Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Principessa

:klem: til deg i håp om at kjolen kommer til deg i dag!

Og jeg må forøvrig si at dagboken din nærmer seg 100 sider med lynfart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna som vanlig - men 10 uleste sider ble for mye for en stakkars stressa student (som man kan lese i dagboka mi). Så, legger bare fra meg en :klem: og håper alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå gleder jeg meg til du er hjemme fra jobb :)

Men - har du fått kjolen din i dag eller????

*dustekjolekjærring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, jenter!

:vinke:

Hjemme fra jobb, OG fått mail med bilder...OG fått kjolen!!!

Men jeg vet ikke heeeeelt hva jeg synes... Fikk ikke tatt bilde av meg med kjolen på, litt vanskelig når man er alene - meeen, jeg tok av den på en henger!

Kjolen er jo ikke lik bildet, i fasongen JA, men ikke i mønster/dekorasjon... Men den ble fin som den er også... Det jeg derimot stusser veldig på, er at kjolen på meg virker orange!!! Ja, ORANGE!!! Ser ut som en glitrende appelsin eller varsellampe spør du meg :roll: . Eller var den fresh!?? :klø: Klarer ikke å bestemme meg! Synes bare det er litt rart at den avviker så mye fra bildet...

Og så da, kan jeg gå med den? Og kan jeg ha offwhite sko og cardigan (hvis kjølig) til???

HJELP MEG og studer disse bildene - og vær ærlige!!!

Kjolen

Kjolen med cardigan og sko

Kjole og sko

...

Og er invittene til Heidi!

Synes den var fiiin! :-) Du har jo også blått! :wink:

Virkelig enkle, men flotte - det lille ekstra med de ringene på siden der!!!

(bilde er lite pga. filstørrelsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Bildene er ikke godkjent enda, men orange er jo kjempefresht da :-) Synes det er en kjempeflott farge jeg (og den er jo også veldig inn i år tror jeg... det skal jeg kanskje overlate til de unge å uttale seg om :ler: men jeg mener ihvertfall å ha fått med meg det)

*ser du hvor krokrygget jeg går med stokken nå?* :ler:

Eneste ulempen er jo at man må være ganske brun - du får nok hive deg i solarium om du ikke har vært der noen ganger alt :kul:

Gleder meg til å se bilder!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeen!

Får ikke lastet opp invitten til HEIDI!!! :o

Bildefilen er rett og slett så stor, pga kvaliteten, at jeg får det ikke ned i akseptabel filstørrelse uten at selve bildet blir så lite at det kan sees i det hele tatt! :(

Kan ikke få tatt et nytt med lavere bildestørrelse og kvalitet da???

Forresten Vigdis...nydelige unger, og SÅ søt du også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hva? :o hvor? :o Er det bilde av vigdis og gutta her et sted? Eller er det bare dere som har møttes privat??

Jeg vil også se bilde!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Meeeeen!

Får ikke lastet opp invitten til HEIDI!!! :o

Bildefilen er rett og slett så stor, pga kvaliteten, at jeg får det ikke ned i akseptabel filstørrelse uten at selve bildet blir så lite at det kan sees i det hele tatt! :(

Kan ikke få tatt et nytt med lavere bildestørrelse og kvalitet da???

Forresten Vigdis...nydelige unger, og SÅ søt du også! :wink:

:o Snakk norsk da jente! :ler: Er det fordi jeg har tatt bilde for nærme? Skjønner ikke noe jeg. Gjorde det på samme måte som da jeg tok av mine egne :klø:

Men...

Takk for hyggelig melding om ungene mine - skjønne ja :wink: men når du snakker om meg så tuller du - det var jo :o bildet av meg :ler: Men snilt av deg å si det søte du :kose::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
hva? :o hvor? :o Er det bilde av vigdis og gutta her et sted? Eller er det bare dere som har møttes privat??

Jeg vil også se bilde!! :sur:

:hoho: Du har jo møtt meg tullejenta!

