Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

FIIIIIIIN KJOLE TORIA!! Og du kan abslutt bruke den cardiganen og skoene...fin blir du på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

Jeg har vært veeeeldig frittalende og sagt akkurat min mening om kjolestyr på mail til deg, så jeg dropper å kommentere her jeg :ler:

Du tåler det ikke sant? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lo godt når jeg så bildet avb kjolen og tilbehøret...

Skoene har jeg vært å tittet på og det samme med en lignende cardigan.. Og i dag har jeg kjøpt meg en lignende kjole, bare lilla.. Hi,hi... Antrekket mitt skal brukes 19 mars også.. Sier seg vel selv hva jeg synes om antrekket ditt da:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Er altså litt usikker jeg da! Den satt pent, men er skuffet over at den er så ulik det jeg trodde den skulle være!!!

Dette er kjolen jeg trodde jeg bestilte - og dette, samt dette, er kjolen jeg alternativt kan ha, som henger i skapet mitt!

Vigdis foreslo jeg skulle sprite opp det svarte med enten turkist eller rosa...nei, tomias foreslo det...men Aelwyn tenker jeg kan ha den offwhite cardiganen og skoene!?? Noen andre synspunkt?

Jeg blir helt tussete her jeg sitter... :o :-x :roll::(:cry: :-x :evil: :tunge1: :veldigsur: :P:( :-? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fargen var jo veldig ulik i forhold til bildet på hjemmesiden til brudeshop!!!

Får vel bare vente på godkjenning av det siste bildet før jeg sier noe om hva jeg syns du bør velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lo godt når jeg så bildet avb kjolen og tilbehøret...

Skoene har jeg vært å tittet på og det samme med en lignende cardigan.. Og i dag har jeg kjøpt meg en lignende kjole, bare lilla.. Hi,hi... Antrekket mitt skal brukes 19 mars også.. Sier seg vel selv hva jeg synes om antrekket ditt da:=)

:ler:

Så artig!

Men HVOR har du kjøpt lilla kjole??? Nå ble jeg helt gira her!

Fikk akkurat mail fra kjoledamen, og hun skriver at hun ser hun har bestilt feil farge...OG, at hun hadde bestilt med mindre perler fordi hun erfaringsmessig har fått tilbakemeldinger om at det er for mye perler på kjolene!

Jeg kunne levere den tilbake, eller få den for 800,- og ikke 1 500,-! *tenke tenke*

Ble så nysgjerrig på den lilla kjolen jeg da, eller om jeg skal gå for prikker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lurer jeg da.. Er det i hele tatt den kjolen du bestilte????? Klarer ikke få det til å henge helt sammen..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg lilla kjole på b-young. de har den i lime grønn og knall rosa også... Liker den veldig godt da!!!

Liker du kjolen pruter du den ned til 500. Hun som har gjort en feil!!!! Og er du ikke fornøyd så sender du den tilbake!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kanskje ikke så dumt å sjekke ut den lilla kjolen på B-Young før du bestemmer deg. Kjolen er jo veldig feil i forhold til hva du har bestilt....

Men venter fortsatt på å få se prikkekjolen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Hmmm...

Er altså litt usikker jeg da! Den satt pent, men er skuffet over at den er så ulik det jeg trodde den skulle være!!!

Dette er kjolen jeg trodde jeg bestilte - og dette, samt dette, er kjolen jeg alternativt kan ha, som henger i skapet mitt!

Vigdis foreslo jeg skulle sprite opp det svarte med enten turkist eller rosa...nei, tomias foreslo det Nei, det var Vigdis :ler: ...men Aelwyn tenker jeg kan ha den offwhite cardiganen og skoene!?? Noen andre synspunkt?

