR!?!?!?!? :frustrert: FØR jeg la meg!?!?!? Sorry meg, sikkert ikke noe å bli sinna for - men jeg er av den noe morgengretne typen, og det hjelper ikke å få slike telefoner så tidlig på morgenkvisten når jeg ikke fikk lagt meg før kl. 02 i natt!!! :evil:

Jaja, tok meg den friheten til å si jeg ikke kom før kl. 10, og så fikk jeg i siste liten med meg forloveren min igjen! :wink: Greit å ha noen ved sin siden når man ikke kjenner de man skal hjelpe og alt i tillegg må gå på engelsk! Er helt ute av trening igjen etter Afrika, da gikk det jo på skinner...nå derimote, blir det bare "ehdaaah, bah...heh?" :ler: Stress!

Men, noen som har noe gode forslag til HVOR vi kan finne pent tøy til en kvinne i 40-årene??? :klø: Jeg sleit jo nok liksom, med å finne tøy til meg...så er litt rådvill! :sjenert: Butikker som Stor Mote etc. har mye fint, men hun er ikke så stor heller! :tunge1: Dressmann er jo greit for han, for det koster ikke flesk og det viktigste nå er jo at han har noe annet å kle seg i enn i jeansene han kom i!

Offa - det er kjedelige greier dette... Men men...

SKIPPERTAK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å hjelpe deg litt før du skal gå jeg... Kjipt å måtte gjøre dette også på danne dagen!

Prøv buksesmekken - der har de mye fint til damer - mamma har handlet endel der. Tenke tenke... sender denne, så tenker jeg litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har jo sønnik - oppe. Og Rasmus Tallaksen - er jo litt dyrere da. De kan jo ha noe på HM eller Lene V. Voice of europe kan jo ha noe for alle en gang i blant. skal du på sørlandssenteret eller til byen?

Ville nok prøvd Buksesmekken, sønnik og Rasmus Tallaksen først jeg, hvi ho ikke er veldig slank og ungdommelig da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til forresten! Og kos deg i kveld!!! Lær av hennes feil og se hvordan dine kopier virker i "real life"

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Håper dere finner klær de stakkars menneskene kan gå med i dag. Må være utrolig kjedelig - jeg hadde vært superstresset :o

Men utrolig snilt av deg å hjelpe dem - blir jo en stressende bryllupsdag for deg dette her.

og... glemte å si: GRATULERER MED 5 ÅRSDAGEN for et par dager siden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...