Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!! :vinke:

Vet du hvilken str 37 er i amerikanske sko str??

klem

En mus har hvisket meg i øret at norsk 37 er US 7...

Men jeg er ikke 110% sikker! :tunge1: Men ganske sikker! Eneste aberet er at jeg selv er en 38, og hele veien har brukt 5 og 5,5 i størrelse i slike sko, både i Converse og da jeg bodde i Afrika...men meget mulig at det ikke er US da!

Du har ikke et par joggesko eller annet der størrelsene står oppgitt i flere mål inne i skoen?

...vent, nå var det en annen liten mus her... :ler: som også sier meg at jeg som er 38 skal bruke US 8 el. 8,5...så da blir str. 37 US 7 og 7,5!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Her er jeg igjen.

Jeg så nettopp ringene dere har sett på, og jeg likte jo best nr. 2 må jeg si. MEN: da har jeg jo ikke tatt prisen med i betraktningen da. :wink: Ringpar nr. 1 var et godt alternativ synes jeg, men om jeg kunne velge hadde jeg valgt nr.1 :rosasmil:

Ellers er jeg glad du er i fin form etter den forferdelige bilturen på glatta. Forloveren til ei venninne var i front-mot-front-kollisjon her om dagen. Det gikk bra, men det er ikke til å spøke med... :roll:

Ha en fantastisk dag, Vic. !!

Takk for at du legger inn en hilsen i ny og ne i dagboken min selv når jeg ikke er der på noen dager :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god onsdag Toria!! :vinke:

Du også cons... Er stille på bryllupsfronten for min del i dag, men det skjer nok av andre ting! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er helt flaut! Jeg er så seig i avtrekkern! Blir liksom nok med all kjøring og jobbing og den kjolen som ALDRI KOMMER!!! :o

Begynner å bli amper! Skulle vært levert i midten av februar... Og det står februar i bestilling... Men måtte jeg ta kontakt for å høre om kjolen var kommet siste uken i februar, og fikk da beskjed om at jeg kunne hente den 3. mars. Men da var jo jeg i Praha! Uken etter skulle jeg hente den, men plutselig var hun bortreist...og kom ikke hjem før mandag kveld! :roll: Og så skulle hun komme med den i går da...men neida, da hadde hun plutselig krasjet bilen! Og så skulle jeg møte henne i byen i dag, men nå kan hun plutselig ikke!

Det er no muffens!

Skal jo liksom bruke kjole på lørdag, og får jeg den ikke i dag, er det ikke noe vits. Må jo kanskje tilpasse den, og imorgen er det jobb mm, og fredag skal vi på familiemiddag, samt at jeg skal jobbe og levere oppgave - ja, og ikke glem all kjøringen!

Lurer på jeg...har jeg lov til å heve kjøpet (har ikke betalt enda)!? Tenker, siden levering ikke er overholdt, og jeg gjentatte ganger har sagt at jeg kan hente kjolen, men at det hele tiden kommer noe i "veien". Er jo sprøtt, har hele tiden understreket at kjolen skal brukes 19. mars, og fått beskjed om at det skal gå med gode marginer... Men nå blir jeg snart desperat, for jeg har jo ikke faktisk prøvd kjolen, og vet jo ikke helt om den sitter noe pent heller... :evil:

Noen som har noen synspunkter?

Jeg har alle mail jeg har fått og sendt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart kan du heve kjøpet når hun ikke klarer å levere den som avtalt. Høres lugubert ut hele opplegget spør du meg! Men har du en annen kjole du kan bruke da? Eller må du ut på kjole-jakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har ikke så god greie på kjøpsloven men det ville jeg absolutt ha sjekket opp, om du kan få hevet kjøpet.

Hvis du enda ikke har fått prøvd den og skal bruke den til helgen allerede så skjønner jeg godt at du begynner å bli litt irri pirri :frustrert:

Og at du ikke har fått kjøpt lim enda skjønner jeg godt. Det har jo som sagt skjedd nok av andre ting i livet ditt i det siste så skjønner at det er litt mye for deg om dagen.

Men gleder meg til referat fra sviggisbryllupet jeg :sjarmor:

Blir sikkert ikke i nærheten av så fint som deres!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart kan du heve kjøpet når hun ikke klarer å levere den som avtalt. Høres lugubert ut hele opplegget spør du meg! Men har du en annen kjole du kan bruke da? Eller må du ut på kjole-jakt?

Nei, det er det jeg ikke har! :grine:

Jeg har virkelig ingenting som passer seg, for bunaden min er heller ikke ferdig...ikke halvferdig engang! :roll:

Så da må jeg på kjolejakt... Men det er jo håpløst i disse tider!!! Ingen som har noe særlig kjoler... Fikk erfare det da jeg var på kjolejakt med den andre svigerinnen min før helgen! Hun fant til slutt én, men vi kan jo ikke ha samme heller akkurat! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så god greie på kjøpsloven men det ville jeg absolutt ha sjekket opp, om du kan få hevet kjøpet.

Hvis du enda ikke har fått prøvd den og skal bruke den til helgen allerede så skjønner jeg godt at du begynner å bli litt irri pirri :frustrert:

Og at du ikke har fått kjøpt lim enda skjønner jeg godt. Det har jo som sagt skjedd nok av andre ting i livet ditt i det siste så skjønner at det er litt mye for deg om dagen.

Men gleder meg til referat fra sviggisbryllupet jeg :sjarmor:

Blir sikkert ikke i nærheten av så fint som deres!!!!!

:sjarmor:

Du kan så si...og jeg kan håååååååpe! Jeg mener jo det selv da..og som mamma sa, når hun fikk vite at sviggis var så bekymret for at vårt skulle bli så mye finere: "Hun trenger da ikke være bekymret, det er klart deres blir finere"!!! :ler::ler::ler:

Men, jeg håper jo for deres del at de får en fin dag! :wink:

Hmmm, står at jeg har 14 dagers returrett da, men jeg lurte liksom på om jeg nå kan si at jeg ikke vil ha den i det hele tatt, og ikke betale...fordi den ikke har kommet når den skal! Og jeg har hele veien tilbudt meg å hente og bringe, så det skal ikke stå på det - IKKE jeg som har stått i veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...