Jeg blir helt tussete her jeg sitter... :o :-x :roll::(:cry: :-x :evil: :tunge1: :veldigsur: :P:( :-? :oops:

Men du glemte å skrive at jeg synes kjolen var fin, men at det ikke hørtes ut som DU likte den og at du derfor burde returnere den :tunge1:

Spennende nyheter du kom med nå da - prute er bra :)

Litt annen pris til 500,- da. Og blir du ikke komfortabel med den så kast den tilbake der den kom fra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:klø: hmm en liten vanskelig greie det der. Syns du skal gå å se på lilla kjole imorgen, også syns jeg du skal bestemme deg da. Men dama har bestilt feil farge (dumma! :roll: )...kjolen og fargen på bildet ser jo kjempe fin ut på...men er du ikke 100% sikker på orangefargen syns jeg du skal bytte...

Nattinatt søtnos :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Da er prikkekjolenbildet godkjent også. Syns du skal ta deg en tur og se på denne lilla kjolen jeg. Om du ikke er 100% komfortabel med den orangefargen så syns jeg ikke du skal kjøpe den. Da kan du like godt gå for prikkekjolen som er en klassisk kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere dere dere - en bunt med solstråler!!!

:klem:

...og atter :klem: til dere for at dere er akkurat de dere er!

Trengte ikke prute, sendte bare en mail og opplyste om fakta faen - og fikk i retur at hun var veeeldig lei seg og beklaget på det sterkeste. Jeg kunne returnere kjolen eller gi 450,- for den!!! :o GOD PRIS for en fiiin kjole! :wink: Så jeg slår til der...om jeg ikke bruker den til lørdag (følte ikke det ble det helt store), så kan jeg bruke den siden!

Skal definitivt en tur på B-Young nå i alle fall, MÅ jo sjekke ut det!!! :-) Takk for tips Miori!!! :kose:

Og Vigdis - jeg klarer meg jeg...du skal få slippe å skrive for mye i denne dagboken, som endte med å ta fullstendig av her i kveld!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier bare gratulerer jeg... Fin kjole til fin pris!!!! Kjolen på B-young koster under 400 kr.. Men så har de sjal som passer perfekt til da.. he, he.. 150 kr:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg lilla kjole på b-young. de har den i lime grønn og knall rosa også... Liker den veldig godt da!!!

Liker du kjolen pruter du den ned til 500. Hun som har gjort en feil!!!! Og er du ikke fornøyd så sender du den tilbake!!! :ler:

Klarte en enda bedre pris jeg, og det helt UTEN å prute! :sjarmor: SÅ sjarmerende er altså jeg! :ler::tunge1:

*hihi*

Lenge siden du kjøpte den eller?

Må jo nesten bare løpe og kjøpe jeg nå...eller løpe og prøve!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sier bare gratulerer jeg... Fin kjole til fin pris!!!! Kjolen på B-young koster under 400 kr.. Men så har de sjal som passer perfekt til da.. he' date=' he.. 150 kr:=)[/quote']

Er det sant!? WOW!!! Det var gullende god pris... Håper bare det ikke er så lenge siden du kjøpte den, og at den er å få tak i her i byen!!!

Må stikke ned imorgen den dag!

...

Takk, Heidi!

...

*hmpf*

Er det ikke noe greit at bryllupsdagboken også fylles med litt om livet generelt?! Har fått inntrykk av at det kan sees på som litt rart, eller!? For min del har i alle fall hverdagen innvirkning på bryllupsplanleggingen, så da kommer det litt hint og vink om andre ting underveis også... Bær over med meg...! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: hmm en liten vanskelig greie det der. Syns du skal gå å se på lilla kjole imorgen, også syns jeg du skal bestemme deg da. Men dama har bestilt feil farge (dumma! :roll: )...kjolen og fargen på bildet ser jo kjempe fin ut på...men er du ikke 100% sikker på orangefargen syns jeg du skal bytte...

Nattinatt søtnos :kyss:

Natt natt, notnot! (kosenavn...) *s*

Nå laller jeg selv - så sove godt jenter! :sove:

:kose: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooooor mooooooooosekos til deg vennen!

Flottings at det ordna seg med en bra pris for kjolen, så blir det spennende å se hva du ender opp med på lørdag.

Nå er det natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...