Men guttene mine har du ikke sett nei. Mailet bilder av dem på mailen til Victoria da jeg sendte over invittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du svarte for meg, Viggoline! :ler:

Norsk - jai ike prate nårsk i de hele taat! :hoho:

Nei, ikke for nærme - men at innstillingene på kameraet er for bra, om du skjønner! Kan ikke dere justere ned størrelsen på bildene og bildekvalitet på kameraet deres? På den måten blir filstørrelsen mindre, selv om bildet er i større format! :-)

Men jeg skal prøve litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Takk for hjelpen uansett Toria. Hvis du ikke får til å legge ut bilde her så får heller spesielt interesserte ta kontakt med deg slik at du kan sende de på mail....hvis du gidder.

Gleder meg til kjolebildene er godkjente jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:hoho: Du har jo møtt meg tullejenta!

Men guttene mine har du ikke sett nei. Mailet bilder av dem på mailen til Victoria da jeg sendte over invittene.

Jeg vet jo at jeg har møtt DEG da Vigdis...dahh - jeg er ikke heeelt borte... :roll::ler:

Men jeg vil også se bildet...av både deg og sønnene og forloveden din...bare bittelitt nysgjerrig skjønner du! :sjenert: :oops:

Og Toria...veldig lang tid det skulle ta å få godkjent bildene dine da...vil jo så innmari se... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Godt du svarte for meg, Viggoline! :ler:

Norsk - jai ike prate nårsk i de hele taat! :hoho:

Nei, ikke for nærme - men at innstillingene på kameraet er for bra, om du skjønner! Kan ikke dere justere ned størrelsen på bildene og bildekvalitet på kameraet deres? På den måten blir filstørrelsen mindre, selv om bildet er i større format! :-)

Men jeg skal prøve litt til...

:hoho:

Men du: Har du ikke forstått enda at jeg IKKE er teknisk anlagt??? Jeg kan jo ikke stille inn det kamera. Jeg bare trykker jeg! :o :tunge1:

Jeg kan sende det på mail til Heidi, så kan hun sende ut bildet selv til alle aktueller sniktittere :hoho:

HEIDI: Da fikk du jobben selv! Sender du meg en pm med mailadressen din? :tunge1::hoho:

:klem: til dere begge!

P.S. Det var da uhorvelig hvor lang tid det skulle ta med den godkjenningen da :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Det lønner seg å legge ut en beskjed i Ris, ros og tips forumet for å få godkjent bilder. Da er det som regel en moderator som ser det så nå har jeg fikset det. Bildene er godkjent.

Vigdis, sender deg en PM så kan du maile meg bildet og jeg kan sende mail til de som er spes interessert. Lurt :ler: Tenker ikke så langt noen ganger vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å legge ut en beskjed i Ris, ros og tips forumet for å få godkjent bilder. Da er det som regel en moderator som ser det så nå har jeg fikset det. Bildene er godkjent.

Vigdis, sender deg en PM så kan du maile meg bildet og jeg kan sende mail til de som er spes interessert. Lurt :ler: Tenker ikke så langt noen ganger vettu!

Nei nei! Ikke nødvendig! Har videreført saken til en enda kyndigere en, nemlig tomias, som skulle se på det! :wink:

Er litt flau jeg da, som ikke fikk det til... :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Men du: Har du ikke forstått enda at jeg IKKE er teknisk anlagt??? Jeg kan jo ikke stille inn det kamera. Jeg bare trykker jeg! :o :tunge1:

Jeg kan sende det på mail til Heidi, så kan hun sende ut bildet selv til alle aktueller sniktittere :hoho:

HEIDI: Da fikk du jobben selv! Sender du meg en pm med mailadressen din? :tunge1::hoho:

:klem: til dere begge!

P.S. Det var da uhorvelig hvor lang tid det skulle ta med den godkjenningen da :evil:

Jammen jammen!!!

Jeg gir deg jo bare kreditt jeg da... Du er nå herlig festlig..."jeg bare trykker jeg! :tunge1: :o " *ti hi*

:hoho::hoho::hoho:

Men altså - saken er nå i tomias´s hender, og da går det garantert bra!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tji hi, skal se hele KG er involvert i bildet av invitten min :ler:

Men tilbake til noe langt viktigere, kjolen din! Syns den ser skikkelig fresh og fin ut jeg. Og ja, du kan absolutt ha hvit cardigan og hvite sko til :Nikke:

Hvis den passer så er jo det ett skikkelig fint antrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...